wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Mooie kampioenremonte. Nu opnieuw champions League wast we thuis horen!
Levi
A-kern
Berichten: 567
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Heb al vaak commentaar gehad maar op basis van de beelden is dit toch gewoon een correcte tussenkomst?
Sanders
Supersub
Berichten: 1217
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Amai, korte woelige nacht na een avond waar mijn leven al met 10 jaar verkort werd :mrgreen:
Niet vast geslapen en alles nog eens herbeleefd.

De match zelf trok op niets, alsof de stress in onze benen zat.
Ik moet eerlijk toegeven dat mijn hart stil stond toen ik die bal over de lijn zag, maar het begon toch weer te kloppen na de VAR-interventie.
Alleen jammer dat het overal alleen maar gaat over wat de facto gewoon een correcte beslissing is, in plaats van over het indrukwekkende parcours dat we hebben afgelegd.

Ik kan gerust toegeven dat het er op dat moment niet koosjer uitzag.

Maar bon: KAMPIOENEEEUUUHH! :Flag:
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 144
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Hele nacht niet geslapen. Keer op keer die fase en de stress al moet ik toegeven dat ik vorige week meer stress had tijdens de match. Enkel die 5 a 6 min waren niet normaal 🙈 wat een playoffs waren me dat en ben zo tevreden voor Hayen. Zo nuchtere kerel is misschien wel wat we nodig hebben voor te kunnen knallen volgend seizoen. C’mon !!! 🔵⚫️
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Kampioeneeeeeeeeeeee !!!!
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3505
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Ook slecht geslapen hier! Volgend seizoen mag het wat minder spannend :mrgreen: :wave:
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 152
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

FrankFarinaII schreef: 26 mei 2024, 20:55 Mooie kampioenremonte. Nu opnieuw champions League wast we thuis horen!
Het geld klotst momenteel tegen de plinten...
Peter
A-kern
Berichten: 522
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Kampioeneeeuuh. Ongelooflijk. Ik gaf er geen cent meer voor.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 152
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

IsO schreef: 27 mei 2024, 08:44 Ook slecht geslapen hier! Volgend seizoen mag het wat minder spannend :mrgreen: :wave:
15 thuiswedstrijden meer gemor in het stadion dan wat anders en dan eigenlijk de play offs de tegenstand aan flarden gespeeld :-)
Levi
A-kern
Berichten: 567
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

8 Europese matchen en nog grotere vet potten financieel. Toch ook op dat gebied blij dat we erbij zijn.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3505
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

GraspopperFCB schreef: 27 mei 2024, 07:50 Hele nacht niet geslapen. Keer op keer die fase en de stress al moet ik toegeven dat ik vorige week meer stress had tijdens de match. Enkel die 5 a 6 min waren niet normaal 🙈 wat een playoffs waren me dat en ben zo tevreden voor Hayen. Zo nuchtere kerel is misschien wel wat we nodig hebben voor te kunnen knallen volgend seizoen. C’mon !!! 🔵⚫️
Ik denk dat ze Hayen gaan moeten begraven in zijn grijze pull. Doet die nooit meer uit na gisteren :mrgreen:
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 152
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Levi schreef: 27 mei 2024, 14:27 8 Europese matchen en nog grotere vet potten financieel. Toch ook op dat gebied blij dat we erbij zijn.
hopelijk bouwt men een spaarpotje op voor de magere jaren
Sanders
Supersub
Berichten: 1217
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

macfall schreef: 28 mei 2024, 13:34
Levi schreef: 27 mei 2024, 14:27 8 Europese matchen en nog grotere vet potten financieel. Toch ook op dat gebied blij dat we erbij zijn.
hopelijk bouwt men een spaarpotje op voor de magere jaren
Het belooft een ontzettend drukke herfst/winter te worden.
Met het bekervoetbal en het interland voetbal erbij zijn er heel weinig weken waarin de ploeg eens van weekend tot weekend zal kunnen trainen. Ofwel midweekmatch ofwel interland periode.
maartendr81
Belofte
Berichten: 258
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

En met dat in het achterhoofd vind ik het, ondanks het feit dat ik het voor hem persoonlijk zéér erg vind, geen tegenslag dat Vanaken niet mee mag. Het is niet zo dat hij nog ervaring op hoger niveau moet opdoen, of dat hij zich in de kijker moet spelen van een transfer. Dus bijgevolg is het in ons voordeel dat hij deze zomer kan rusten en niet aan voetbal moet denken. Hopelijk kan hij dan met opgeladen batterij opnieuw aan het seizoen starten.
Sanders
Supersub
Berichten: 1217
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »



Dit is een kunstwerkje! Dikke chapeau aan ons videoteam.
Mijn haar stond recht op mijn armen toen ik het bekeek en mijn gemoed schoot weer vol tijdens de beelden van de laatste match. :wave:
Plaats reactie