Zomertransfers 2026 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

IsO
Sleutelspeler

Re: Zomertransfers 2026 IN

Bericht door IsO »

Peter schreef: 07 mei 2026, 08:44 Niets lijkt mij toch sterk. Moest het enkel Romano van den Aldi zijn, leek me dat nog plausibel. Maar ook Taecke heeft het gemeld en die zijn trackrecord is vrij goed.
Zelfde twitterbron die de vorige zomer afgeketste transfer van Meijer naar Feyenoord had gedeeld, had deze info ook gedeeld. Die is ook wel vaker betrouwbaar. Daarnaast speelde Janse dit seizoen op uitleenbasis bij Groningen, de vorige club van één van onze scouts, Sil Piek. Ben dus ook vrij zeker dat onze interesse in hem geen losse flodder was/is.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Tavolieri maakt opnieuw gewag van de hier eerder genoemde Tsawa. Club zou concreter worden https://x.com/i/status/2054847199532449982
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

Tzolis` stats dit seizoen ;
50 matchen, 20 goals, 27 assists...hoe gaan we deze in godsnaam ooit kunnen waardig vervangen?
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

Isak Bjerkebo (Sirius)
Aral Simsir (Midtylland)
Yannick Eduardo (Hoffenheim)
Heretic
Profvoetballer

Bericht door Heretic »

Tiki Taka schreef: 18 mei 2026, 08:16 Tzolis` stats dit seizoen ;
50 matchen, 20 goals, 27 assists...hoe gaan we deze in godsnaam ooit kunnen waardig vervangen?
En nog meer omdat we er de laatste jaren niet meer in slagen om deftige flankaanvallers aan te trekken ( ze worden alsmaar jonger ). Diakhon - Forbs / Campbell - … weinig tot geen cijfers
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 18 mei 2026, 08:16 Tzolis` stats dit seizoen ;
Haalt inderdaad ongelofelijk cijfers, en gaat weer met vertrouwen zijn man voorbij. Denk dat er nog nooit een speler zo'n cijfers kon voorleggen in PO I-matchen als Christos. En die koppelt dat dan ook nog eens aan een grote motor en niet te onderschatten defensieve bijdrage.

En wat zijn vervanging betreft: Ik had wel gehoopt dat er in de winter al een extra optie op de flank bij had gestaan die zich dan wat kon inwerken, maar bon, gedane zaken nemen geen keer. Hem vervangen wordt absoluut geen evidentie, maar anderzijds dachten we ook dat we niemand gingen vinden die ons de stats bood die Skov kon voorleggen. En zie... Hij liep hier al rond.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 18 mei 2026, 08:28 Isak Bjerkebo (Sirius)
Aral Simsir (Midtylland)
Als dit namedropping is, graag in het Forumscouting-topic. Anders graag bronvermelding :nice:
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 18 mei 2026, 10:50
Tiki Taka schreef: 18 mei 2026, 08:28 Isak Bjerkebo (Sirius)
Aral Simsir (Midtylland)
Als dit namedropping is, graag in het Forumscouting-topic. Anders graag bronvermelding :nice:
namedropping :)
macfall
A-kern

Bericht door macfall »

Tis vloeken in de kerk en kapel tegelijk maar eigenlijk zou Club Brugge de beste, volgende stap zijn voor een speler zoals De Cat
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

macfall schreef: 26 mei 2026, 09:50 Tis vloeken in de kerk en kapel tegelijk maar eigenlijk zou Club Brugge de beste, volgende stap zijn voor een speler zoals De Cat
OMG :jenne:
Mendoza16
Tester

Bericht door Mendoza16 »

Als je kijkt naar welke spelers er de afgelopen seizoenen gepasseerd zijn: fantastisch toch. Rekening houdend met de vertrekkers en de gaten die er al waren, zijn er toch enkele sterke profielen/persoonlijkheden nodig waarop je kan bouwen.

Benodigde profielen:

GK: 1x basiskwaliteit
(Mignolet, absolute heerser. Een betrouwbaar sluitstuk is o zo belangrijk. Van Den Heuvel heeft (nog) niet verlengd, Jackers heeft nog niet 100% overtuigd als potentiële absolute nummer 1. De Corte & Van Den Driessche staan klaar om positie 2 & 3 in te nemen. Maar wil je van in het begin van het seizoen meedoen, wat nodig is in het nieuwe format, dan moet je er toch iemand hebben die er direct staat en rust geeft aan zijn verdediging.)

