wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
maartendr81
Profvoetballer

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

En wat een wedstrijd van Talbi! Het blijft een terechte opmerking dat we geen dubbelen bezetting (kwalitatief dan) hebben op de flanken, maar als hij de PO's door geraakt in deze vorm... Fantastisch. Hij had al Tzolis voor doel gebracht voor het doelpunt viel en ook tijdens het doelpunt zelf was hij outstanding. Als je ziet welke afstand hij moet overbruggen om die laterale bal te onderscheppen om hem dan op snelheid, tussen 2 verdedigers door, in de voet te spelen bij Jutgla.
talbi.png
talbi.png (236.54 KiB) 28448 keer bekeken
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Inderdaad, je zou al vlug besluiten dat die Atalanta verdediger gewoon staat te slapen maar als die Talbi in zijn ooghoek ziet op het ogenblik dat de bal naar hem vertrekt, kan die nooit vermoed hebben dat Talbi bij die bal kan geraken. Wat een snelheid.
En wat voor een ontwikkeling maken die jonge gasten toch door (Talbi, Seys, Decuyper).
En Club NXT dat er ook nog eens bovenuit steekt in de Challenger Pro League
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

vanGentmaarvoorClub schreef: 13 feb 2025, 10:34 Inderdaad, je zou al vlug besluiten dat die Atalanta verdediger gewoon staat te slapen maar als die Talbi in zijn ooghoek ziet op het ogenblik dat de bal naar hem vertrekt, kan die nooit vermoed hebben dat Talbi bij die bal kan geraken. Wat een snelheid.
En wat voor een ontwikkeling maken die jonge gasten toch door (Talbi, Seys, Decuyper).
Het zijn uitzonderlijk mooie tijden en jaren als Club supporter.
Kijk maar naar de mauve, die maken in mei na 8 jaar het grote niks, nog eens kans op een prijs.
Hopelijk winnen we die cup, en kunnen we de uitstekende lijn met prijzen en goede prestaties blijven doortrekken de komende jaren.
macfall
Jeugdspeler

Bericht door macfall »

Tiki Taka schreef: 13 feb 2025, 10:49
vanGentmaarvoorClub schreef: 13 feb 2025, 10:34 Inderdaad, je zou al vlug besluiten dat die Atalanta verdediger gewoon staat te slapen maar als die Talbi in zijn ooghoek ziet op het ogenblik dat de bal naar hem vertrekt, kan die nooit vermoed hebben dat Talbi bij die bal kan geraken. Wat een snelheid.
Het zijn uitzonderlijk mooie tijden en jaren als Club supporter.
Kijk maar naar de mauve, die maken in mei na 8 jaar het grote niks, nog eens kans op een prijs.
Hopelijk winnen we die cup, en kunnen we de uitstekende lijn met prijzen en goede prestaties blijven doortrekken de komende jaren.
De cup is al geregeld voor anderlecht, de laatste wedstrijd antwerp-anderlecht indachtig
macfall
Jeugdspeler

Bericht door macfall »

Toch opzetten dat ze de ploeg toch fysiek niet doodpitsen
maartendr81
Profvoetballer

Bericht door maartendr81 »

Het was al weeral een hele tijd geleden dat we nog zo'n verschrikkelijk sloridge wedstrijd hadden gespeeld. :(
Peter
A-kern

Bericht door Peter »

maartendr81 schreef: 15 feb 2025, 22:46 Het was al weeral een hele tijd geleden dat we nog zo'n verschrikkelijk sloridge wedstrijd hadden gespeeld. :(
Ik heb nochtans het gevoel dat we dit soort wedstrijd meer dan eens gespeeld hebben dit seizoen. Eigen kansen niet afmaken en te makkelijk een goal pakkken.
Pica
Sleutelspeler

Bericht door Pica »

We bleven gaan, verloren ons niet in frustraties, bleven proberen tempo op te bouwen en werden uiteindelijk oververdiend beloond voor de laatste 70 minuten aan professionele houding.

