AA Gent

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gent

Bericht door Hans1981 »

Jack_Frost schreef: HLN: "Shakhtar Donetsk heeft AA Gent een lesje in efficiëntie gegeven. De Buffalo's konden aanspraak maken op een punt, maar incasseerden - mede door enkele individuele fouten - uiteindelijk een zware 5-0 nederlaag"
:rofl: :rofl:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

Hans1981 schreef:
Jack_Frost schreef: HLN: "Shakhtar Donetsk heeft AA Gent een lesje in efficiëntie gegeven. De Buffalo's konden aanspraak maken op een punt, maar incasseerden - mede door enkele individuele fouten - uiteindelijk een zware 5-0 nederlaag"
:rofl: :rofl:
Die media toch... :jenne:
Tds
Jeugdspeler
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:18

Re: AA Gent

Bericht door Tds »

Volgens fb hebben we een reden om te lachen met Gent, dus ik kan mij niet houden en neem een kijkje: de eerste heeft er deugt van en de tweede had iets gezien van de scheitsrechter. Ik ben maar gestopt met lezen. We mogen al eens lachen met kwek... Sou tog letten op de srijffauten
kwek kwek kwek
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: AA Gent

Bericht door Khas »

:mrgreen:
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: AA Gent

Bericht door Alethio »

De Standaard doet ook lustig mee:
Halfweg de wedstrijd stond AA Gent 2-0 achter, maar slecht kon je de prestatie van de Buffalo’s tot dan niet noemen. 59 procent balbezit, uiteraard geholpen door de vroege voorsprong van de thuisploeg en drie uitstekende kansen. De eerste goal was een weggever en bij de tweede maakte de onstopbare Marlos – de absolute uitblinker – een fantastische ren.
Net nog eens die tweede goal gezien. Hoe ze daar staan te dutsen in het middenveld bij die 'fantastische ren', beschamend gewoon.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gent

Bericht door Hans1981 »

Alethio schreef: De Standaard doet ook lustig mee:
Halfweg de wedstrijd stond AA Gent 2-0 achter, maar slecht kon je de prestatie van de Buffalo’s tot dan niet noemen. 59 procent balbezit, uiteraard geholpen door de vroege voorsprong van de thuisploeg en drie uitstekende kansen. De eerste goal was een weggever en bij de tweede maakte de onstopbare Marlos – de absolute uitblinker – een fantastische ren.
Net nog eens die tweede goal gezien. Hoe ze daar staan te dutsen in het middenveld bij die 'fantastische ren', beschamend gewoon.
Meer je dat nu ? In de Standaard ? Wat heeft iedereen toch met dat Gent. Krijgen een dik pak slaag en daarmee is de kous af. Ieder spelertje van Shaktar is 10 klassen beter dan die van Gent, simpel. Dan krijg je zulke uitslagen. En daar kan Hein ook niets aan veranderen.

Ik snap ook nooit waarom iedereen altijd hoopt Barcelona te loten. Na 20 minuten heb je het daar gezien als je er al 4 in je mand hebt liggen. Dan toch liever Kopenhagen, oeps. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Hans1981 op 22 okt 2016, 05:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: AA Gent

Bericht door Brechtje »

Hihi
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: AA Gent

Bericht door JRut »

:dikkehein:
#hetishierbeter
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gent

Bericht door Hans1981 »

JRut schreef: :dikkehein:
Die vind ik zo goed dat gif'ke.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gent

Bericht door Hans1981 »

Nu heb ik er helemaal genoeg van !! Er wordt nu druk gezet door Gent en anderlecht op de kalender. 2 jaar geleden geen man over horen zeiken toen wij nog EL en beker speelden tijdens de Play Offs !! Daar zijn inmiddels maatregelen over genomen en nog dit gelul. Hier kan ik echt kwaad van worden. Is 1 van de redenen, en voor mijn part de belangrijkste dat we die titel toen niet hebben gepakt. Kan mij nog herinneren dat de Joos'en van deze wereld daar toen geen probleem in zagen. Wij zaten toen kapot en daar heeft Gent van geprofiteerd. Het moest maar eens anders zijn hé. Dikke losers. Ik hoop dat iemand dit aanhaalt in de voetbalprogramma's. Dit kan echt niet !!
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gent

Bericht door Hans1981 »