CV: 1x basiskwaliteit, 1x back-up/talent
(Mechele is hier de constante, alles achter hem lijkt nog onzeker. Vandaar ook het belang van een keeper die rust uitstraalt. Ordonez krijgt zijn transfer, Romero lijkt me einde verhaal. Spileers is Belg en deels vergelijkbaar met Mechele op die leeftijd. Heeft echter speeltijd nodig, want is gestagneerd; best een uitleenbeurt met veel speelminuten. Osuji is aankomend talent, maar ik weet niet of iedereen overtuigd is? 1 of 2 profielen nodig die direct impact kunnen maken en kunnen concurreren voor die basisplaats naast Mechele.)

Backs: 1x LB back-up/talent
(Seys zeker proberen te houden, net als Sabbe. Belgen, eigen jeugd, juiste 'kopkes'. Meijer lijkt me einde verhaal. Over Siquet zijn de meningen verdeeld, maar hij heeft zeker zijn waarde. Goed einde van het seizoen ook + Belg.)

CM: 1x verdedigend profiel (6 of 8)
(Onyedika krijgt wel zijn transfer, over Stankovic lijken de signalen momenteel positief. Afhankelijk van waar je hem het liefst uitspeelt, een 6 of 8 halen die kan concurreren met Vetlesen voor een basisplaats. Sandra/Audoor uitlenen of verkopen; de huidige situatie helpt niemand vooruit. Lemarechal is een groot vraagteken voor mij. Over Reis verschillen de geruchten, maar het signaal lijkt me momenteel toch dat dit einde verhaal is. Kijken naar doorstroming van de jeugd als concurrentie.)

Flanken: 2x basisprofielen
(Tzolis, wow. Gemis gaat groot zijn, maar hij is zo goed als zeker weg. Forbs heeft zijn kwaliteiten, maar moet de volgende stap wel beginnen zetten. Diakhon is een vraagteken. Campbell verkopen. Aangezien er sowieso al een redelijk groot gat was na Tzolis qua kwaliteit, toch minstens 2 potentiële basisspelers nodig: 1 meer volwassen profiel + 1 jonger profiel met groeimarge.)

Spits: /
(Tresoldi absoluut proberen te houden. Vermant: blauw-zwart hart en juiste mentaliteit, maar toch niet de evolutie gemaakt dit seizoen die ervan verwacht werd. Afhankelijk van wat hij wil, kijken naar extra concurrentie voor Tresoldi. In dit geval persoonlijk voorstander van een sterker/groter profiel, genre Rafiu Durosinmi.)

Zonder play-offs is het belangrijk om er van in het begin te staan, want de competitiestart van de laatste seizoenen kunnen we ons nu niet meer permitteren. In dit opzicht zijn keeper, CV en flanken toch absolute prioriteiten en hopelijk klaar tegen de start van de voorbereiding. & AUB bestuur, niet enkel focussen op buitenlandse jonge talenten. We hebben nood aan minstens 1-2 extra ervaren jongens met persoonlijkheid.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Tiki Taka schreef: 26 mei 2026, 10:57
macfall schreef: 26 mei 2026, 09:50 Tis vloeken in de kerk en kapel tegelijk maar eigenlijk zou Club Brugge de beste, volgende stap zijn voor een speler zoals De Cat
OMG :jenne:
Is wellicht ook de enige die qua kwaliteiten bij onze club meekan maar dan moet hij eerst een paar maanden in quarantaine
Peter
Supersub

Bericht door Peter »

Compleet onhaalbaar maar ik zou geen nee zeggen tegen De Cat.
macfall
A-kern

Bericht door macfall »

Peter schreef: 27 mei 2026, 13:00 Compleet onhaalbaar maar ik zou geen nee zeggen tegen De Cat.
Inderdaad onhaalbaar maar sportief voor hem de beste keuze.

Meunier doet een spontane sollicitatie maar dat zou ik toch zo laten.
Duffman
Invaller

Bericht door Duffman »

macfall schreef: 27 mei 2026, 16:53
Peter schreef: 27 mei 2026, 13:00 Compleet onhaalbaar maar ik zou geen nee zeggen tegen De Cat.
Inderdaad onhaalbaar maar sportief voor hem de beste keuze.

Meunier doet een spontane sollicitatie maar dat zou ik toch zo laten.
Goh, ge zit met twee jonge en goeie wingers (Sabbe en Seys) die voor mijn part ook volgende seizoen in de basis staan. Rekening houdende met het feit dat beiden wel redelijk blessuregevoelig zijn en dat Meijer normaliter zal vertrekken (en wat dan met Siquet, waarvan ik mij inbeeld dat hij op die leeftijd liever elders speelminuten wil zoeken?)... De vraag is eerder of Thomas zelf een rol als rotatiespeler zou accepteren?
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Plaats reactie