Hayen scoort ook wel punten met zijn wissels, de timing, maar ook de spelers die hij bracht.
Peter
A-kern

Bericht door Peter »

Op zich knap dat we nog terugkomen maar eigenlijk volstonden alleen de 3 punten. 8 punten op Genk is (te?) veel.
Ik vond het een frustrerende wedstrijd waarin andermaal blijkt dat we te weinig scorend vermogen hebben. Op het einde van de avond was ik enorm chagrijnig.
Heretic
Tester

Bericht door Heretic »

No transfers en bank …. No glory
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

macfall schreef: 15 feb 2025, 21:23 Toch opzetten dat ze de ploeg toch fysiek niet doodpitsen
Tja dat komt ervan he...De kwalitatieve wisselmogelijkheden in het aanvallend compartiment zijn te weinig.
Tzolis zit daarom al op zijn tandvlees en Talbi is nog te jong om hem alle matchen te laten starten, daarenboven lijken
Skoras en Vermant (nog) niet voldoende kwaliteit te hebben om een meerwaarde te betekenen voor Club.
Ik zeg het nog 1 keer, het is onbegrijpelijk dat Club geen extra aanvallende versterking ging halen in de wintermercato,
al was het maar op uitleenbasis voor een half seizoen.
macfall
Jeugdspeler

Bericht door macfall »

Toch even de realiteit bovenhalen dat we de hoogste loonmassa hebben en dat dit waarschijnlijk ook niet vol te houden is.

Als we de volgende ronde halen, OF we spelen kampioen, waarschijnlijk wel. Anders wordt het toch afslanken denk ik.

Skoras, Romero, Vetlessen, Nielsen, das 20miljoen aan transfers op de bank begot.

Skoras gaat mee naar atalanta, tzal toch blessure of ziekte geweest zijn dan
Peter
A-kern

Bericht door Peter »

macfall schreef: 17 feb 2025, 12:16 Toch even de realiteit bovenhalen dat we de hoogste loonmassa hebben en dat dit waarschijnlijk ook niet vol te houden is.
In dat geval hadden we het nooit zo ver mogen laten komen. Ik denk dat het wel zal meevallen, gezien dat we een aantal zware contracten beëindigd hebben. Niets mis met goed beheer, maar het eventueel missen van de titel kost ook geld.
macfall schreef: 17 feb 2025, 12:16 Als we de volgende ronde halen, OF we spelen kampioen, waarschijnlijk wel. Anders wordt het toch afslanken denk ik.

Skoras, Romero, Vetlessen, Nielsen, das 20miljoen aan transfers op de bank begot.

Van dat 4 tal mogen er 3 weg wat mij betreft: Skoras, Vetlesen en Nielsen mogen beschikken.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

macfall schreef: 17 feb 2025, 12:16 Toch even de realiteit bovenhalen dat we de hoogste loonmassa hebben en dat dit waarschijnlijk ook niet vol te houden is.

Als we de volgende ronde halen, OF we spelen kampioen, waarschijnlijk wel. Anders wordt het toch afslanken denk ik.

Goed nieuws dat Skorás er terug bij is! Is voor mij zeker een volwaardige optie op de flank.

Ook goed om zien dat Meijer terug in de selectie zit. Fingers crossed dat hij eindelijk gespaard blijft van blessures en andere tegenslagen, en terug kan toegroeien naar zijn beste niveau.
macfall
Jeugdspeler

Bericht door macfall »

Peter schreef: 17 feb 2025, 13:10
In dat geval hadden we het nooit zo ver mogen laten komen. Ik denk dat het wel zal meevallen, gezien dat we een aantal zware contracten beëindigd hebben. Niets mis met goed beheer, maar het eventueel missen van de titel kost ook geld.
macfall schreef: 17 feb 2025, 12:16 Als we de volgende ronde halen, OF we spelen kampioen, waarschijnlijk wel. Anders wordt het toch afslanken denk ik.

Van dat 4 tal mogen er 3 weg wat mij betreft: Skoras, Vetlesen en Nielsen mogen beschikken.
Romero is pure kapitaalsvernietiging op deze manier, die heeft nog niks laten zien. De andere 3 hebben toch al iets gedaan.

Ik denk dat men budget voor 2025 transfers voor de zomer heeft willen houden ipv nu op zoek te gaan naar een witte en misschien onbestaande merel.

Als we der morgen uit liggen zijn het nog max 15 matchen he, op pakt 12 weken tijd.
Plaats reactie