wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

6 op 6 behaald vorige week op Paok en Union, straf !
Op Union, 2 ballen op doel en 2 goals, het zit eindelijk eens mee.
Ik vond de wissel Balanta-Odoi vreemd, aangezien Vetlesen reeds een gele kaart had en Balanta goed speelde.
Soit, match per match bekijken, het is razend spannend. Woensdag winnen en de goede flow zolang mogelijk aanhouden waarin Club zit.

Hele goede corners van De Cuyper en Skoras...Nusa viel me alweer (zwaar) tegen.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 126
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Tiki Taka schreef: 22 apr 2024, 11:46 6 op 6 behaald vorige week op Paok en Union, straf !
Op Union, 2 ballen op doel en 2 goals, het zit eindelijk eens mee.
Ik vond de wissel Balanta-Odoi vreemd, aangezien Vetlesen reeds een gele kaart had en Balanta goed speelde.
Soit, match per match bekijken, het is razend spannend. Woensdag winnen en de goede flow zolang mogelijk aanhouden waarin Club zit.

Hele goede corners van De Cuyper en Skoras...Nusa viel me alweer (zwaar) tegen.
Nusa heeft dringend nood aan ne goal. Balanta, ik denk gewisseld uit voorzorg blessure (tegen paok 90min en nu 60min is zijn maximum of die zit met een verrekking...). Opmerkelijk dat odoi zo snel terug is na die overstrekking van de knie. Hopelijk Nielsen niet te lang weg.
maartendr81
Belofte
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Heeft er eigenlijk iemand een idee hoe het met Nielsen zit? Want met de rode kaart van Vetlesen zou die nu wel van pas komen. Tenzij we odoi ook een rijtje hoger uitspelen.
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

maartendr81 schreef: 22 apr 2024, 15:12 Heeft er eigenlijk iemand een idee hoe het met Nielsen zit? Want met de rode kaart van Vetlesen zou die nu wel van pas komen. Tenzij we odoi ook een rijtje hoger uitspelen.
Ben ook benieuwd wie op de 8 gaat spelen. Odoi zou kunnen. Vanaken rijtje lager en jutgla op 10.
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

maartendr81 schreef: 22 apr 2024, 15:12 Heeft er eigenlijk iemand een idee hoe het met Nielsen zit? Want met de rode kaart van Vetlesen zou die nu wel van pas komen. Tenzij we odoi ook een rijtje hoger uitspelen.
Ik zie Odoi of Balanta voor de verdediging staan en Onyedika een rijtje hoger spelen. Het is al enkele keren voorgevallen dat er iemand extra naast Onyedika werd ingebracht, waardoor hij hoger kon spelen in balbezit.
Of Zinckernagel erin centraal naast Vanaken?
Of een andere tactische vondst van Hayen?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3382
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

maartendr81 schreef: 22 apr 2024, 15:12 Heeft er eigenlijk iemand een idee hoe het met Nielsen zit? Want met de rode kaart van Vetlesen zou die nu wel van pas komen. Tenzij we odoi ook een rijtje hoger uitspelen.
Balanta en Onyedika met die laatste rijtje hoger denk ik, mocht Nielsen nog geen optie zijn. Geen nieuws hier wat Nielsen betreft...
maartendr81
Belofte
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

IsO schreef: 22 apr 2024, 16:00
maartendr81 schreef: 22 apr 2024, 15:12 Heeft er eigenlijk iemand een idee hoe het met Nielsen zit? Want met de rode kaart van Vetlesen zou die nu wel van pas komen. Tenzij we odoi ook een rijtje hoger uitspelen.
Balanta en Onyedika met die laatste rijtje hoger denk ik, mocht Nielsen nog geen optie zijn. Geen nieuws hier wat Nielsen betreft...
Het zou inderdaad een logische oplossing zijn. Toch zie ik Onyedika graag net voor de verdediging. Zijn positioneel spel is veel beter in opbouw dan Balanta en zoals hij de laatste tijd sterk uit de verf komt in voorwaartse passing, is dit absoluut een wapen.
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

