vanGentmaarvoorClub schreef: ↑01 feb 2022, 15:14
Kevinho schreef: ↑01 feb 2022, 12:14
Gisteren was het absolute dieptepunt : wat voor brol hebben we nu weer aangetrokken.
Een Deen die niet in 3-5-2 tot zijn recht komt , een speler met een anderlecht voorliefde die kuisversleten is , een spits die op 3 jaar tijd niks laten zien heeft en al zeker geen scorend vermogen ?
Scorende spits hallo waar ? Versterking verdediging hallo ?? Top 8 waar??
Blinde Vince heeft het weer niet gezien . Best samen met Schepens den bak insteken . Dan kan hij alvast geen broltransfers meer doen
Dit soort posts vind ik eerder het absolute dieptepunt !
Echte supporter hallo waar ?
Dost is een scorende spits. Dat ontkennen is van de pot gerukt. Moet gewoon nog betere aanvoer krijgen. Adamyan ken ik totaal niet, dus kan er niet echt over oordelen. Zijn adelbrieven zijn niet echt uitgebreid, maar is international en heeft Bundesliga-ervaring, dus da's al iets.
Over Odoi heb ik mijn mening al gegeven in zijn topic.
Over Skov Olsen heb ik me ook al de vraag gesteld hoe hij gaat uitgespeeld worden. Flank in 3-5-2 was in Italië inderdaad niet zo'n succes, maar er zijn natuurlijk verschillende manieren om die rol in te vullen, en er zijn nog opties. Afwachten. Voor hetzelfde geld spelen we volgend jaar 4-2-3-1 of 4-3-3 en dat is hij gewend van bij Denemarken.
En wat Vince betreft: die mens heeft ongetwijfeld zijn gebreken, maar een beetje minimaal respect mag wel. Ik wil graag nog eens de forumregels in herinnering brengen, en meerbepaald het volgende punt:
- [spoiler]
- 3.3. Meningen over Club-spelers
Dé hoofdbrok van het forum. Het is echter genoegzaam bekend dat na nederlagen de gemoederen al eens hoog kunnen oplopen. Iedereen weet dan wel dat zaken beter kunnen en in het licht van de ontgoocheling begrijpen we gefrustreerde posts. Maar er zijn grenzen. Zuiver bashen van de Club of de spelers kan niet door de beugel. Beledigen van spelers evenmin, ook al mag je gerust wijzen op het gebrek aan kwaliteiten van een bepaalde speler. Onder het beledigen van spelers wordt verstaan: "Het afbreken van een speler zonder ook maar de bedoeling te hebben een discussie over de kwaliteiten van een speler aan te gaan". Gelijkgesteld daarmee staat het vervormen van spelersnamen op een manier die de mening ventileert, schoolvoorbeeld Brolingoli of De flauw.
Dit punt zal naar analogie worden toegepast op meningen over bestuursleden van onze Club.