PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
11
32%
Van Rhijn
0
Geen stemmen
Engels
0
Geen stemmen
Denswil
1
3%
De Bock
3
9%
Simons
1
3%
Vormer
2
6%
Vanaken
2
6%
Limbombe
3
9%
Wesley
5
15%
Izquierdo
0
Geen stemmen
Claudemir
4
12%
Palacios
1
3%
Vossen
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door Pica »

Bosko schreef: Enorm jammer dat Poulain niet mag meedoen, had graag met Engels-Poulain-Denswil gespeeld.
Ik al een geheel seizoen :mrgreen:
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door Rafke7 »

Fredga39 schreef: Doen ze dat nu echt om ons te kloten ?
Dat denk ik niet, echt niet.
Misschien wel om een andere ploeg wat te helpen ;)
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3493
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door IsO »

Gumienny zowaar :mrgreen:
Misschien het moment voor een nieuwe 'thuisfluiter'-discussie?

Nee serieus, gewoon volle focus op die match en niet op randzaken. Gewoon zorgen dat we achteraf kunnen zeggen dat we er alles aan gedaan hebben.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: Gumienny zowaar :mrgreen:
Misschien het moment voor een nieuwe 'thuisfluiter'-discussie?

Nee serieus, gewoon volle focus op die match en niet op randzaken. Gewoon zorgen dat we achteraf kunnen zeggen dat we er alles aan gedaan hebben.
Eens starten vanaf minuut 1 met de `over mijn lijk` mentaliteit zou al wonderen kunnen doen. :nice:
Gebruikersavatar
Jack_Frost
Profvoetballer
Berichten: 392
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:03

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door Jack_Frost »

Tiki Taka schreef:
IsO schreef: Gumienny zowaar :mrgreen:
Misschien het moment voor een nieuwe 'thuisfluiter'-discussie?

Nee serieus, gewoon volle focus op die match en niet op randzaken. Gewoon zorgen dat we achteraf kunnen zeggen dat we er alles aan gedaan hebben.
Eens starten vanaf minuut 1 met de `over mijn lijk` mentaliteit zou al wonderen kunnen doen. :nice:
2
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door Gratchski »

Jack_Frost schreef:
Tiki Taka schreef:
IsO schreef: Gumienny zowaar :mrgreen:
Misschien het moment voor een nieuwe 'thuisfluiter'-discussie?

Nee serieus, gewoon volle focus op die match en niet op randzaken. Gewoon zorgen dat we achteraf kunnen zeggen dat we er alles aan gedaan hebben.
Eens starten vanaf minuut 1 met de `over mijn lijk` mentaliteit zou al wonderen kunnen doen. :nice:
2
Moesten sommigen al eens stoppen met spelen als een lijk, tzou al helpen.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef:
Jack_Frost schreef:
Tiki Taka schreef:
IsO schreef: Gumienny zowaar :mrgreen:
Misschien het moment voor een nieuwe 'thuisfluiter'-discussie?

Nee serieus, gewoon volle focus op die match en niet op randzaken. Gewoon zorgen dat we achteraf kunnen zeggen dat we er alles aan gedaan hebben.
Eens starten vanaf minuut 1 met de `over mijn lijk` mentaliteit zou al wonderen kunnen doen. :nice:
2
Moesten sommigen al eens stoppen met spelen als een lijk, tzou al helpen.
Op Waregem heeft onze gouden schoen niet 1 bal goed geraakt, inclusief volledig foute controles enz.
Refaelov deed duchtig mee met zijn technische foutjes. Er was er maar 1 goed toen en dat was Limbombe.
Zelfs Denswil, de rots in de branding, ging regelmatig in de mist. Er zit gewoon zo goed als niet 1 speler in vorm,
wat resulteert in collectief falen en tekortkomen. Jammer dat net nu wanneer het er hem toe doet, de vorm bij de meesten volledig weg is.
Tds
Jeugdspeler
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:18

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door Tds »

Hopelijk gaat Michel stunten van t weekend, com'on bocky en co, smijt ulder nen keer dit weekend ....
kwek kwek kwek
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door Pica »

Zelfs al winnen we ( waar ik niet echt in geloof ), dan vraag ik me af of dat veel verandert voor ons voor de rest van de PO's. In topvorm komen we nu toch ook niet meer met alle geblesseerde die nu pas terugkomen...
Laatst gewijzigd door Pica op 20 apr 2017, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door Peet »

