Standard Liège
Re: Standard Liège
Trainer is meestal de eerste waar ze op schieten, maar in dit geval ligt het toch duidelijk aan het bestuur die de ploeg verzwakt heeft en niets van versterkingen haalt.
Ze wilden per sé de Roland weg daar, ewel hij is weg. Zijn geld heeft hij ook mee. Los het nu maar op.
Idioten.
Idioten.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Jammer voor Yannick, maar inderdaad.Alethio schreef: 5 op 12, daar moeten we volgende week 5 op 15 van maken. Als Ferrera het tot dan haalt, zal hij erna wel buiten vliegen.
Dat is toch echt geen kern om mee te doen voor de titel...
Best dat Van Buyten die kern nog wil versterken. Het feit dat ze mikken op toppers van het kaliber Birger Verstraete spreekt dan ook van ambitie.
Again. Jammer voor Yannick.
Ja bon die was het daar ook aan het afromen he.Khas schreef: Ze wilden per sé de Roland weg daar, ewel hij is weg. Zijn geld heeft hij ook mee. Los het nu maar op.
Idioten.
Hebben nu gewoon voor de korte pijn gekozen.
-
- Sleutelspeler
Portugese succescoach Vitor Pereira gespot op tribunes in Sclessin
http://www.hln.be/hln/nl/1325/Standard/ ... ssin.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hln.be/hln/nl/1325/Standard/ ... ssin.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Zegt en typt gij altijd "Bon" vooraleer ge iets nieuw wilt vertellen/schrijven ?Flufferd schreef:Ja bon die was het daar ook aan het afromen he.Khas schreef: Ze wilden per sé de Roland weg daar, ewel hij is weg. Zijn geld heeft hij ook mee. Los het nu maar op.
Idioten.
Ge zegt gij toch ook in verschillende topics dat we Lombaerts moeten halen?BlueJedi schreef:Zegt en typt gij altijd "Bon" vooraleer ge iets nieuw wilt vertellen/schrijven ?Flufferd schreef:Ja bon die was het daar ook aan het afromen he.Khas schreef: Ze wilden per sé de Roland weg daar, ewel hij is weg. Zijn geld heeft hij ook mee. Los het nu maar op.
Idioten.
#hetishierbeter
Ik weet niet wat dit met het gebruikt van het stopwoordje "bon" van Flufferd heeft te maken maar inderdaad ik zeg dat in alle topics omdat ze dat ook zouden moeten doen.JRut schreef:Ge zegt gij toch ook in verschillende topics dat we Lombaerts moeten halen?BlueJedi schreef:Zegt en typt gij altijd "Bon" vooraleer ge iets nieuw wilt vertellen/schrijven ?Flufferd schreef:Ja bon die was het daar ook aan het afromen he.Khas schreef: Ze wilden per sé de Roland weg daar, ewel hij is weg. Zijn geld heeft hij ook mee. Los het nu maar op.
Idioten.
- MattJensen
- A-kern
Re: RE: Re: Standard Liège
Het leek alsof je dat van Flufferd irritant vond. Vandaar mss...BlueJedi schreef:Ik weet niet wat dit met het gebruikt van het stopwoordje "bon" van Flufferd heeft te maken maar inderdaad ik zeg dat in alle topics omdat ze dat ook zouden moeten doen.JRut schreef:Ge zegt gij toch ook in verschillende topics dat we Lombaerts moeten halen?BlueJedi schreef:Zegt en typt gij altijd "Bon" vooraleer ge iets nieuw wilt vertellen/schrijven ?Flufferd schreef:
Ja bon die was het daar ook aan het afromen he.
#ZonderJenne
Re: RE: Re: RE: Re: Standard Liège
Ja bon, achteraf gezien was zeggen dat Flufferd überhaupt nog iets nieuws zegt wel beter geweest.MattJensen schreef:Het leek alsof je dat van Flufferd irritant vond. Vandaar mss...BlueJedi schreef:Ik weet niet wat dit met het gebruikt van het stopwoordje "bon" van Flufferd heeft te maken maar inderdaad ik zeg dat in alle topics omdat ze dat ook zouden moeten doen.JRut schreef:Ge zegt gij toch ook in verschillende topics dat we Lombaerts moeten halen?BlueJedi schreef:
Zegt en typt gij altijd "Bon" vooraleer ge iets nieuw wilt vertellen/schrijven ?
