Zomertransfers 2017 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie willen jullie nog zien vertrekken (uitlenen/verkopen)

Ludovic Butelle
27
14%
Jens Teunckens
4
2%
Bjorn Engels
25
13%
Dion Cools
0
Geen stemmen
Stefano Denswil
4
2%
Laurens De Bock
7
4%
Brandon Mechele
16
8%
Erhan Masovic
17
9%
Ahmed Touba
13
7%
Riley McGree
13
7%
Jordi Vanlerberghe
5
3%
Abdoulay Diaby
1
1%
Thibault Vlietinck
21
11%
Dorin Rotariu
16
8%
Jeremy Perbet
26
13%
 
Totaal aantal stemmen: 195

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

Was het niet allemaal brol nochtans :mrgreen: ?
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door BlueJedi »

Bosko schreef: Engels is vandaag in Griekenland om transfer naar Olympiakos af te ronden.
http://www.gazzetta.gr/football/article ... -olympiako" onclick="window.open(this.href);return false;
Goed zo !

Hopelijk krijgen we er nog een deftige cent voor en dan voor de rest hoop ik er nog zo min mogelijk over te horen. Dat hij maar geblesseerd en ondermaats in Griekenland gaat zijn dan hebben we er tenminste geen last meer van.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1333
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door PetjeFCB »

Vooral blij dat hier wat bevestigingen binnekomen. Nu 4 spelers weg? Nog een paar te gaan...
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door DavidVM »

Olympiakos gaat toch nooit 10M betalen... We zullen het dus moeten stellen met een pak minder, of een groot percentage doorverkoop
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

BlueJedi schreef:
Bosko schreef: Engels is vandaag in Griekenland om transfer naar Olympiakos af te ronden.
http://www.gazzetta.gr/football/article ... -olympiako" onclick="window.open(this.href);return false;
Goed zo !

Hopelijk krijgen we er nog een deftige cent voor en dan voor de rest hoop ik er nog zo min mogelijk over te horen. Dat hij maar geblesseerd en ondermaats in Griekenland gaat zijn dan hebben we er tenminste geen last meer van.
Ja want Club zal geen doorverkoop percentage erbij willen..
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Peet »

Mag hij CL spelen? Zoja, snap ik keuze dat hij weg wil.
En om eerlijk te zijn. Geef mij de keuze tussen Olympiakos en Brighton en ik vlieg ook naar Athene hoor.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Olympiakos in een groep met Barça, Juventus en Sporting Lissabon
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Er zou een akkoord zijn met Olympiakos
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Stond hier blijkbaar nog niet.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door zegmaardag »

Peet schreef: Mag hij CL spelen? Zoja, snap ik keuze dat hij weg wil.
En om eerlijk te zijn. Geef mij de keuze tussen Olympiakos en Brighton en ik vlieg ook naar Athene hoor.
Keuze is gewoon uit pure armoede... Als zijn makelaar hem daar zot voor gemaakt heeft :mrgreen: "Volgend jaar gaat ge sowieso een toptransfer maken" 't Ging van Arsenal/Tottenham naar Stoke naar Sampdoria naar Fulham on in Griekenland te eindigen... Een rigged competitie waar je je als voetballer amper verder kan ontwikkelen bij een coach die volgende maand misschien al geen trainer meer is.

Eens verder gekeken in zijn management & Club doet er precies nog veel zaken mee. Ook Mechele/Acolatse/Vanaken/Vanlerberghe en wat jeugdspelers zitten bij SportPlus Management. (Nu Evert Maeschalk, ik dacht vroeger Bonny van Simons). Belooft als we die ooit kwijt moeten raken :mrgreen:

Hasi die een enorm risico neemt door Gillet, Engels, Odjidja, Carcela aan te trekken en ook misschien nog Proto. Als die daar niet 12/12 haalt, dan kan't al voorbij zijn voor het begon!
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door BlueJedi »

fcb 4 life schreef:
BlueJedi schreef:
Bosko schreef: Engels is vandaag in Griekenland om transfer naar Olympiakos af te ronden.
http://www.gazzetta.gr/football/article ... -olympiako" onclick="window.open(this.href);return false;
Goed zo !

