[17.] Anthony Limbombe
Re: [17.] Anthony Limbombe
Hopelijk blijven Izzy en Rafa gespaard van blessures de komende maanden en zet Rotariu zich goed door.
Het zal nodig zijn om aanspraak op de titel te maken.
Het zal nodig zijn om aanspraak op de titel te maken.
Heeft de looptraining al hervat, dus hopelijk kan die tijdens de stage al volop meetrainen.
Ja, en dan nog, na al die maanden inactiviteit zal zijn goede vorm er ook niet direct zijn he.Bosko schreef: Heeft de looptraining al hervat, dus hopelijk kan die tijdens de stage al volop meetrainen.
Hoogstens eens een invalbeurt in de play offs volgens mij.
Explosievere types hebben minder basis nodig om de goeie vorm te pakken te krijgen qua prestaties. Duurt meestal ook wel minder lang, maar dat geeft in deze nog zo niet. Als hij de stage kan meedoen op volle intensiteit, hebben we nog iets aan Limbombe in de POs. Het is tenslotte nog twee maand en een half tot het einde van POI.Tiki Taka schreef:Ja, en dan nog, na al die maanden inactiviteit zal zijn goede vorm er ook niet direct zijn he.Bosko schreef: Heeft de looptraining al hervat, dus hopelijk kan die tijdens de stage al volop meetrainen.
#hetishierbeter
Is sowieso koffiedik kijken bij zo`n blessure, hervallen of een bijkomende compensatie blessure oplopen, is nl. een reëel gegeven.JRut schreef:Explosievere types hebben minder basis nodig om de goeie vorm te pakken te krijgen qua prestaties. Duurt meestal ook wel minder lang, maar dat geeft in deze nog zo niet. Als hij de stage kan meedoen op volle intensiteit, hebben we nog iets aan Limbombe in de POs. Het is tenslotte nog twee maand en een half tot het einde van POI.Tiki Taka schreef:Ja, en dan nog, na al die maanden inactiviteit zal zijn goede vorm er ook niet direct zijn he.Bosko schreef: Heeft de looptraining al hervat, dus hopelijk kan die tijdens de stage al volop meetrainen.
Afwachten dus.
Zonder Anthony zal het ook wel lukken, al heb ik hem er graag bij.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!

Ik ben vooral benieuwd naar de topfitte Limbombe, aangezien die hier altijd met last heeft gespeeld.
Die zullen we pas zien, nadat hij volledig is hersteld van zijn pubalgie en een volle voorbereiding heeft kunnen meemaken.Bosko schreef: Ik ben vooral benieuwd naar de topfitte Limbombe, aangezien die hier altijd met last heeft gespeeld.
Tiki Taka schreef:Ja, en dan nog, na al die maanden inactiviteit zal zijn goede vorm er ook niet direct zijn he.Bosko schreef: Heeft de looptraining al hervat, dus hopelijk kan die tijdens de stage al volop meetrainen.
Zelfs indien topfit is hij toch ook invaller?? Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat ik geen fan ben, heeft al mooie dingen laten zien, maar Izzie geniet toch altijd de voorkeur als die fit is.
Laat Anthony maar opbouwen naar de PO, kan een sterk wapen op onze bank zijn...
- Clubpolska
- Sleutelspeler
Met al dat gepubalgie zal hij wss Izzy moeten vervangen volgend seizoen, zijn tijd komt nog.
Oh Frail.
Is de gedoodverfde opvolger van Izzy.
#teamtiritomba
#teamtiritomba
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
- Jack_Frost
- Profvoetballer
Dendeze wordt dé man volgend seizoen!
Zeg ik al van bij de eerste geruchten dat deze een groeibriljantje is.Jack_Frost schreef: Dendeze wordt dé man volgend seizoen!
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
was tegen Zulte weer een van de beteren.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!

Was de enige in mijn ogen die goed was tegen Waregem.Fire schreef: was tegen Zulte weer een van de beteren.