Pica schreef: Zelfs al winnen we ( waar ik niet echt in geloof ), dan vraag ik me af of dat veel verandert voor ons voor de rest van de PO's. In topvorm komen we nu toch ook niet meer met alle geblesseerde die nu pas terugkomen...
Als het collectief er maar staat zeker :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door Pica »

Peet schreef:
Pica schreef: Zelfs al winnen we ( waar ik niet echt in geloof ), dan vraag ik me af of dat veel verandert voor ons voor de rest van de PO's. In topvorm komen we nu toch ook niet meer met alle geblesseerde die nu pas terugkomen...
Als het collectief er maar staat zeker :mrgreen:
T'is een begin :mrgreen:

Ik vind het ongelooflijk jammer dat onze sleutelspelers voor "systeem MPH" geblesseerd of uit vorm zijn. Komt ons aanvalspel echt niet ten goede.
Defensief zijn we in mijn ogen nog steeds de top van België, maar dan moeten die flaters er wel uit. Niet normaal dat in deze fase dit drie matchen op rij kan gebeuren.

Wat me ertoe brengt om te geloven dat de citroen echt uitgeperst is en de chemie voor een klein stukje over is. We komen paar % te kort op mentaal vlak.

Dat wil allemaal niet zeggen dat we geen goeie spelers, kern of trainer hebben. De kern is breed en kwalitatief, de spelers zijn geblesseerd, de trainer heeft teveel gepusht. So be it. Hopen op het beste voor de rest van de PO's.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef:
Peet schreef:
Pica schreef: Zelfs al winnen we ( waar ik niet echt in geloof ), dan vraag ik me af of dat veel verandert voor ons voor de rest van de PO's. In topvorm komen we nu toch ook niet meer met alle geblesseerde die nu pas terugkomen...
Als het collectief er maar staat zeker :mrgreen:
T'is een begin :mrgreen:

Ik vind het ongelooflijk jammer dat onze sleutelspelers voor "systeem MPH" geblesseerd of uit vorm zijn. Komt ons aanvalspel echt niet ten goede.
Defensief zijn we in mijn ogen nog steeds de top van België, maar dan moeten die flaters er wel uit. Niet normaal dat in deze fase dit drie matchen op rij kan gebeuren.

Wat me ertoe brengt om te geloven dat de citroen echt uitgeperst is en de chemie voor een klein stukje over is. We komen paar % te kort op mentaal vlak.

Dat wil allemaal niet zeggen dat we geen goeie spelers, kern of trainer hebben. De kern is breed en kwalitatief, de spelers zijn geblesseerd, de trainer heeft teveel gepusht. So be it. Hopen op het beste voor de rest van de PO's.
We komen paar % te kort op mentaal vlak... :roll:
Als je als ploeg de laatste 5 matchen zo dramatisch start dan schort er iets grondig op mentaal vlak en dat de citroen is uitgeperst en de chemie tussen trainer en spelersgroep op is, is al langer duidelijk. :coffee:
Soit, zoals je zelf aangeeft, hopen op t beste, en dat is in mijn ogen de 2de plek.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door Fire »

Wat ik vreemd vond was een artikeltje van gisteren in HLN waarin gesproken werd over het systeem van "Cultural Architects" een systeem dat Rudy Heylen tijdens de vorige PO's op poten gezet had, net om die mentaliteit en de tactische richtlijnen op het veld te verbeteren.

Blijkbaar werd dat systeem (wat blijkbaar toch marcheerde) na het vertrek van Rudy naar de vuilbak verwezen. 't vertrek van die kerel heeft toch meer problemen veroorzaakt dan zou mogen.

On Topic: Ik hoop op een overwinning (al was 't maar om de mauven eens goed te pesten) maar ik vrees een 2-0 ofzo.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door Pica »

Hoop is gestegen van 5 naar 20% gisteren of zo, damn you Man U!
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: PO1 SD04 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 23/04 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

Fire schreef: Wat ik vreemd vond was een artikeltje van gisteren in HLN waarin gesproken werd over het systeem van "Cultural Architects" een systeem dat Rudy Heylen tijdens de vorige PO's op poten gezet had, net om die mentaliteit en de tactische richtlijnen op het veld te verbeteren.

Blijkbaar werd dat systeem (wat blijkbaar toch marcheerde) na het vertrek van Rudy naar de vuilbak verwezen. 't vertrek van die kerel heeft toch meer problemen veroorzaakt dan zou mogen.

On Topic: Ik hoop op een overwinning (al was 't maar om de mauven eens goed te pesten) maar ik vrees een 2-0 ofzo.
Is toch niet naar de vuilbak verwezen? Het werd gewoon niet meer optimaal gebruikt.
Plaats reactie