wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Alethio »

Heelijke Dury.

Eddy Demarez: "Heb je wat geleerd uit hoe anderlecht het zondag aanpakte tegen Club?"
Dury: "Die hebben verloren, hé."
Demarez: "Maar ze hebben het wel vrij goed gedaan."
Dury: "Ja... Nu neem je mij op snelheid. Ik wist niet dat ploegen goed spelen tegen Club als ze verloren hebben."
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Mignolet wil de spanning erin houden
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Waregem hing in de touwen, komen terug in die match door flater Mignolet, spijtig.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 144
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Moest er ooit eens van komen. Misschien goed zodat we met de voetjes op de grond blijven. Ook al heb ik de VAR lijn gezien toch blijf ik mijn twijfels hebben of dat wel buitenspel was 🙈.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Deketelaere was schitterend. Mata, Deli en waren Mechele goed. Rest van team was flauw vandaag.
Zulte ook beetje chance gehad, 3 millimeter offside goal, een knal op de lat.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door kingpietro105 »

GraspopperFCB schreef: 22 jan 2020, 22:42 Moest er ooit eens van komen. Misschien goed zodat we met de voetjes op de grond blijven. Ook al heb ik de VAR lijn gezien toch blijf ik mijn twijfels hebben of dat wel buitenspel was 🙈.
Goch ja dan is gebeuren dat de lijnrechter fout is. licht daar niet aan hoor dat we gelijk spelen veel werk heeft Sammy niet gehad. We waren gewoon niet gretig genoeg vanvoor.
Jeugdscheidsrechter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Jammer dat we de terug match niet overbodig konden maken gisterenavond, rekening houdend met het zware en drukke programma dat er zit aan te komen ; kortrijk uit, charleroi uit, antwerp thuis, waregem uit, standard uit.
De komende 5 matchen zijn er 4 op verplaatsing, en niet tegen Janneke en Mieke.
Als je Openda en Okereke alweer kansen ziet verkwanselen, dan moet er toch nog een goalgetter bij in de winterstop ?!
Mata was veruit de beste man op het veld, die is heel sterk bezig.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Vergas Ronald schreef: 22 jan 2020, 22:44 Deketelaere was schitterend. Mata, Deli en waren Mechele goed. Rest van team was flauw vandaag.
Zulte ook beetje chance gehad, 3 millimeter offside goal, een knal op de lat.
Gezien de mandekking op Vormer & Vanaken was het te verwachten dat Deketelaere het goed ging doen. Een extra technische speler op het middenveld en ze kunnen geen mandekking doen op iedereen. Dennis & Diatta erin bij de terugmatch en het is een vlotte win.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Tiki Taka schreef: 23 jan 2020, 08:09 Jammer dat we de terug match niet overbodig konden maken gisterenavond, rekening houdend met het zware en drukke programma dat er zit aan te komen ; kortrijk uit, charleroi uit, antwerp thuis, waregem uit, standard uit.
De komende 5 matchen zijn er 4 op verplaatsing, en niet tegen Janneke en Mieke.
Als je Openda en Okereke alweer kansen ziet verkwanselen, dan moet er toch nog een goalgetter bij in de winterstop ?!
Mata was veruit de beste man op het veld, die is heel sterk bezig.
Kansen zien verkwanselen... Waren er dan zoveel uitgespeelde kansen? Ik dacht het niet. Lag vooral aan de laatste pass die steeds verkeerd was
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Vooral belachelijk veel verkeerde keuzes gemaakt op cruciale momenten. Zelf trappen waar inspelen beter was geweest en omgekeerd. Nu ja, is een probleem dat normaal is bij veel jonge spelers. Dat juist leren inschatten is vaak de laatste stap in het groeiproces van zo een spelers. Dennis en Openda hebben op dat vlak nog veel progressie te maken. Diatta staat daarin al een stuk verder, ook al is hij dan jonger dan een Dennis.

De Ketelaere… Moest em in Brussel spelen waren ze al aan het roepen dat em 50 miljoen waard was en mee naar het EK moet. Een maand of 2 geleden vond ik dat er centraal op het middenveld nog iemand bij mocht omdat we daar nogal dun gestoffeerd waren. Nu zou ik het gewoon enorm zonde vinden dat we iemand zouden halen die deze jongen zou blokkeren.

Viel me gisteren ook op dat Mignolet, zeker de eerste helft, heel hoog stond te spelen. Was me in andere wedstrijden alvast niet opgevallen.

Voor de rest wat liggen heen en weer zappen tussen onze wedstrijd en de 3 premier league wedstrijden. Spijtig dat we niet volgende week tegen Man United mogen spelen. Die zijn echt dramatisch op dit moment. In eigen huis tegen Burnley amper een kans bijeen gevoetbald. Spijtiggenoeg kan het er binnen een maand heel anders uitzien...
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Maximus »

Openda toch nog maar zelden kunnen overtuigen wanneer hij start vanaf de aftrap. Ik hoop dat hij toch nog die stap kan zetten waardoor hij een echte meerwaarde betekent, want ik zie het wel in hem.

Mata en Deli de twee besten op het veld in mijn ogen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Willen we eigenlijk die 3-5-2 achtige manier van spelen blijven gebruiken? Kunnen we dan afspreken dat we geen gebruik meer maken van Vlietinck en Openda :mrgreen:
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Volgende match spelen met Rits of Balanta en Vormer, Vanaken, Diatta, Dennis en De Ketelaere.
We spelen die mannen overhoop want een manneke plakken op Vormer en Vanaken gaat niet voldoende zijn...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

The_One schreef: 23 jan 2020, 12:16 Volgende match spelen met Rits of Balanta en Vormer, Vanaken, Diatta, Dennis en De Ketelaere.
We spelen die mannen overhoop want een manneke plakken op Vormer en Vanaken gaat niet voldoende zijn...
Er kwam inderdaad te weinig gevaar van de flanken, waardoor het dikwijls door het centrum werd geprobeerd, dat muurvat zat.
De precisie van de voorzetten/passes van Sobol viel me trouwens echt tegen.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fire »

Pica schreef: 23 jan 2020, 12:01 Willen we eigenlijk die 3-5-2 achtige manier van spelen blijven gebruiken? Kunnen we dan afspreken dat we geen gebruik meer maken van Vlietinck en Openda :mrgreen:
Yes please!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Plaats reactie