[21.] Dion Cools
Re: [21.] Dion Cools
stilaan ons vaste RM. Doet het toch heerlijk op die plek.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Idd G ik mis Ricardo niet meer
For the Good of the Game? For the Love of the Many!

Cools is goed bezig.
De goal die hij gisteren maakt ... zo heeft hij er toch al stuk of 5 gemaakt voor ons die bijna identiek zijn. Beheerst de kunst van zijn moment goed te kiezen
Ik had een flashback naar Olivier De Cock.Blackburn schreef: De goal die hij gisteren maakt ... zo heeft hij er toch al stuk of 5 gemaakt voor ons die bijna identiek zijn. Beheerst de kunst van zijn moment goed te kiezen
Met C O C KDavidVM schreef:Ik had een flashback naar Olivier De Cock.Blackburn schreef: De goal die hij gisteren maakt ... zo heeft hij er toch al stuk of 5 gemaakt voor ons die bijna identiek zijn. Beheerst de kunst van zijn moment goed te kiezen

Sorry, ik kreeg daar een flashback op blijkbaar

Vraag is hoe lang het gaat duren voor hij helemaal gaat zweven
Doet het wel goed op dit moment. Is nog jong ook natuurlijk.

Vanavond in ET. Ben benieuwd.
Dat zweven heeft hij toch al achter de rug?Pica schreef: Vraag is hoe lang het gaat duren voor hij helemaal gaat zweven![]()
Toen hij naar Club kwam en meteen vrij vaak speelde, o.a. door de blessure van Meunier, deed hij het ook al goed. Daarna verdween hij op het achterplan, blijkbaar doordat hij te hard aan het zweven was. Nu is hij terug en naar mijn indruk ook meer met de voetjes op de grond. Volgens mij is Cools nu back to stay. Die gaat niet meer uit de ploeg.
Wel nog altijd nachtmerries van Memvis Depay. Nee, deze jongen is zoals men zegt : ' goed bezig.'
Proper assistje
Heel mooie assist, ik ben toch fan hoor van deze jongeman.Bosko schreef: Proper assistje
Een talentje van met alle respect tweede klasser die zich doorzet. Moeten niet altijd namen zijn precies dat we halen.
Meunier staat nog altijd een paar tredes hoger dan Dion hoor. Maar hij heeft zeker al stappen vooruit gezet dit seizoen.Fire schreef: Zoals Meunier![]()