AA Gent

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: AA Gent

Bericht door fcb 4 life »

Tiki Taka schreef:
fcb 4 life schreef: Ze willen/gaan tot 7 milj uitgeven deze winter volgens HLN, Trebel is de volgende die ze willen.
Ja, en in dat bedrag is blijkbaar die 3 miljoen van die keeper niet inbegrepen, m.a.w. hebben ze een budget van 10 miljoen voor wintertransfers ?!
Dat is heel stevig, me dunkt....
Hoe ik het lees zit dat bedrag van die keeper wel al in die 7 milj hoor
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3229
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Pica »

Droogkast schreef:
Berre schreef:
Pica schreef: 3-4-3 was zijn mantra vroeger. Net zoals bij MPH hangt je systeem niet af van formatie, maar over hoe je ze invult. Wij spelen al drie jaar met 3 cv's en geen haan dat ernaar kraait
Al 3 jaar? heb vroeger De Bock toch niet veel over de middenlijn zien komen hoor :D
Jullie spelen toch gewoon een zuivere 4-2-3-1?
Soms wel, meestal neigt het meer naar 5-4-1
Simons speelt in balverlies als libero, dus ja 3 cv's
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: AA Gent

Bericht door Gunt »

Droogkast schreef:
Pica schreef:
Droogkast schreef: Heintje wordt al te vaak overschat. Ja hij heeft een werkend systeem dat aangenaam voetbal koppelt aan resultaten, maar sinds begin vorig seizoen zijn er oplossingen gekomen op zijn systeem, waarop hij geen antwoord bleek te hebben.
Wanneer een belangrijke schakel uitvalt (Brechtje vorig jaar, middenveld dit jaar) lukt het maar niet voor Heintje om de nodige flexibiliteit aan dag te brengen om dat op te vangen.
Zo heel erg indrukwekkend vind ik het allemaal niet. Op dat vlak zitten we met MPH een pak beter.
Geef Hein de kwaliteit van Club of anderlecht en je vindt er geen oplossing voor. Tot en met dat je weer tegen betere ploegen moet spelen natuurlijk. Individuele kwaliteit (of het gebrek eraan) is de hoofdreden dat Gent niet (meer) kan winnen van ons. Ook een portie geluk. Ook onze individuele kwaliteit, denk maar aan de wereldmatchen van Joske telkens.
De eerste ploeg die kwek ontmantelde was STVV.
Charleroi.
Topspelers aldaar.
Gebruikersavatar
Droogkast
Belofte
Berichten: 236
Lid geworden op: 11 dec 2016, 20:41

Re: AA Gent

Bericht door Droogkast »

Gunt schreef:
Droogkast schreef:
Pica schreef:
Droogkast schreef: Heintje wordt al te vaak overschat. Ja hij heeft een werkend systeem dat aangenaam voetbal koppelt aan resultaten, maar sinds begin vorig seizoen zijn er oplossingen gekomen op zijn systeem, waarop hij geen antwoord bleek te hebben.
Wanneer een belangrijke schakel uitvalt (Brechtje vorig jaar, middenveld dit jaar) lukt het maar niet voor Heintje om de nodige flexibiliteit aan dag te brengen om dat op te vangen.
Zo heel erg indrukwekkend vind ik het allemaal niet. Op dat vlak zitten we met MPH een pak beter.
Geef Hein de kwaliteit van Club of anderlecht en je vindt er geen oplossing voor. Tot en met dat je weer tegen betere ploegen moet spelen natuurlijk. Individuele kwaliteit (of het gebrek eraan) is de hoofdreden dat Gent niet (meer) kan winnen van ons. Ook een portie geluk. Ook onze individuele kwaliteit, denk maar aan de wereldmatchen van Joske telkens.
De eerste ploeg die kwek ontmantelde was STVV.
Charleroi.
Topspelers aldaar.
Nee hoor, STVV. In augustus 2015. Uiteindelijk niet gewonnen door een vroege goal van Depoitre, maar wel de hele match Gent keihard doen sukkelen.
Laatst gewijzigd door Droogkast op 02 jan 2017, 14:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Eerst drogen, dan strijken.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: AA Gent

Bericht door Peet »

Droogkast schreef:
Gunt schreef:
Droogkast schreef:
Pica schreef:
Geef Hein de kwaliteit van Club of anderlecht en je vindt er geen oplossing voor. Tot en met dat je weer tegen betere ploegen moet spelen natuurlijk. Individuele kwaliteit (of het gebrek eraan) is de hoofdreden dat Gent niet (meer) kan winnen van ons. Ook een portie geluk. Ook onze individuele kwaliteit, denk maar aan de wereldmatchen van Joske telkens.
De eerste ploeg die kwek ontmantelde was STVV.
Charleroi.
Topspelers aldaar.
Nee hoor, STVV. In augustus 2015. Uiteindelijk niet gewonnen door een vroege goal van Depoitre, maar wel de hele match Gent keihard doen sukkelen.
Grappig wel. Dat dat een volledig seizoen moet duren voor je een antwoord hebt op een systeem. Zegt vooral veel over de kwaliteit van trainers in de JPL.
Gebruikersavatar
Droogkast
Belofte
Berichten: 236
Lid geworden op: 11 dec 2016, 20:41

Re: AA Gent

Bericht door Droogkast »

