wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Peter
Supersub

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Altijd rock'n'roll willen spelen in de playoffs lijkt me vreselijk naïef.
Duffman
Invaller

Bericht door Duffman »

Peter schreef: 07 apr 2026, 14:00 Altijd rock'n'roll willen spelen in de playoffs lijkt me vreselijk naïef.
Zeg ik al maanden.
Er gaat een volledige mentaliteitsverandering moeten komen vanaf volgend seizoen. Het nadeel aan de playoffs is/was dat de 'grote' clubs met de meeste kwaliteit in de kern voor nieuwjaar de focus volledig op Europa leggen. Je moet gewoon zorgen dat je bij de eerste zes eindigt met een redelijke achterstand op diegene voor je (de punten worden toch gedeeld), maken dat je tegen maart in vorm bent en dan vlammen. In feite is dat een vorm van bedrog tegenover je abonnees, en kloot je er jezelf ook dikwijls mee.

Playoffs, spannend en zo, dat allemaal wel, maar vanaf volgend seizoen een eerlijke competitie: meteen scherp staan en alle weken voluit spelen. Als je in oktober al zes, zeven achter staat heb je een levensgroot probleem.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Ziet er niet goed uit voor Kyri... Forbs hersenschudding wellicht. Hopelijk niet erger.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Denk ook dat we Sabbe een tijd kwijt zijn.
Jammer, zat net in een goede periode en maakte heel misschien zelfs kans op wk selectie ?
Diakhon, jongens toch, wat scheelde er met die gast ? Vetlesen lijkt me wel de juiste wissel
Hopelijk betere tweede helft
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Een schot afblokken met je elleboog buiten je lichaam mag blijkbaar ook al.
Leek me toch een penalty, niet ?
macfall
A-kern

Bericht door macfall »

Goed van leko, moeilijke beslissingen durven pakken. Hopelijk heeft Jackers deugd van zijn prestatie.
Peter
Supersub

Bericht door Peter »

Tja, goed van Leko of een fout om hem in te brengen in eerste instantie? Wel de juiste keuze om hem aan de rust binnen te houden.

Eerste helft was zeer slecht tegen een fris STVV dat goed combineerde en ons man op man dekken afstrafte met veel positionele rotaties.

Betere tweede helft, zonder écht te overtuigen. Prima invalbeurt Vetlesen. Seys, Jackers en Tzolis op niveau, verder veel buizen. Middenveld compleet overlopen. Stankovic al weken uit vorm.

Belangrijke 3 punten maar 0 hoerastemming hier.
macfall
A-kern

Bericht door macfall »

Buiten onze eerste helft tegen anderlecht is er nergens goed voetbal te bespeuren maar ook union lijkt me met de 3 punten aan de haal te gaan
maartendr81
A-kern

Bericht door maartendr81 »

slecht nieuws jongens... net de clash met Union zal gefloten worden door L. Visser.
Peter
Supersub

Bericht door Peter »

Visser geeft veel geel kaarten aan Union dus al bij al vind ik dat niet zo slecht.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Vooral naar onszelf kijken en ons niet laten meeslepen in de irritatie die Union sowieso wil en zal opwekken.
maartendr81
A-kern

Bericht door maartendr81 »

Peter schreef: 16 apr 2026, 21:05 Visser geeft veel geel kaarten aan Union dus al bij al vind ik dat niet zo slecht.
Dat gevoel had ik de laatste keren toch niet. tijdens de supercup bijvoorbeel heeft hij maar 1 keer geel getrokken voor union (en 2 voor ons)
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Minstens een draw nodig vanavond! Toch wa stress...
Heretic
Profvoetballer

Bericht door Heretic »

Geen Mignolet , Sabbe , Vanaken zucht en niks deftigs op de bank. Dat gasten zoals een Campbell überhaupt die bank halen is echt onbegrijpelijk. Zoveel miljoenen en zo weinig kwaliteit in de breedte in die kern.
Lemarechal nog zo ne prutser haalt zelfs de bank niet 6 miljoen gekost !! Zelfde als Reis . Smijt ze maar weg al die miljoenen klungels !
Merteko
Tester

Bericht door Merteko »

En weg is hij de titel. Wat voor een lelijke ploeg is dat toch Union, we winnen geen enkel duel.
Every Point Counts
Plaats reactie