Hans1981 schreef: Nu heb ik er helemaal genoeg van !! Er wordt nu druk gezet door Gent en anderlecht op de kalender. 2 jaar geleden geen man over horen zeiken toen wij nog EL en beker speelden tijdens de Play Offs !! Daar zijn inmiddels maatregelen over genomen en nog dit gelul. Hier kan ik echt kwaad van worden. Is 1 van de redenen, en voor mijn part de belangrijkste dat we die titel toen niet hebben gepakt. Kan mij nog herinneren dat de Joos'en van deze wereld daar toen geen probleem in zagen. Wij zaten toen kapot en daar heeft Gent van geprofiteerd. Het moest maar eens anders zijn hé. Dikke losers. Ik hoop dat iemand dit aanhaalt in de voetbalprogramma's. Dit kan echt niet !!
En dit is nu ook bij anderlecht HET excuus !! Te weinig rust. Iemand al gedacht dat net deze 2 toen CL speelden in de vorige jaargangen. Ongelooflijk. Die 2 nog samenwerken ook. Bweurk. Double HVH. Weiler is een pop. Er moesten wat spelers verdwijnen en dat is zijn taak. Daarna neemt Heintje over, mark my words. Belgisch voetbal.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: AA Gent

Bericht door Peet »

Niet zo goed geslapen, Hans? :mrgreen:

Wij hebben daar toen ook genoeg over gezeikt 2 jaar geleden, MPH op kop. Dit is gewoon om verliesmatchen goed te praten.

Discussie is nu wel of deze kritiek terecht is. Inspanningsfysiologen spreken altijd over een gemiddelde recuperatietijd van 72 uur voor zware inspanningen. Dus Standard en Gent hebben geen reden tot klagen. Genk en anderlecht hadden op dat gebied minder geluk (67 en 63,5u), al ben ik zeker dat er ook een groot mentaal aspect aanwezig is.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: AA Gent

Bericht door MattJensen »

Peet schreef: Niet zo goed geslapen, Hans? :mrgreen:

Wij hebben daar toen ook genoeg over gezeikt 2 jaar geleden, MPH op kop. Dit is gewoon om verliesmatchen goed te praten.

Discussie is nu wel of deze kritiek terecht is. Inspanningsfysiologen spreken altijd over een gemiddelde recuperatietijd van 72 uur voor zware inspanningen. Dus Standard en Gent hebben geen reden tot klagen. Genk en anderlecht hadden op dat gebied minder geluk (67 en 63,5u), al ben ik zeker dat er ook een groot mentaal aspect aanwezig is.
Er is natuurlijk wel een verschil hoe ze er in de pers mee omgaan nu.
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: RE: Re: AA Gent

Bericht door Gratchski »

MattJensen schreef:
Peet schreef: Niet zo goed geslapen, Hans? :mrgreen:

Wij hebben daar toen ook genoeg over gezeikt 2 jaar geleden, MPH op kop. Dit is gewoon om verliesmatchen goed te praten.

Discussie is nu wel of deze kritiek terecht is. Inspanningsfysiologen spreken altijd over een gemiddelde recuperatietijd van 72 uur voor zware inspanningen. Dus Standard en Gent hebben geen reden tot klagen. Genk en anderlecht hadden op dat gebied minder geluk (67 en 63,5u), al ben ik zeker dat er ook een groot mentaal aspect aanwezig is.
Er is natuurlijk wel een verschil hoe ze er in de pers mee omgaan nu.
Kwam ook vooral omdat het spelletje tussen MPH en Hein aan de gang was. MPH kaartte het aan en Heintje weigerde het te erkennen.
Nu zegt Hein hetzelfde, maar zwijgt MPH wijselijk.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: AA Gent

Bericht door Peet »

Gratchski schreef:
MattJensen schreef:
Peet schreef: Niet zo goed geslapen, Hans? :mrgreen:

Wij hebben daar toen ook genoeg over gezeikt 2 jaar geleden, MPH op kop. Dit is gewoon om verliesmatchen goed te praten.

Discussie is nu wel of deze kritiek terecht is. Inspanningsfysiologen spreken altijd over een gemiddelde recuperatietijd van 72 uur voor zware inspanningen. Dus Standard en Gent hebben geen reden tot klagen. Genk en anderlecht hadden op dat gebied minder geluk (67 en 63,5u), al ben ik zeker dat er ook een groot mentaal aspect aanwezig is.
Er is natuurlijk wel een verschil hoe ze er in de pers mee omgaan nu.
Kwam ook vooral omdat het spelletje tussen MPH en Hein aan de gang was. MPH kaartte het aan en Heintje weigerde het te erkennen.
Nu zegt Hein hetzelfde, maar zwijgt MPH wijselijk.
En vorig jaar zei hij dat Club maar Champions League moest spelen :mrgreen:. Wreed manneke de Hein.
Plaats reactie