wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Ik hoop echt dat Eupen die beker wint...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Als ik aan de Belgische coëfficiënt denk hoop ik dat Genk het haalt. Volgens seizoen heb je 3 Europese bekers en ik veronderstel dat de punten die je kan verdienen bij qualificatie in een 'hogere' beker ook gewoon hoger gaan zijn. Dan heb ik dus liefst de ploeg die de meeste kans maakt om er iets te halen...
Standard & anderlecht hebben geen geld, Eupen blijft ook 'maar' Eupen (met alle respect). Een ploeg als Oostende of OHL zie ik wel graag in die 3de Europese beker want die kunnen daar nog wel iets halen en door Europees te spelen gaan ze als ploeg nog groeien. Ook hier, met alle respect voor Oostende de voorkeur naar OHL omdat ik denk dat zij qua omkadering de grootste kans hebben om verder te raken. Oostende doet het extreem goed maar is nog maar net aan het heropbouwen nu Coucke zijn erfenis ongeveer volledig verdwenen is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Op dat één (het minst duidelijke) beeld langs achter lijkt het op hands maar is gezichtsbedrog, beelden langszij en van achter de goal toont duidelijk geen hands.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door leem »

We zitten hier nu mooi met onze kern voor 3 fronten, kan er geen deel al beginnen bouwen aan ons nieuw stadion?

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Kampioen spelen met 20 punten verschil, we zijn toch het enige Belgische team die iets te zoeken heeft in champions league. Beker is een troostprijs, als het op die manier moet boeit die beker niet, ze mogen hem in hun reet steken.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

20 punten? Laten we toch maar afwachten en al onze matchen spelen vooraleer we onszelf al kampioen verklaren. Momenteel 12 punten voorsprong. Blij dat Clement trainer is en niet Vergas


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

15 punten los en hebben nog 2 inhaalmatchen tegoed
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Easy win tegen Waregem en 10de overwinning op rij in de competitie.
Nu komen er 2 leuke matchen aan tegen Charleroi en Gent.
Hopelijk is Dost er terug bij, want die missen we wel echt.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

ik denk dat clement het voor de groep anders stelt: voor zulte stonden we gelijk met antwerp indien zij alles en wij niets meer wonnen. Elke overwinning is direct 1.5punt nu. Daar moeten ze voor strijden, match per match, de rest komt dan vanzelf.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Het onterecht uitvallen uit de Europa League en de beker omwille van Corona zal het eergevoel en de titel honger alleen maar aanwakkeren. Hopelijk snel terug op volle sterkte.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Vnd 0-3
Maandag 3-0
:D
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

Wtf man, is dat diezelfde klojo in het busje vandaag als op het veld tegen Standard in de beker?!


Sent from my iPhone using Tapatalk
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik vind het mooi dat zowel Clement als de spelers aangeven dat ze het grotendeels aan zichzelf te danken hebben. Club was enorm dominant de eerste helft, maar zolang je maar 1x scoort ben je er niet veel mee. In de 2de helft lagen we onder, en dat was onze eigen fout.
Alleen... Wat mij betreft hat Charleroi wat meer kaarten mogen krijgen. Vranjes had sowieso geen 90min op het plein mogen staan. Klein vraagje trouwens - mag je iemand rood geven omdat hij een elleboog geeft aan een ploegmaat? Hoe Vranjes inging in dat duel waarbij hij Dessoleil vol raakte met zijn elleboog is wat mij betreft toch vrij hard rood.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Klopt dat Club het gelijkspel aan zichzelf heeft te wijten, desalniettemin wordt een overduidelijke penaltyfout op Sobol niet gefloten, ook geen tussenkomst van de VAR (onbegrijpelijk, wat voor nut hebben die nog wel?!). Dan zou het 0-2 zijn geworden en boeken toe. Wat me écht opviel is hoe loom/vermoeid de spelers oogden die een Corona besmetting opliepen (Lang, Charles, Vanaken). Charles zag er maar heel bleekjes uit in het interview na de match. Dat virus gaat nog enkele weken in hun kleren hangen vermoed ik. Een zeldzame fout van Mata, die zijn man laat lopen, zorgt voor de late goal van Charleroi.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vanavond de match van de laatste kans op playoff1 voor Gent.
Het zal een match worden zoals op Standard met heel veel strijd, harde duels, veel fouten, weinig ruimte.
Ik zou tekenen voor een gelijkspel.
Plaats reactie