Belgisch voetbal algemeen
Re: [JPL] Algemeen
Ik zie ze wachten op Ollie. Als Ollie onschuldig is, dan worden deze 2 veroordeeld. Als Ollie schuldig is, dan wordt alles geseponeerd en iedereen vrijgesproken met een belerend "en nu braaf zijn en dat nooit meer doen hé", in het belang van het Belgisch voetbal of zo.
Gebeurt nooit. Kansspelcommissie gaat meepakken wat ze moeten meepakken denk ik, en terecht ook.Cedrinho schreef: Ik zie ze wachten op Ollie. Als Ollie onschuldig is, dan worden deze 2 veroordeeld. Als Ollie schuldig is, dan wordt alles geseponeerd en iedereen vrijgesproken met een belerend "en nu braaf zijn en dat nooit meer doen hé", in het belang van het Belgisch voetbal of zo.
#hetishierbeter
Ik denk dat cé zijn scenario realistisch is hoor...JRut schreef:Gebeurt nooit. Kansspelcommissie gaat meepakken wat ze moeten meepakken denk ik, en terecht ook.Cedrinho schreef: Ik zie ze wachten op Ollie. Als Ollie onschuldig is, dan worden deze 2 veroordeeld. Als Ollie schuldig is, dan wordt alles geseponeerd en iedereen vrijgesproken met een belerend "en nu braaf zijn en dat nooit meer doen hé", in het belang van het Belgisch voetbal of zo.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
W-Beveren blijft een kakploeg. Speler ontslaan omdat hij 3 euro inzette op winst.
-
- Invaller
Goedkope manier om hun keepersprobleem op te lossen hé...Peet schreef: W-Beveren blijft een kakploeg. Speler ontslaan omdat hij 3 euro inzette op winst.
Was het Kötelezs geweest, dan werd het met de mantel der liefde bedekt.
Jup. Daarom dat ik het net niet etisch vind.zegmaardag schreef:Goedkope manier om hun keepersprobleem op te lossen hé...Peet schreef: W-Beveren blijft een kakploeg. Speler ontslaan omdat hij 3 euro inzette op winst.
Was het Kötelezs geweest, dan werd het met de mantel der liefde bedekt.
Kutbond. Speler schorsen omwille van gebrek aan Fairplay. Alsjeblief zeg.
Fijntje van journalist van HNB
https://mobile.twitter.com/BartLagae/st ... wsrc%5Etfw" onclick="window.open(this.href);return false;
Fijntje van journalist van HNB
https://mobile.twitter.com/BartLagae/st ... wsrc%5Etfw" onclick="window.open(this.href);return false;
Mja. De verwoording is wel ongelukkig, maar 'de bal wegslaan vanop de lijn' kan je ook zien als gebrek aan Fairplay. Al vind ik de fase met Rits daar eigenlijk geen voorbeeld van. Maar een schorsing ging hij anders ook gekregen hebben (als hij in de match wel rood gekregen had), al dan niet terecht. Dit is gewoon de bond die dat recht wil trekken. En terecht.
In de gazet stond dat het is omdat hij het niet toegaf... Je kan het toch niet gekker bedenken dat een arbiter moet vragen aan spelers: zeg, waarde gij dat die hands gemaakt heeft? Das toch te gek voor woorden?Alethio schreef: Mja. De verwoording is wel ongelukkig, maar 'de bal wegslaan vanop de lijn' kan je ook zien als gebrek aan Fairplay. Al vind ik de fase met Rits daar eigenlijk geen voorbeeld van. Maar een schorsing ging hij anders ook gekregen hebben (als hij in de match wel rood gekregen had), al dan niet terecht. Dit is gewoon de bond die dat recht wil trekken. En terecht.
Dan kan je spelers gaan vervolgen die na affluiten de bal in de tribune trappen ook. Wat een grap.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Ik ken spelers die rood kregen voor er werd gefloten.Khas schreef: Dan kan je spelers gaan vervolgen die na affluiten de bal in de tribune trappen ook. Wat een grap.
Vertel.
bye Georges. Hopelijk ben je nu eindelijk definitief weg uit de pintjes liga.
Als je toch nog wil terugkomen, gelieve je dan te beperken tot AA Gent, RSC* of Zulte Waregem qua ploegen.
Als je toch nog wil terugkomen, gelieve je dan te beperken tot AA Gent, RSC* of Zulte Waregem qua ploegen.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
Laat ons hopen. Leekens is passé.Fire schreef: bye Georges. Hopelijk ben je nu eindelijk definitief weg uit de pintjes liga.
Hier zien we hem in ieder geval niet meer. Bart wordt soms nog badend in het zweet wakker van die affaire.Fire schreef: bye Georges. Hopelijk ben je nu eindelijk definitief weg uit de pintjes liga.
#hetishierbeter