wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Tegen volgende week zondag 5 mei, 16 uur zullen we al veel meer weten, na de uitmatchen op Genk, Fiorentina en Antwerp.
ALS we daarin 4/6 pakken in de competitie, zullen we er heel dichtbij zijn. Het kwalificeren voor de Conference League finale, zou ook een enorme boost zijn.
Ik hoop van harte dat Cercle wint zondag en dat wij niet verliezen.
Straf wat Hayen aan het realiseren is.
maartendr81
Belofte
Berichten: 220
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Dat laatste is zeker waar. En daar moeten we, en dan voornamelijk de spelers zelf, zich aan optrekken!
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 902
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Sanders schreef: 25 apr 2024, 13:55We hebben nu nog letterlijk niets in handen
Is juist maar we winnen niet nipt of met chance, naar niveau voetbal kijken, zoals we nu spelen is nog over anderlecht gaan en kampioen worden waarschijnlijker dan die felbevochten tweede plaats afgeven.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Vergas Ronald schreef: 25 apr 2024, 16:05
Sanders schreef: 25 apr 2024, 13:55We hebben nu nog letterlijk niets in handen
Is juist maar we winnen niet nipt of met chance, naar niveau voetbal kijken, zoals we nu spelen is nog over anderlecht gaan en kampioen worden waarschijnlijker dan die felbevochten tweede plaats afgeven.
Geloof mij dat ik ook alweer stiekem droom dat de titel mogelijk is, maar anderlecht overperformt al een gans seizoen en zijn al een gans seizoen dodelijk efficiënt.
Iedereen zegt de hele tijd dat het niet zal blijven duren, maar ondertussen zijn ze op die manier wel op 5 matchen van het kampioenschap gekomen hé. Dus waarom zouden die laatste 5 matchen spectaculair anders zijn dan de 35 voorgaande; zeker als ze voor de titel spelen. Uw voetbal mag dan lelijk zijn, ze zullen er alleszins hun kop voor leggen.
Ik heb geen zicht op de spelers die Cercle gaat recupereren, maar ze leken gisteren toch niet echt moeilijk te doen. Dus wat gaat het verschil zijn met komende zondag...
Hopen dat Union de derby thuis nog kan winnen van anderlecht én dat wij op anderlecht gaan winnen.

Het hart loopt over van titelambities, maar mijn hoofd zegt: eerst zien en dan geloven. Dat is nu eenmaal mijn ingesteldheid.
De tweede plaats lijkt mij wel heel haalbaar.

:wave:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3383
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 25 apr 2024, 17:07
Vergas Ronald schreef: 25 apr 2024, 16:05
Sanders schreef: 25 apr 2024, 13:55We hebben nu nog letterlijk niets in handen
Is juist maar we winnen niet nipt of met chance, naar niveau voetbal kijken, zoals we nu spelen is nog over anderlecht gaan en kampioen worden waarschijnlijker dan die felbevochten tweede plaats afgeven.
Geloof mij dat ik ook alweer stiekem droom dat de titel mogelijk is, maar anderlecht overperformt al een gans seizoen en zijn al een gans seizoen dodelijk efficiënt.
Iedereen zegt de hele tijd dat het niet zal blijven duren, maar ondertussen zijn ze op die manier wel op 5 matchen van het kampioenschap gekomen hé. Dus waarom zouden die laatste 5 matchen spectaculair anders zijn dan de 35 voorgaande; zeker als ze voor de titel spelen. Uw voetbal mag dan lelijk zijn, ze zullen er alleszins hun kop voor leggen.
Ik heb geen zicht op de spelers die Cercle gaat recupereren, maar ze leken gisteren toch niet echt moeilijk te doen. Dus wat gaat het verschil zijn met komende zondag...
Hopen dat Union de derby thuis nog kan winnen van anderlecht én dat wij op anderlecht gaan winnen.

Het hart loopt over van titelambities, maar mijn hoofd zegt: eerst zien en dan geloven. Dat is nu eenmaal mijn ingesteldheid.
De tweede plaats lijkt mij wel heel haalbaar.

:wave:
Tegen ons zullen de groensels zich nog wel eens dubbelplooien
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 25 apr 2024, 20:59
Sanders schreef: 25 apr 2024, 17:07 *KNIP*
Tegen ons zullen de groensels zich nog wel eens dubbelplooien
Vermoedelijk wel.

Door de overwinning van Union gisterenavond blijft er voor ons ook druk op zitten om toch te winnen in Genk. Union kan nu met hernieuwde moed de thuismatch spelen tegen Antwerp.