maartendr81 schreef: 22 apr 2024, 16:45
IsO schreef: 22 apr 2024, 16:00
maartendr81 schreef: 22 apr 2024, 15:12 Heeft er eigenlijk iemand een idee hoe het met Nielsen zit? Want met de rode kaart van Vetlesen zou die nu wel van pas komen. Tenzij we odoi ook een rijtje hoger uitspelen.
Balanta en Onyedika met die laatste rijtje hoger denk ik, mocht Nielsen nog geen optie zijn. Geen nieuws hier wat Nielsen betreft...
Het zou inderdaad een logische oplossing zijn. Toch zie ik Onyedika graag net voor de verdediging. Zijn positioneel spel is veel beter in opbouw dan Balanta en zoals hij de laatste tijd sterk uit de verf komt in voorwaartse passing, is dit absoluut een wapen.
Klopt wat je zegt, Onyedika zijn voetballende kwaliteiten net voor de verdediging is momenteel te belangrijk voor ons spel.
Een Odoi naast Onyedika zou dan wel passen, omdat Odoi genoeg spelinzicht heeft om op die momenten de ruimte te maken voor Onyedika en Vanaken. Balanta gaat van nature dat minder doen.
Maar dan moet Sabbe opnieuw een volle match spelen, wetende dat Haye vermoedelijk opnieuw een paar spelers zal roteren.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Play offs = homma tijd
Geef die diamant ook zijn kans!
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3382
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

IsO schreef: 22 apr 2024, 16:00
maartendr81 schreef: 22 apr 2024, 15:12 Heeft er eigenlijk iemand een idee hoe het met Nielsen zit? Want met de rode kaart van Vetlesen zou die nu wel van pas komen. Tenzij we odoi ook een rijtje hoger uitspelen.
Balanta en Onyedika met die laatste rijtje hoger denk ik, mocht Nielsen nog geen optie zijn. Geen nieuws hier wat Nielsen betreft...
Volgens HNB komt de wedstrijd van morgen nog te vroeg voor Nielsen, maar zou hij - als alles verder goed gaat - zondag mee afreizen naar Genk
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Zonet de BTS video van tegen Union gezien. Kreeg er zowaar kippevel van.
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Onze verwachte 11 vanavond volgens HNB:
Jackers
Sabbe-Ordonez-Mechele-Meijer
Onyedika-Balanta-Vanaken
Skoras-Thiago-Jutgla

Een beetje de verwachte elf denk ik.
Meijer krijgt toch duidelijk net iets meer de voorkeur op De Cuyper op linksachter, lijkt het mij.
Het zal moeilijk worden; Genk zit zelf in een positieve spiraal en zal er dus in geloven. Ze hebben ook hun "georganiseerde chaos" teruggevonden; en ze spelen een wat atypsche systeem dat we weinig tegenkomen. Thuis is winnen wel een must.
maartendr81
Belofte
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik vind dat Balanta niet de juiste keuze is. Het middenveld van Genk zijn toch meer fluwele voetballers die het niet van kracht moeten hebben. Daar spelen Balanta's sterke kanten niet onmiddellijk een voordeel en vermoed ik dat hij veel sneller een gele kaart zal halen. Dan zou ik eerder Odoi of zelfs Zinckernagel daar plaatsen.
Het zou mij wel plezieren om Jutgla erin te zien ipv Nusa. Die laatste speelt toch niet onmiddellijk zijn beste wedstrijden de laatste tijd. Weet niet waar het juist zit, maar het komt er toch niet uit.
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Dan toch odoi! Persoonlijk wel fan van deze keuze.
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Hoeveel fouten mag Genk weer maken...
Onze eerste fout zal wrs direct weer geel zijn
Plaats reactie