wedstrijden Club Brugge
Re: wedstrijden Club Brugge
Dost scoorde er meer maar verder was dat toch een beetje een zoutpilaar, Yaremchuck is beter in het meespelen / als targetman. Die rol vervulde hij ook uitstekend tegen anderlecht, alleen had er 1 van die kansen in gemoeten.
We zitten in de hoek waar de klappen vallen, met een beetje meeval en betere afwerking deden we nog volop mee voor de titel. Maar goed, zoals het er nu voorstaat zal PO1 en een 2de plaats al een klein mirakel zijn...
We zitten in de hoek waar de klappen vallen, met een beetje meeval en betere afwerking deden we nog volop mee voor de titel. Maar goed, zoals het er nu voorstaat zal PO1 en een 2de plaats al een klein mirakel zijn...
Klopt, maar Dost is ook helemaal geen targetman als je dat zou bedoelen. Dost is/was een afwerker pur sang. Die moet je bedienen in de 16m. Alles daarbuiten heb je er weinig aan.Peter schreef: ↑16 jan 2023, 10:10 Dost scoorde er meer maar verder was dat toch een beetje een zoutpilaar, Yaremchuck is beter in het meespelen / als targetman. Die rol vervulde hij ook uitstekend tegen anderlecht, alleen had er 1 van die kansen in gemoeten.
Yaremchuk is inderdaad beter in het spel, maar is ook niet de targetman zoals een Onuachu, die een bal controleert, met z'n armen de verdediger achter zich houdt en vervolgens het balletje breed legt naar een ploegmaat. Yaremchuk zal meer willen betrokken worden in het spel.
Laatst gewijzigd door Sanders op 16 jan 2023, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij heeft gewoon een doelpuntje nodig om wat vertrouwen te krijgen hé. Bij die 1-0 van Lang was hij zo gelukkig omdat hij beslissend was, maar dan wordt die goal afgekeurd...
Soit, we speelden tegen Genk en anderlecht meer zuivere doelkansen bij elkaar dan voordien. De flanken komen hoog op en geven goeie voorzetten, er duiken meer spelers op in de box om af te werken én we vinden meer (en sneller) de vrije ruimte. Ik zie het wel goed komen met ons team en met Parker als we op deze manier verder gaan, alleen moet de pech eventjes stoppen.
Soit, we speelden tegen Genk en anderlecht meer zuivere doelkansen bij elkaar dan voordien. De flanken komen hoog op en geven goeie voorzetten, er duiken meer spelers op in de box om af te werken én we vinden meer (en sneller) de vrije ruimte. Ik zie het wel goed komen met ons team en met Parker als we op deze manier verder gaan, alleen moet de pech eventjes stoppen.
Dat vind ik ook wel, beide wedstrijden onder Parker waren OK, alleen valt het resultaat tegen. Hopelijk draait het geluk binnenkort.
Aangezien hesgoal en sebn niet meer beschikbaar zijn, is er iemand die een website kent waar de match van vnvd kan gevolgd worden?
-
- Jeugdspeler
Dat het seizoen maar snel gedaan is. Van zo goed tegen clubs als Porto, Atletico… en dan zo elke week minder presteren. Ik kan er niet goed bij om eerlijk te zijn. De rotte appels moeten eruit. Zet Nielsen eens op de bank en laat Rits starten. wetende dat St Truiden blijft druk zetten en er niet tegenover brengen. Triestig !
-
- Belofte
Het lijkt mij dat we die mentale barrière moeten doorbreken. Zowel tegen anderlecht als vandaag hebben we op zich goed gespeeld tot aan de 1-0. Op die moment zie je gewoon de angst in de ploeg sluipen. Zoiets kan je jammer genoeg niet op training eruit slijpen. Nu laten we eerlijk zijn… we hebben 3 jaar op rij alles mee gehad (en nog een stuk dit jaar als we naar de CL kijken) en dan mag het ook eens even tegen zitten, lijkt mij.
Het is inderdaad zo dat een goede Rits een meerwaarde is, maar ik heb niet de indruk dat ons niveau bepaald wordt door rotte appels (op een moment van zinsverbijstering na van onze nummer 94 ) maar wel door een collectief gebrek aan vertrouwen. We zullen moeten zien na onze eerste overwinning onder het heerschap van Parker. Hoe dan ook kunnen we de titel wel vergeten lijkt mij…. Gaan voor plaats 2 dan!!!
