[84.] Shandre Campbell

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Plaats reactie
IsO
Sleutelspeler

[84.] Shandre Campbell

Bericht door IsO »

Wat her en der al te lezen viel, wordt nu ook bevestigd op de website van onze Club: Shandre Campbell wordt overgeheveld van NXT naar de A-kern.

Is natuurlijk nog jong (net als Talbi van 2005), maar wel een getalenteerde kerel die zich al bij al vrij snel aan het toch wel fysieke voetbal in 1B heeft aangepast (6 goals en 1 assist in 880 minuten), nadat hij eerder al wat minuten maakte in de Zuid-Afrikaanse eerste klasse en de CAF Confederation Cup (min of meer de Afrikaanse Europa League). En een linksvoetige winger, een profiel dat we na het vertrek van Skovke niet meer hadden in onze kern, of je moet Seys of De Cuyper meerekenen.

Niet helemaal hetzelfde type als Skov, lijkt me, maar een goed schot met links heeft hij in elk geval:
https://x.com/i/status/1850573889551626407

https://x.com/i/status/1829984691216097329

In Zuid-Afrika worden ze in elk geval opnieuw een beetje gek...

Good luck Shandre!
[spoiler]
ook aan de mensen die onze socials moeten beheren :mrgreen:
maartendr81
Profvoetballer

Re: [84.] Shandre Campbell

Bericht door maartendr81 »

Ik heb hem al verschillende keren bezig gezien in de NXT wedstrijden en het doet mij toch deugd dat hij zijn kans krijgt. Dit wil niet zeggen dat hij er onmiddellijk zal staan. Maar met alle commentaar over het vertrek van Skov was ik wel wat angstig dat, met Talbi die er toch door komt en 2 NXT flankspelers die hun kans verdienen, we enkele van onze spelers zou blokkeren door een externe aan te kopen. Zien wat de rest van het seizoen brengt...
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

maartendr81 schreef: 05 feb 2025, 11:44 Ik heb hem al verschillende keren bezig gezien in de NXT wedstrijden en het doet mij toch deugd dat hij zijn kans krijgt. Dit wil niet zeggen dat hij er onmiddellijk zal staan. Maar met alle commentaar over het vertrek van Skov was ik wel wat angstig dat, met Talbi die er toch door komt en 2 NXT flankspelers die hun kans verdienen, we enkele van onze spelers zou blokkeren door een externe aan te kopen. Zien wat de rest van het seizoen brengt...
Dus jij vindt dat Club met youngsters zoals Talbi, Campell enz... de titelstrijd moet aangaan ?
Sorry, maar die gastjes gaan (nu nog) niet het verschil maken in de topwedstrijden.
Er is simpelweg onvoldoende kwaliteit aanwezig in de breedte, zowel op de flanken als in de spitspositie.
maartendr81
Profvoetballer

Bericht door maartendr81 »

Wat betreft Cambell en Lund Jensen zie ik voornamelijk een rol om na minuut 60 wat jong enthousiasme aan de match toe te voegen. Wat betreft Talbi lijkt me dat wel ja. Moest hij niet met die kwetsuren gehinderd zijn, zou hij al zeker klaar geweest zijn. Wat mij betreft heeft leeftijd niet zo'n impact. je moet geen 11 tieners opstellen (enige maturiteit is noodzakelijk in een ploeg) maar zolang dat er genoeg ervaring aanwezig is (mignolet, mechelen, vanaken, ...) moeten die "youngsters" zeker mee kunnen.
En zoals gezegd. Leeftijd is niet van belang, wel ervaring. Kijk maar naar Seys (even oud als cambell en chemsdine) of ordonez (slechts 1 jaartje ouder). Of nog meer... Katetsas (eergisteren nog een gesel voor ons middenveld) die zelfs 2 jaar jonger is.
Hoe dan ook zijn we het er over eens dat we momenteel niet voldoende scoren. maar of dit nu aan kwaliteit te wijten is dan wel andere zaken. Daar laat ik mij niet over uit. Maar één ding is zeker. Als het niet lukt om tijdens de winter een speler te vinden die onmiddellijk inzetbaar is (en dus onze competitie kent) en beter is dan de huidige keuzes, dan lijkt het mij beter om onze "youngsters" een kans te geven. Tenslotte, sinds de invoering van NXT in 1B hebben we gezien dat die stap naar 1A toch een stuk kleiner is geworden.
Plaats reactie