[6.] Denis Odoi

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3438
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [6.] Denis Odoi

Bericht door IsO »

Denis zit in de definitieve selectie van Ghana voor de Africa cup
Sanders
Supersub
Berichten: 1179
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [6.] Denis Odoi

Bericht door Sanders »

Dat maakt de spoeling achteraan wel heel dun. Meijer op links, De Cuyper op rechts.
Buchanan weg, Sabbe nog geblesseerd en nu Odoi naar de Africa Cup.
Peter
A-kern
Berichten: 521
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: [6.] Denis Odoi

Bericht door Peter »

Ik had van Deila begrepen dat Sabbe aansluit na de winterstop. Dat zal nodig zijn want inderdaad niet veel meer achter de hand.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3438
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [6.] Denis Odoi

Bericht door IsO »

Peter schreef: 02 jan 2024, 10:20 Ik had van Deila begrepen dat Sabbe aansluit na de winterstop. Dat zal nodig zijn want inderdaad niet veel meer achter de hand.
De Roeve zou in theorie ook een tijdelijke optie kunnen zijn, maar doet al aantal matchen op rij niet mee bij NXT. Mogelijk blessure
Levi
A-kern
Berichten: 550
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: [6.] Denis Odoi

Bericht door Levi »

Als hij zelf nog wilt mag er van mij gerust nog jaartje bij. Zo iemand polyvalent met die mentaliteit en nuchtere kop kunnen we altijd gebruiken.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 808
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: [6.] Denis Odoi

Bericht door Duffman »

Levi schreef: 19 mei 2024, 23:16 Als hij zelf nog wilt mag er van mij gerust nog jaartje bij. Zo iemand polyvalent met die mentaliteit en nuchtere kop kunnen we altijd gebruiken.
Dit lijkt me een no brainer. En what the hell, voor mij morgen ze zelfs Balanta één of twee jaar verlengen. Die kerel is gewoon zeer nuttig in bepaalde situaties, klaagt (voor zo ver ik weet) niet over zijn statuut als bankzitter... als zijn loon niet overdreven hoog is, waarom niet? Zulke mannen zorgen voor ervaring en een diepe bank die je nodig hebt in zo'n lang seizoen met 3 competities.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Sanders
Supersub
Berichten: 1179
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [6.] Denis Odoi

Bericht door Sanders »

Duffman schreef: 20 mei 2024, 10:22
Levi schreef: 19 mei 2024, 23:16 Als hij zelf nog wilt mag er van mij gerust nog jaartje bij. Zo iemand polyvalent met die mentaliteit en nuchtere kop kunnen we altijd gebruiken.
Dit lijkt me een no brainer. En what the hell, voor mij morgen ze zelfs Balanta één of twee jaar verlengen. Die kerel is gewoon zeer nuttig in bepaalde situaties, klaagt (voor zo ver ik weet) niet over zijn statuut als bankzitter... als zijn loon niet overdreven hoog is, waarom niet? Zulke mannen zorgen voor ervaring en een diepe bank die je nodig hebt in zo'n lang seizoen met 3 competities.
Als je Odoi bezig ziet hoe hij de groep toespreekt voor een match, is dat een no brainer. Als hij het zelf wilt. Kan echt die laatste fighting spirit erin jagen.
Hij en Balanta zijn de schoffelaars die je soms nodig hebt.

Als het seizoen begint, gaan ze niet in de basis staan. Maar je weet dat je ze vroeg of laat belangrijk kan maken.
Levi
A-kern
Berichten: 550
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: [6.] Denis Odoi

Bericht door Levi »

Sanders schreef: 20 mei 2024, 16:23
Duffman schreef: 20 mei 2024, 10:22
Levi schreef: 19 mei 2024, 23:16 Als hij zelf nog wilt mag er van mij gerust nog jaartje bij. Zo iemand polyvalent met die mentaliteit en nuchtere kop kunnen we altijd gebruiken.
Dit lijkt me een no brainer. En what the hell, voor mij morgen ze zelfs Balanta één of twee jaar verlengen. Die kerel is gewoon zeer nuttig in bepaalde situaties, klaagt (voor zo ver ik weet) niet over zijn statuut als bankzitter... als zijn loon niet overdreven hoog is, waarom niet? Zulke mannen zorgen voor ervaring en een diepe bank die je nodig hebt in zo'n lang seizoen met 3 competities.
Als je Odoi bezig ziet hoe hij de groep toespreekt voor een match, is dat een no brainer. Als hij het zelf wilt. Kan echt die laatste fighting spirit erin jagen.
Hij en Balanta zijn de schoffelaars die je soms nodig hebt.

Als het seizoen begint, gaan ze niet in de basis staan. Maar je weet dat je ze vroeg of laat belangrijk kan maken.
Is gewoon ideaal als back up van sabbe. Anders neem ik aan dat we nieuwe rechtsachter moeten halen. Heb niet echt zicht op jeugd op die positie.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3438
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [6.] Denis Odoi

Bericht door IsO »

op Sporza na de match tegen mauve:
Minstens even straf als de remonte van Club is de wederopstanding van Odoi. Onder Ronny Deila een veteraan op overschot die soms zelfs naast de selectie viel, maar nu voor Nicky Hayen een steunpilaar.

Tegen Union was Odoi al cruciaal met met ultieme tackle, nu dus met zijn belangrijkste goal in 2,5 seizoenen Club Brugge.

"Iedereen in de kleedkamer heeft gezien wat dat doelpunt voor mij betekende", genoot hij achteraf na.

"Niet omdat ik scoorde tegen mijn ex-club, wel omdat er eerder dit seizoen veel twijfels waren rond mij. Over mij als voetballer en mijn leeftijd. Ik ben vooral blij dat ik die mensen binnen en buiten de club hun ongelijk heb kunnen bewijzen."

Odoi, die straks einde contract is bij blauw-zwart, zette zijn betoog vervolgens nog wat kracht bij: "Kijk, alle ploegen weten wat ze hebben aan mij. Sommigen kijken alleen naar het aantal overstapjes dat een speler doet, maar vergeten wat iemand doet zonder bal. Mensen die met mij in de ploeg spelen, weten wat ik bijbreng."

Woorden die ploegmaat Hans Vanaken wat verderop in de mixed zone bevestigde.

"Denis is op twee vlakken belangrijk voor ons", aldus de aanvoerder van Club. "Eerst en vooral is de manier waarop hij speelt ongelofelijk - Denis geeft zich altijd voor de volle 100% voor de ploeg."

"En daarbuiten is hij echt een leidersfiguur in de kleedkamer. Denis is iemand die veel praat en de jonge gasten motiveert. Hij is cruciaal en bewees nu nogmaals wat hij kan betekenen voor ons."
Heel benieuwd of er een voorstel komt vanuit Club!
Plaats reactie