En wij moeten nog naar Antwerp en al lijken die uitgeblust en enkel nog te focussen op de bekerfinale, zullen die zich ook wel dubbelplooien tegen ons gezien onze onderlinge relatie...
maartendr81
Belofte
Berichten: 220
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Enige pluspunt dat ik zie aan de overwinning van Union van gisteren is, dat ze zich nu wat rust hebben verschaft en met vertrouwen naar de bekerfinale kunnen. Als het jou goed begrepen heb Sanders, dan is het voor ons belangrijk dat Union die wint zodat we zeker zijn dat de derde plek ook Europees is voor ons.
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

maartendr81 schreef: 26 apr 2024, 08:38 Enige pluspunt dat ik zie aan de overwinning van Union van gisteren is, dat ze zich nu wat rust hebben verschaft en met vertrouwen naar de bekerfinale kunnen. Als het jou goed begrepen heb Sanders, dan is het voor ons belangrijk dat Union die wint zodat we zeker zijn dat de derde plek ook Europees is voor ons.
Voor zover ik het begrepen hebt is het inderdaad belangrijk dat Union de beker wint, zo zal de derde sowieso Europees spelen volgend seizoen.
Als Union niet wint en (ik dacht) 5e of 6e eindigt, dan wordt het ingewikkeld.
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Skov mignolet vetlesen en nielsen terug. Zeer benieuwd welke keuzes er gemaakt worden
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Hannes »

Sanders schreef: 25 apr 2024, 17:07
Vergas Ronald schreef: 25 apr 2024, 16:05
Sanders schreef: 25 apr 2024, 13:55We hebben nu nog letterlijk niets in handen
Is juist maar we winnen niet nipt of met chance, naar niveau voetbal kijken, zoals we nu spelen is nog over anderlecht gaan en kampioen worden waarschijnlijker dan die felbevochten tweede plaats afgeven.
Geloof mij dat ik ook alweer stiekem droom dat de titel mogelijk is, maar anderlecht overperformt al een gans seizoen en zijn al een gans seizoen dodelijk efficiënt.
Iedereen zegt de hele tijd dat het niet zal blijven duren, maar ondertussen zijn ze op die manier wel op 5 matchen van het kampioenschap gekomen hé. Dus waarom zouden die laatste 5 matchen spectaculair anders zijn dan de 35 voorgaande; zeker als ze voor de titel spelen. Uw voetbal mag dan lelijk zijn, ze zullen er alleszins hun kop voor leggen.
Ik heb geen zicht op de spelers die Cercle gaat recupereren, maar ze leken gisteren toch niet echt moeilijk te doen. Dus wat gaat het verschil zijn met komende zondag...
Hopen dat Union de derby thuis nog kan winnen van anderlecht én dat wij op anderlecht gaan winnen.

Het hart loopt over van titelambities, maar mijn hoofd zegt: eerst zien en dan geloven. Dat is nu eenmaal mijn ingesteldheid.
De tweede plaats lijkt mij wel heel haalbaar.

:wave:
Vergeet Union niet. Die zitten na de overwinning van tegen Antwerp volgens mij direct weer op het goede spoor. Laat ze morgen ook nog eens winnen (veel kans) en ze doen mee tot op het laatst denk ik.
En plus: de bekerfinale valt tussen hun thuismatch tegen anderlecht en hun uitmatch tegen ons. Dat gaat zeker invloed hebben op minstens één van die 2 matchen, in goede of slechte zin. De vraag is wat het zal zijn: concentratieverlies (denk ik niet)/instorting (dat kan)/boost (meest waarschijnlijk).
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Ik had toch wel jutgla verwacht ipv nusa maar goed als je onze bank vandaag ziet woooow
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Ik denk dat Hayen wel de opdracht gaf om meer in blok te spelen, maar nu komen we gewoon niet over de middenlijn.
We gaan zelf ook eens iets moeten tonen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3383
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 28 apr 2024, 13:50 Ik denk dat Hayen wel de opdracht gaf om meer in blok te spelen, maar nu komen we gewoon niet over de middenlijn.
We gaan zelf ook eens iets moeten tonen.
Heel gretig Genk ook, zoals verwacht
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Nusa met de rust eruit zou ik toch doen.
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 28 apr 2024, 13:57
Sanders schreef: 28 apr 2024, 13:50 Ik denk dat Hayen wel de opdracht gaf om meer in blok te spelen, maar nu komen we gewoon niet over de middenlijn.
We gaan zelf ook eens iets moeten tonen.
Heel gretig Genk ook, zoals verwacht
Ja maar ik had ook verwacht dat wij er toch iets meer konden tegenover te zetten. Er waren momenten dat we echt te weinig vooruit verdedigden.
De paslijnen naar onze middenvelders en Thiago zitten goed dicht.
Nusa stelt inderdaad toch wat teleur. Iets te veel slordigheden.
Plaats reactie