Het is inderdaad zo dat een goede Rits een meerwaarde is, maar ik heb niet de indruk dat ons niveau bepaald wordt door rotte appels (op een moment van zinsverbijstering na van onze nummer 94 ) maar wel door een collectief gebrek aan vertrouwen. We zullen moeten zien na onze eerste overwinning onder het heerschap van Parker. Hoe dan ook kunnen we de titel wel vergeten lijkt mij…. Gaan voor plaats 2 dan!!!
Zelfs plaats 2 is al lang gaan vliegen.
Ontgoochelende match. Eerste helft spelen we ok, hebben we alles onder controle. Maar dan gaat Stvv hoog druk zetten. We hebben het daar heel moeilijk mee, hoewel we zeker de kwaliteit hebben om er uit te komen. Dat doen we ook een paar keer heel goed, maar dan wordt er geen gevolg aan gegeven, komt er geen gevaar van. We willen er ook steeds op een mooie, autoritaire manier uitkomen.we willen rust uitstralen, maar mij lijkt het dat we daardoor soms net dat stapje te kort komen. Dat we net iets te relaxed willen zijn.
Daarnaast kan de ploeg blijkbaar niet reageren op veranderende omstandigheden. In de eerste helft zet STVV geen hoge druk, ook na de 0-1 niet. Maar je weet toch dat ze in die 2de helft hoe dan ook zullen komen en hoge druk zetten. Maar de volledige 2de helft lijken we hierdoor verrast te zijn.
Omtrent Rits en Jutgla, het is niet dat ze in de minuten die ze vandaag en zondag kregen, tonen dat ze veel beter zijn dan Nielsen en Yaremchuk...
Was de minste match onder Parker, vooral de 2de helft. Ontluisterend dat we de voorlaatste zijn als je enkel naar de laatste 5 wedstrijden kijkt.
Daarnaast kan de ploeg blijkbaar niet reageren op veranderende omstandigheden. In de eerste helft zet STVV geen hoge druk, ook na de 0-1 niet. Maar je weet toch dat ze in die 2de helft hoe dan ook zullen komen en hoge druk zetten. Maar de volledige 2de helft lijken we hierdoor verrast te zijn.
Omtrent Rits en Jutgla, het is niet dat ze in de minuten die ze vandaag en zondag kregen, tonen dat ze veel beter zijn dan Nielsen en Yaremchuk...
Was de minste match onder Parker, vooral de 2de helft. Ontluisterend dat we de voorlaatste zijn als je enkel naar de laatste 5 wedstrijden kijkt.
Na de 0-1 was het al minder hé, ook al zette STVV op dat moment nog geen hoge druk. We zijn gewoon bang om een voorsprong nog uit handen te geven waardoor we meer zekerheid proberen in te bouwen en dat resulteert in trager spel, meer pasjes achteruit waardoor je sneller in gevaar komt als de tegenstander hoog druk zet. Op basis van de 2de helft verdient Sint Truiden wel een gelijkspel, maar als je naar de goal kijkt is het weer een prutsgoal... Simon maakt een foutje en dat wordt direct afgestraft.
-
- Belofte
Tijd om ook hans op de bank te zetten. Geen voorbeeld voor de rest van het team...slecht blijven spelen en toch nooit vervangen worden
Geeft wel een fantastische pre-assist voor de goal, weeral...FrankFarinaII schreef: ↑20 jan 2023, 08:52 Tijd om ook hans op de bank te zetten. Geen voorbeeld voor de rest van het team...slecht blijven spelen en toch nooit vervangen worden
Het was inderdaad minder, maar nog altijd dominant, weinig weggeven...t4nd schreef: ↑20 jan 2023, 07:50 Na de 0-1 was het al minder hé, ook al zette STVV op dat moment nog geen hoge druk. We zijn gewoon bang om een voorsprong nog uit handen te geven waardoor we meer zekerheid proberen in te bouwen en dat resulteert in trager spel, meer pasjes achteruit waardoor je sneller in gevaar komt als de tegenstander hoog druk zet. Op basis van de 2de helft verdient Sint Truiden wel een gelijkspel, maar als je naar de goal kijkt is het weer een prutsgoal... Simon maakt een foutje en dat wordt direct afgestraft.