Hopelijk krijgen we er nog een deftige cent voor en dan voor de rest hoop ik er nog zo min mogelijk over te horen. Dat hij maar geblesseerd en ondermaats in Griekenland gaat zijn dan hebben we er tenminste geen last meer van.
Ja want Club zal geen doorverkoop percentage erbij willen..
Bij deze transfer zou ik liever een iets hogere transferprijs krijgen en afzien van een eventueel percentage op doorverkoop omdat ik echt denk dat Engels het gewoon niet gaat maken bij de grote clubs, hij heeft de mentaliteit en de fysiek niet (daarmee doel ik op zijn blessuregevoeligheid).
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door BlueJedi »

Peet schreef: Mag hij CL spelen? Zoja, snap ik keuze dat hij weg wil.
En om eerlijk te zijn. Geef mij de keuze tussen Olympiakos en Brighton en ik vlieg ook naar Athene hoor.
Ik niet

Liever iedere weel PL spelen en uitkomen tegen clubs als United, Liverpool, Chelsea, Arsenal etc dan CL mogen spelen.

Ook als je uw in de kijker speelt bij Brighton dan zal het niet lang duren voor je naar één van bovenvermelde top clubs kan. Daarnaast volgens mij zal een salaris bij Brighton ook vele malen hoger zijn dan bij Olympiakos want de PL loopt over het tv-geld, terwijl dat in Griekenland toch een pak minder is.

Nu ja je kunt je ook in de kijker spelen bij Olympiakos en je hebt daar wel een reele kans voor een prijs te pakken wat volgend jaar opnieuw uitzicht geeft op CL wat natuurlijk ook heel aantrekkelijk is. Maar als speler zou ik toch preferen om actief te kunnen zijn in de PL.
Claudemir1891
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 aug 2017, 20:58

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Claudemir1891 »

BlueJedi schreef:
Peet schreef: Mag hij CL spelen? Zoja, snap ik keuze dat hij weg wil.
En om eerlijk te zijn. Geef mij de keuze tussen Olympiakos en Brighton en ik vlieg ook naar Athene hoor.
Ik niet

Liever iedere weel PL spelen en uitkomen tegen clubs als United, Liverpool, Chelsea, Arsenal etc dan CL mogen spelen.

Ook als je uw in de kijker speelt bij Brighton dan zal het niet lang duren voor je naar één van bovenvermelde top clubs kan. Daarnaast volgens mij zal een salaris bij Brighton ook vele malen hoger zijn dan bij Olympiakos want de PL loopt over het tv-geld, terwijl dat in Griekenland toch een pak minder is.

Nu ja je kunt je ook in de kijker spelen bij Olympiakos en je hebt daar wel een reele kans voor een prijs te pakken wat volgend jaar opnieuw uitzicht geeft op CL wat natuurlijk ook heel aantrekkelijk is. Maar als speler zou ik toch preferen om actief te kunnen zijn in de PL.
Persoonlijk koos ik ook altijd voor PL, maar vanuit Olympiakos vertrekken er toch ook jaarlijks spelers richting PL. Hij zal zich hoe dan ook opnieuw moeten bewijzen. Kiest hier naar mijn mening de makkelijkere oplossing.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Gratchski »

Claudemir1891 schreef:
BlueJedi schreef:
Peet schreef: Mag hij CL spelen? Zoja, snap ik keuze dat hij weg wil.
En om eerlijk te zijn. Geef mij de keuze tussen Olympiakos en Brighton en ik vlieg ook naar Athene hoor.
Ik niet

Liever iedere weel PL spelen en uitkomen tegen clubs als United, Liverpool, Chelsea, Arsenal etc dan CL mogen spelen.

Ook als je uw in de kijker speelt bij Brighton dan zal het niet lang duren voor je naar één van bovenvermelde top clubs kan. Daarnaast volgens mij zal een salaris bij Brighton ook vele malen hoger zijn dan bij Olympiakos want de PL loopt over het tv-geld, terwijl dat in Griekenland toch een pak minder is.

Nu ja je kunt je ook in de kijker spelen bij Olympiakos en je hebt daar wel een reele kans voor een prijs te pakken wat volgend jaar opnieuw uitzicht geeft op CL wat natuurlijk ook heel aantrekkelijk is. Maar als speler zou ik toch preferen om actief te kunnen zijn in de PL.
Persoonlijk koos ik ook altijd voor PL, maar vanuit Olympiakos vertrekken er toch ook jaarlijks spelers richting PL. Hij zal zich hoe dan ook opnieuw moeten bewijzen. Kiest hier naar mijn mening de makkelijkere oplossing.
feit dat Mirallas eventueel terugwilt naar ginder zegt toch ook veel?

Persoonlijk zou ik een carriereplanning toch Championship ook overwegen of bodem PL.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Morgen graag nog paar pushberichtjes hier.
Gesloten