wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Pica
Sleutelspeler

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Nusa dribbelde wel een man of vijf op een hoopje (voor hij de bal verloor :mrgreen: ). Die zijn wendbaarheid zeg....
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 20 okt 2022, 13:40 Nusa dribbelde wel een man of vijf op een hoopje (voor hij de bal verloor :mrgreen: ). Die zijn wendbaarheid zeg....
Klopt en hij legt veel risico in zijn spel als aanvaller. Is nog heel jong en zal wel leren wanneer hij beter stopt met dribbelen en past.
Enorm veelbelovend talent deze jongeman; technisch sterk, snel, wendbaar, vinnig...
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Pica schreef: 20 okt 2022, 13:40 Nusa dribbelde wel een man of vijf op een hoopje (voor hij de bal verloor :mrgreen: ). Die zijn wendbaarheid zeg....
Klopt. Ik focus nu eenzijdig op een zwak punt uit één mindere match van een nog steeds heel jonge speler (17), maar viel me desalniettemin op. Dat is Nusa een heel groot talent is, staat buiten kijf.
maartendr81
Belofte

Bericht door maartendr81 »

Eén ding is wel zeker. ondanks de niet te missen inzet van Lang de afgelopen wedstrijden is de laatste ook wel de enige waar, naar mijn mening, hij productief was. Voordien liet hij wel wat zien maar dan voornamelijk als entertainer. We weten allemaal dat hij een uitmuntende voetballer is, maar als er geen goalen uit voortkomen zijn we er uiteindelijk weinig mee (wat niet wegneemt dat hij inderdaad wat druk wegneemt van Hans).
Kevinho
Profvoetballer

Bericht door Kevinho »

1 woord : SCHANDALIG!!!
Levi
A-kern

Bericht door Levi »

Kevinho schreef: 22 okt 2022, 22:27 1 woord : SCHANDALIG!!!
1 woord: successupporter! We horen u alleen bij mindere prestaties. Doei toetsenbord held!
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Wie we hier hebben. Kevinho is weer wakker.
Schandalig, zou ik het niet noemen.
Het zou gewoon niet mogen gebeuren
Maar ja, het ging te gemakkelijk
Focus weg. Niet meer gevoetbald
En dan begint Union natuurlijk te knokken
Vuur in de tent en dan weet je dat het moeilijk wordt
Verdiend van Union
Jammer
Kevinho
Profvoetballer

Bericht door Kevinho »

Levi schreef: 22 okt 2022, 22:35
Kevinho schreef: 22 okt 2022, 22:27 1 woord : SCHANDALIG!!!
1 woord: successupporter! We horen u alleen bij mindere prestaties. Doei toetsenbord held!
1 woord: ambitieloos manneke dat niks van voetbal kent. Schandalig dat ge geen kans bijeen gevoetbald krijgt tegen 10 man. Hebt ge uwen toetsenbord held zien invallen Yaremchuk Niks gelopen , niks druk gezet , nul over heel de lijn.
Yago
Belofte

Bericht door Yago »

Tsja, dit was gewoon heel slecht. Odoi is ook echt een enorme downgrade tegenover Mata.
Sanders
Supersub

Bericht door Sanders »

vanGentmaarvoorClub schreef: 22 okt 2022, 22:41 Wie we hier hebben. Kevinho is weer wakker.
Schandalig, zou ik het niet noemen.
Het zou gewoon niet mogen gebeuren
Maar ja, het ging te gemakkelijk
Focus weg. Niet meer gevoetbald
En dan begint Union natuurlijk te knokken
Vuur in de tent en dan weet je dat het moeilijk wordt
Verdiend van Union
Jammer
Dit is toch wel wat meer dan gewoon "Het zou niet mogen gebeuren".
We waren gewoon nergens. Na ons openingskwartier zijn we eigenlijk uit de match verdwenen ondanks massa's steriel balbezit.
Achteraf gezien is dit alweer dom puntenverlies.
Je speelt 75 minuten tegen 10 man, je krijgt de bal en doet er gewoon niks mee.
Geen tempo, geen actie vooruit, geen loopacties, geen derde man zoeken, laconiek verdedigen, geen grinta, niks.
Die mannen van Union zouden man en bal opeten en wonnen bijna elke tweede bal, met een man minder.
Als ik Hoefkens bezig zag langs de lijn, zou het wel eens kunnen stuiven in de kleedkamer.
We hebben gekregen wat we gezocht hebben.
Kevinho
Profvoetballer

Bericht door Kevinho »

Union was no sweat no glory . Brengen al een heel seizoen veel mooiere en betere voetbal als wij. Behalve een paar momenten in de Champions league al een heel seizoen knollen voetbal. Mata zou zeggen : no fucking quality
Levi
A-kern

Bericht door Levi »

Kevinho schreef: 22 okt 2022, 22:52 Union was no sweat no glory . Brengen al een heel seizoen veel mooiere en betere voetbal als wij. Behalve een paar momenten in de Champions league al een heel seizoen knollen voetbal. Mata zou zeggen : no fucking quality
Ze zoeken daar nog supporters ze internetheld, ge hebt veel praatjes. Pm me eens waar ik u kan vinden volgende thuis match. Kunnen we eens live zien hoe stoer ge bent.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Een titel in HNB van een artikel van Ludo Vandewalle over het wangedrag van de mauvesupporters op Standard, maar zou ook voor Kevinho hier kunnen gelden :
“Kortzichtigen en amokmakers, kom dan niet meer kijken. Zoek een andere hobby. Get a life”
Duffman
Invaller

Bericht door Duffman »

vanGentmaarvoorClub schreef: 23 okt 2022, 21:43 Een titel in HNB van een artikel van Ludo Vandewalle over het wangedrag van de mauvesupporters op Standard, maar zou ook voor Kevinho hier kunnen gelden :
“Kortzichtigen en amokmakers, kom dan niet meer kijken. Zoek een andere hobby. Get a life”
Het ergste van al is dat die van Brussel dan nog effectief een reden hebben om gefrustreerd te zijn.
Onze club zit in een luxezetel, is in de kleedkamer en achter de schermen stabiel. Een aantal belangrijke spelers zit even met het koppie niet bij de pintjesliga, wat ik ergens kan begrijpen in volle CL-campagne en met dat absurde WK voor de deur. Dit is de fucking Belgische competitie: zorg dat je bij de eerste vier staat op een beperkte achterstand, verlies geen onderlinge duels met rechtstreekse concurrenten en maak dat je in vorm bent tegen april. Wat kan mij het schelen dat ze er hun zak eens aan vegen in oktober, we staan waar we moeten staan. Laat onze oost-Belgische vrienden ginder maar eens de titeldruk op de schouders krijgen in de pers, zien hoe ze daar mee omgaan...

Sommige 'supporters' zijn na de voorbije seizoenen iets te verwend geraakt denk ik. Ik wil helemaal niet het nieuwe Bayern worden, ik kots van die club en die competitie.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

We laten veel teveel punten liggen in de competitie, da`s het minste dat kan gezegd worden.
Na 15 min. 0-2 voor staan en met een man meer en het dan nog uit handen geven is echt zonde.
Plaats reactie