Standard Liège
-
- Sleutelspeler
Re: Standard Liège
Die truitjes trekken toch op niks..
http://www.voetbalnieuws.be/news/222742 ... nde_shirts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.voetbalnieuws.be/news/222742 ... nde_shirts" onclick="window.open(this.href);return false;
Welke ploeg heeft er nu gouden shirts?
wijBrechtje schreef: Welke ploeg heeft er nu gouden shirts?
De drie spelers die werden opgeroepen voor de nationale beloften, hebben allemaal afgezegd.
Opmerkelijk...
Paarse bond! Oh wait
http://www.standard.be/nouvelles-2/lire ... 85zj_mLSXI" onclick="window.open(this.href);return false;
Yannick Ferrera ontslagen.
Ook het meest opportune moment niet, zou ik denken. Je hebt een interlandbreak, als je hem zondagmiddag buitenzwiert heeft de vervanger twee weken voor de volgende wedstrijd. Nee, we wachten tot vier dagen voor de volgende wedstrijd...
Nog amateuristischer dan ik gedacht had, eigenlijk.
Yannick Ferrera ontslagen.
Ook het meest opportune moment niet, zou ik denken. Je hebt een interlandbreak, als je hem zondagmiddag buitenzwiert heeft de vervanger twee weken voor de volgende wedstrijd. Nee, we wachten tot vier dagen voor de volgende wedstrijd...
Nog amateuristischer dan ik gedacht had, eigenlijk.
Vreemd moment inderdaad. Zat er wel aan te komen. Als je de interviews van Ferrera en het bestuur ziet van de laatste weken.. Constant die vragen ontwijken, interview afbreken als er over begonnen wordt..
Wat een zwakke voorzitter hebben die toch zeg. Hij heeft poen en volgens mij goede bedoelingen met zijn club maar laat zich manipuleren door twee nitwits die zelf nooit iets hebben bewezen en vanaf hun aanstelling het bestuur al in twee kampen verdeeld hebben.
Enfin ja, PO II dus...
Enfin ja, PO II dus...
Laatst gewijzigd door Duffman op 06 sep 2016, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
- Michael Jordan -
Jankovic wordt de opvolger. Goeie coach, maar dat was Ferrera toch ook wel. Als ik Mechelen was, ik probeerde gewoon Ferrera te halen, die is toch vrij.
Rednic zal wel naar KVM gaan.
Zou echt jammer zijn. Die coach past daar niet.Bosko schreef: Rednic zal wel naar KVM gaan.
-
- Sleutelspeler
Jankovic.. In het begin was ik er ook wel optimistisch over maar ondertussen zit ik daar ook met een dubbel gevoel.
Er zijn toch ook KVM supporters die niet meer zo positief over Jankovic praten.
Is volgens mij niet beter dan Ferrera.
Ze willen daar gewoon iemand die luistert. Ferrera deed het niet, op naar de volgende.fcb 4 life schreef: Jankovic.. In het begin was ik er ook wel optimistisch over maar ondertussen zit ik daar ook met een dubbel gevoel.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
-
- Sleutelspeler
Duidelijk vriendjes politiek daar.Khas schreef:Ze willen daar gewoon iemand die luistert. Ferrera deed het niet, op naar de volgende.fcb 4 life schreef: Jankovic.. In het begin was ik er ook wel optimistisch over maar ondertussen zit ik daar ook met een dubbel gevoel.