Club Brugge KV - FC Salzburg (Aut)
___________________________________________________________________________________________________
Don 14 februari 2019 om 21u00 - UEFA Europa League - Heenwedstrijd - Jan Breydelstadion, Brugge
Laatst gewijzigd door Bosko op 15 feb 2019, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho schreef: ↑11 feb 2019, 13:24
Ik mag er niet aan denken, maar zou er niet van opkijken mochten ze de EL laten schieten in functie van de competitie.
Het zou me ook niet verbazen, maar dat zou alweer een monumentale blunder zijn.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Ik kijk enorm uit naar deze match. Ik geloof nooit dat ze deze match laten schieten, ondanks de spanningen of wat dan ook. Er valt veel meer te winnen als je hier een goede prestatie neerzet (wat zeker kan), dan spelers rust te gunnen met het oog op de competitie.
Ik mag er niet aan denken, maar zou er niet van opkijken mochten ze de EL laten schieten in functie van de competitie.
Mij zou dat ten zeerste verbazen. Maar goed, ik zat er in het recente verleden weleens naast met mijn voorspellingen...
Dan mogen ze Leko direct buiten smijten, tis MPH niet é
Geen idee van deze match... in de competitie is brugge niet veel waard, maar europees kunnen ze steeds wat meer wilskracht tonen. Of dit gaat genoeg zijn om de match te winnen, denk van niet...
Die mannen hebben sinds eind mei vorig jaar niet meer verloren, hebben in 18 competitie match 15x gewonnen en 3x gelijk.
Ik vrees dat wij in onze huidige vorm er niet veel tegenin gaan kunnen brengen...
Ik hoop natuurlijk dat ze het tegendeel bewijzen...