Wintertransfers 2024 OUT
Moderator: Bosko
Re: Wintertransfers 2024 OUT
Onze "vergeten" linksachter zijn uitleenbeurt bij Lens wordt stopgezet. Hij zou dan op uitleenbasis naar Granada vertrekken, al maakt L' Equipe gewag van een definitieve transfer.
Volgens Michael Van Vaerenbergh, commentator bij oa Eleven en volger van het Spaanse voetbal, zou Jutgla in beeld zijn voor een transfer naar Betis.
Persoonlijk kan ik begrijpen dat hij er voor open zou staan omdat hij geen basisspeler meer is, en hij kan terug naar zijn vaderland naar een mooie ploeg in de hoogste afdeling.
Op club niveau zou ik het minder begrijpen als ze hem nu zouden laten gaan.
Thiago is onze eerste spits, maar met ook al Vermant weg naar Westerlo, zouden we dan geen directe back up hebben als diepe spits. Barbera blijft toch nog onervaren.
Er blijven ook niet zoveel dagen over om een vervanger aan te trekken.
Persoonlijk kan ik begrijpen dat hij er voor open zou staan omdat hij geen basisspeler meer is, en hij kan terug naar zijn vaderland naar een mooie ploeg in de hoogste afdeling.
Thiago is onze eerste spits, maar met ook al Vermant weg naar Westerlo, zouden we dan geen directe back up hebben als diepe spits. Barbera blijft toch nog onervaren.
Een raar geval inderdaad; ik zou het wel begrijpen, maar met enkel Barbera als back-up lijkt me dit een risico.
Dit dus, mocht Jutgla vertrekken zouden we enkel Thiago als diepe spits over houden, dat is echt wel niet ok.
Mocht die uitvallen zouden we met een groot probleem zitten.
Update over transfer Nusa:
https://x.com/sachatavolieri/status/175 ... 74138?s=20
Misschien dat de geruchten over Ankeye kaderen in de zoektocht naar een vervanger voor Jutglà...Sanders schreef: ↑25 jan 2024, 08:13 Volgens Michael Van Vaerenbergh, commentator bij oa Eleven en volger van het Spaanse voetbal, zou Jutgla in beeld zijn voor een transfer naar Betis.
Club wil met de transfersom en de bonussen erbij een hoger bedrag binnenhalen dan voor CDK.IsO schreef: ↑25 jan 2024, 13:46 Update over transfer Nusa:
Dat zou wel een mooie deal zijn, mochten ze daarin slagen.
Een % op doorverkoop zal ook wel bedongen worden, vermoed ik.
Hier het artikel over Nusa: Dat artikel is onbetaalbare reclame voor onze Club.
Nusa is deze ochtend op het vliegtuig gestapt richting Londen. Afronden van de transfer?
37 miljoen voor iemand die geen basisspeler is bij zijn ploeg. Goed gedaan Vince en blijf lekker blind coach.
-
- Basisspeler
Een uitgaande absolute toptransfer van Club voor een 18 jarige die weliswaar barst van het talent maar nog heel veel progressiemarge heeft.
Zijn statistieken (goals en assists) ogen heel pover totnogtoe, hopelijk ontploft hij nog de komende 4 maanden op dat vlak.
Er mag nu wel geïnvesteerd worden in een opvolger !
Zijn statistieken (goals en assists) ogen heel pover totnogtoe, hopelijk ontploft hij nog de komende 4 maanden op dat vlak.
Er mag nu wel geïnvesteerd worden in een opvolger !