#hetishierbeter
Re: RE: Re: Standard Liège
Neen het was gewoon een vraag. Omdat ik in zijn posts in het anderlecht forum ook voortdurend "bon" las. Stoort me helemaal niet, ik vind het gewoon vreemd dat iemand een stopwoordje heeft in schrijftaal maar voor mij is dat allemaal vreet bonMattJensen schreef:Het leek alsof je dat van Flufferd irritant vond. Vandaar mss...BlueJedi schreef:Ik weet niet wat dit met het gebruikt van het stopwoordje "bon" van Flufferd heeft te maken maar inderdaad ik zeg dat in alle topics omdat ze dat ook zouden moeten doen.JRut schreef:Ge zegt gij toch ook in verschillende topics dat we Lombaerts moeten halen?BlueJedi schreef:
Zegt en typt gij altijd "Bon" vooraleer ge iets nieuw wilt vertellen/schrijven ?
Dit beleid is zowaar nog slechter. Niet willen doorgaan met een trainer, maar hem houden is toch du jamais vu.Flufferd schreef:Ja bon die was het daar ook aan het afromen he.Khas schreef: Ze wilden per sé de Roland weg daar, ewel hij is weg. Zijn geld heeft hij ook mee. Los het nu maar op.
Idioten.
Binnen 14 dagen hebben ze dan een nieuwe coach, die mag starten met een kern waarin hij 0,0% inspraak in had..
Dat gebeurt toch wel vaker?Peet schreef:Dit beleid is zowaar nog slechter. Niet willen doorgaan met een trainer, maar hem houden is toch du jamais vu.Flufferd schreef:Ja bon die was het daar ook aan het afromen he.Khas schreef: Ze wilden per sé de Roland weg daar, ewel hij is weg. Zijn geld heeft hij ook mee. Los het nu maar op.
Idioten.
Binnen 14 dagen hebben ze dan een nieuwe coach, die mag starten met een kern waarin hij 0,0% inspraak in had..
Maar mee ik niet wil zeggen dat het een goed beleid is maar kan me niet van de indruk ontdoen dat dat al eerder is gebeurt.
Nu wel weinig moeite gedaan om dat een beetje te verbergen.
En een coach begint altijd wel met een kern waarin hij geen inspraak had, niet iets onoverkomelijk voor mij.
Daarom dat je hem in juni moet aanstellen he . Dan heb je een coach die de tekortkomingen kan benoemen en in de voorbereiding zijn accenten kan leggen.Flufferd schreef:Dat gebeurt toch wel vaker?Peet schreef:Dit beleid is zowaar nog slechter. Niet willen doorgaan met een trainer, maar hem houden is toch du jamais vu.Flufferd schreef:Ja bon die was het daar ook aan het afromen he.Khas schreef: Ze wilden per sé de Roland weg daar, ewel hij is weg. Zijn geld heeft hij ook mee. Los het nu maar op.
Idioten.
Maar mee ik niet wil zeggen dat het een goed beleid is maar kan me niet van de indruk ontdoen dat dat al eerder is gebeurt.
En een coach begint altijd wel met een kern waarin hij geen inspraak had, niet iets onoverkomelijk voor mij.
Ja natuurlijk, maar het is niet alsof Ferrera nu veel inspraak heeft gehad.Peet schreef:Daarom dat je hem in juni moet aanstellen he . Dan heb je een coach die de tekortkomingen kan benoemen en in de voorbereiding zijn accenten kan leggen.Flufferd schreef:Dat gebeurt toch wel vaker?Peet schreef:Dit beleid is zowaar nog slechter. Niet willen doorgaan met een trainer, maar hem houden is toch du jamais vu.Flufferd schreef:
Ja bon die was het daar ook aan het afromen he.
Standard zal nu ook nog wel uitpakken.