JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
3
14%
Mata
0
Geen stemmen
Poulain
1
5%
Mechele
3
14%
Decarli
1
5%
Diatta
0
Geen stemmen
Nakamba
0
Geen stemmen
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
5
23%
Schrijvers
6
27%
Wesley
1
5%
Rits
2
9%
Cools
0
Geen stemmen
Rezaei
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 22

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door IsO »

Hannes schreef:
JRut schreef:
Cedrinho schreef:
JRut schreef: Wel straf dat Danjuma al ne keer of vijf heeft gescoord. En trappen van binnen de zestien doet hij niet, hij wil de keeper van de tegenpartij toch nog een kans geven.
Die goal van hem tegen SVZW bedoel ik. Dat zie ik te weinig. Schrijvers scoorde er ook zo eentje geloof ik dit seizoen.
Maar waarom durft een Vanaken dat bijvoorbeeld niet? Telkens hij de bal krijgt aan de rand of buiten de zestien en hij de kans krijgt te trappen, legt hij toch maar weer opzij omdat het altijd via de flanken moet. Vormer idem. Rits idem. Nakamba idem.
Het feit dat Danjuma (en Lestienne, Izquierdo en Limbombe voor hem) het wél doet heeft puur te maken met het feit dat ze tegenvoets spelen: als rechtsvoetige op links of omgekeerd, dus naar binnen kappen en trappen. Dan is op doel trappen vaak de meest logische oplossing.
Maar ik doelde dus op de middenvelders, vandaar mijn verwijzing naar Vadis en Jörgensen, want dat waren voor alle duidelijkheid geen aanvallers zoals Danjuma en Schrijvers dat wel zijn.
Dan moet je niet zeggen dat niemand het doet.
Is ook gewoon niet correct. Vanaken trapt iedere wedstrijd minstens één keer van buiten de zestien meter naar doel. Hell, zelfs Denswil trapt bijna iedere wedstrijd minstens één keer naar doel.
Ik volg Cedrinho wel. Als Denswil trapt, staat per definitie elke tegenstander nog tussen hem en het doel. Centrale middenvelders als Vormer, Rits, Nakamba en Vanaken doen het te weinig. Opmerkelijk trouwens hoe veel Genk op doel schiet.
Ik zie dus echt niet in waarom je een Nakamba zou vragen om van afstand op goal te schieten. Daar liggen die jongen zijn kwaliteiten niet. Idem voor Rits eigenlijk. Hen vaak van ver laten schieten is telkens een paar procenten kans op een goal en meer dan 90% kans op balverlies. En wat de vergelijking met Genk betreft: wij hebben niemand met het eerder uitzonderlijke afstandsschot van een Malinovskyi.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door naka 30 »

geen danjuma, mitrovic, dennis en vossen...
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door rambopirou »

denswil out?
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door GenGhibli »

Decarli, ik hou mijn hart al vast. Een slechtere optie is er niet.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Geen verdedigers op de bank..
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 636
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Hannes »

IsO schreef:
Hannes schreef:
JRut schreef:
Cedrinho schreef:
Die goal van hem tegen SVZW bedoel ik. Dat zie ik te weinig. Schrijvers scoorde er ook zo eentje geloof ik dit seizoen.
Maar waarom durft een Vanaken dat bijvoorbeeld niet? Telkens hij de bal krijgt aan de rand of buiten de zestien en hij de kans krijgt te trappen, legt hij toch maar weer opzij omdat het altijd via de flanken moet. Vormer idem. Rits idem. Nakamba idem.
Het feit dat Danjuma (en Lestienne, Izquierdo en Limbombe voor hem) het wél doet heeft puur te maken met het feit dat ze tegenvoets spelen: als rechtsvoetige op links of omgekeerd, dus naar binnen kappen en trappen. Dan is op doel trappen vaak de meest logische oplossing.
Maar ik doelde dus op de middenvelders, vandaar mijn verwijzing naar Vadis en Jörgensen, want dat waren voor alle duidelijkheid geen aanvallers zoals Danjuma en Schrijvers dat wel zijn.
Dan moet je niet zeggen dat niemand het doet.
Is ook gewoon niet correct. Vanaken trapt iedere wedstrijd minstens één keer van buiten de zestien meter naar doel. Hell, zelfs Denswil trapt bijna iedere wedstrijd minstens één keer naar doel.
Ik volg Cedrinho wel. Als Denswil trapt, staat per definitie elke tegenstander nog tussen hem en het doel. Centrale middenvelders als Vormer, Rits, Nakamba en Vanaken doen het te weinig. Opmerkelijk trouwens hoe veel Genk op doel schiet.
Ik zie dus echt niet in waarom je een Nakamba zou vragen om van afstand op goal te schieten. Daar liggen die jongen zijn kwaliteiten niet. Idem voor Rits eigenlijk. Hen vaak van ver laten schieten is telkens een paar procenten kans op een goal en meer dan 90% kans op balverlies. En wat de vergelijking met Genk betreft: wij hebben niemand met het eerder uitzonderlijke afstandsschot van een Malinovskyi.
Ik zou dan ook niet specifiek vragen om het te doen vanop 30 meter hé. Enkel dàt je het doet, àls je relatief centraal voor doel in schietpositie komt. Nu wordt er te dikwijls gebreid tot ze 'm er in wandelen. En i kzeg ook niet dat ze't altijd moeten doen hé, een doorsteekpasje is prachtig. Maar wat afwisseling zou leuk zijn én ook minder voorspelbaar.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Hannes schreef: Ik zou dan ook niet specifiek vragen om het te doen vanop 30 meter hé. Enkel dàt je het doet, àls je relatief centraal voor doel in schietpositie komt. Nu wordt er te dikwijls gebreid tot ze 'm er in wandelen. En i kzeg ook niet dat ze't altijd moeten doen hé, een doorsteekpasje is prachtig. Maar wat afwisseling zou leuk zijn én ook minder voorspelbaar.
:bow:
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door james »

Cedrinho schreef: Geen verdedigers op de bank..
we gaan met veel vertrouwen deze match bekijken , zucht ….
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Maximus »

Pfff Letica...
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Generaloberst »

het geklungel van brugge krijgt bevestiging door letica... bende prutsers OMG

geen greintje inspiratie in de ploeg..vanaken is weer verstoppertje aant spelen...
Laatst gewijzigd door Generaloberst op 27 okt 2018, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door zegmaardag »

Ik ben niet graag negatief, zeker niet als't minder gaat qua periode of in de match... Maar Letica...
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door GenGhibli »

Letica heeft wat defectjes, zeg maar. Man man. :hide:
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Generaloberst »

zegmaardag schreef: Ik ben niet graag negatief, zeker niet als't minder gaat qua periode of in de match... Maar Letica...
je kan eens pech hebben, maar dit gaat er over..het is meer een constante aan het worden bij hem, en hij moet onze eerst keeper zijn? Meer en meer twijfels over hem.....
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Generaloberst »

vanaken sukkel..voor een open goal
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Generaloberst »

penalty, alles mee behalve de bal. Terecht. 1-1 gevleid
Plaats reactie