Peet schreef: Grappig wel. Dat dat een volledig seizoen moet duren voor je een antwoord hebt op een systeem. Zegt vooral veel over de kwaliteit van trainers in de JPL.
Volledig akkoord.
Eerst drogen, dan strijken.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gent

Bericht door Hans1981 »

Droogkast schreef:
Peet schreef: Grappig wel. Dat dat een volledig seizoen moet duren voor je een antwoord hebt op een systeem. Zegt vooral veel over de kwaliteit van trainers in de JPL.
Volledig akkoord.
Kijk naar het systeem van Chelsea nu of Leicester vorig jaar. Ook daar duurt het een jaar voor ze je deftig kunnen bestrijden. Daar lopen toch wel een aantal toppers rond. Niet?
Gebruikersavatar
Droogkast
Belofte
Berichten: 236
Lid geworden op: 11 dec 2016, 20:41

Re: AA Gent

Bericht door Droogkast »

Hans1981 schreef:
Droogkast schreef:
Peet schreef: Grappig wel. Dat dat een volledig seizoen moet duren voor je een antwoord hebt op een systeem. Zegt vooral veel over de kwaliteit van trainers in de JPL.
Volledig akkoord.
Kijk naar het systeem van Chelsea nu of Leicester vorig jaar. Ook daar duurt het een jaar voor ze je deftig kunnen bestrijden. Daar lopen toch wel een aantal toppers rond. Niet?
Welk systeem speelde Leicester dan dat zo moeilijk te ontmantelen was?
Eerst drogen, dan strijken.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gent

Bericht door Hans1981 »

Droogkast schreef:
Hans1981 schreef:
Droogkast schreef:
Peet schreef: Grappig wel. Dat dat een volledig seizoen moet duren voor je een antwoord hebt op een systeem. Zegt vooral veel over de kwaliteit van trainers in de JPL.
Volledig akkoord.
Kijk naar het systeem van Chelsea nu of Leicester vorig jaar. Ook daar duurt het een jaar voor ze je deftig kunnen bestrijden. Daar lopen toch wel een aantal toppers rond. Niet?
Welk systeem speelde Leicester dan dat zo moeilijk te ontmantelen was?
Met zijn allen verdedigen, lange preciese ballen en 2 snelle aanvallers. Ouderwets counteren. Iedereen wist wat ze gingen doen. En toch lukte het elke week weer. Mijn punt is dat het niet over een systeem gaat, maar over de uitvoering ervan. Een goed systeem met slechte spelers werkt gewoon niet. En ook vooral geen spelers neerzetten waar ze niet tot hun recht komen. Ook maar iets dat je blijft zien.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1764
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: AA Gent

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Enige ploeg die volgens mij serieus geld zal spenderen in de winterstop, ook al doet Louwagie dat niet graag.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: AA Gent

Bericht door Bosko »

Hebben weer een Nigeriaan uit Slowakije gehaald.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3229
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Pica »

Vraag mij af of Trebel een goeie transfer zou zijn voor hen. Trebel-Neto-Estiti/Schoofs/VDB lijkt me nu niet het ideale trio te zijn ook niet.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: AA Gent

Bericht door Peet »

Pica schreef: Vraag mij af of Trebel een goeie transfer zou zijn voor hen. Trebel-Neto-Estiti/Schoofs/VDB lijkt me nu niet het ideale trio te zijn ook niet.
Tzijn 2 van die 5 he. Op 10 is het Milicevic en Dejaeghere.
Trebel is soms alles en soms niets. Rare speler.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3229
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Pica »

Peet schreef:
Pica schreef: Vraag mij af of Trebel een goeie transfer zou zijn voor hen. Trebel-Neto-Estiti/Schoofs/VDB lijkt me nu niet het ideale trio te zijn ook niet.
Tzijn 2 van die 5 he. Op 10 is het Milicevic en Dejaeghere.
Trebel is soms alles en soms niets. Rare speler.
Je gaat Trebel niet halen om Neto op de bank te zetten. Er zit daar iets mis op dat middenveld en dat is omdat een Milicevic/Dejaeghere plots andere dingen moeten doen dan ze gewoon zijn van ten tijde Kums. Dus die moeten terug hoger staan in mijn ogen. Alleen lijk je mij altijd met een probleem om de 6 te zitten zolang je geen duidelijkheid verschaft aan de 3-4(?) mogelijke basisspelers voor daar.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: AA Gent

Bericht door Peet »

Pica schreef:
Peet schreef:
Pica schreef: Vraag mij af of Trebel een goeie transfer zou zijn voor hen. Trebel-Neto-Estiti/Schoofs/VDB lijkt me nu niet het ideale trio te zijn ook niet.
Tzijn 2 van die 5 he. Op 10 is het Milicevic en Dejaeghere.
Trebel is soms alles en soms niets. Rare speler.
Je gaat Trebel niet halen om Neto op de bank te zetten. Er zit daar iets mis op dat middenveld en dat is omdat een Milicevic/Dejaeghere plots andere dingen moeten doen dan ze gewoon zijn van ten tijde Kums. Dus die moeten terug hoger staan in mijn ogen. Alleen lijk je mij altijd met een probleem om de 6 te zitten zolang je geen duidelijkheid verschaft aan de 3-4(?) mogelijke basisspelers voor daar.
Het zal Trebel-Neto worden. De rest kwam/komt te kort volgens HVH.
Plaats reactie