wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 24 aug 2021, 10:15 We hebben gewonnen toch é?
Tuurlijk en het zijn de punten die tellen, echter niet blindstaren op de stand,
als je ziet tegen wie we `maar` gespeeld hebben.
Zondag volgt een eerste serieuze test.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Ik heb een klein vermoeden dat we dit jaar niet veel gaan bijdragen aan de Belgische coëfficiënt.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Als wij er niet aan bijdragen vrees ik dat er geen coefficient meer gaat zijn...
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 636
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Hannes »

Mathematisch is alles mogelijk.
Gaan voor de eerste plaats.
:-)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 26 aug 2021, 20:10 Als wij er niet aan bijdragen vrees ik dat er geen coefficient meer gaat zijn...
Ik zie Gent en Genk wel veel punten sprokkelen Europees. Misschien kan Antwerp ook verrassen.
Club zal heel weinig kunnen bijdragen dit seizoen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Toen ik mijn reactie plaatste vreesde ik dat Gent & Antwerp er niet door gingen geraken. Nu zijn er mogelijkheden - en ik hoop dat zowel Gent, Genk als Antwerp ervoor willen gaan. Doorstoten na de poules moet voor alle3 mogelijk zijn.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 179
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

Kevinho schreef: 26 aug 2021, 19:35 Ik heb een klein vermoeden dat we dit jaar niet veel gaan bijdragen aan de Belgische coëfficiënt.
Dacht ik ook, ook al was het met een groen lachje (mag ik dat zo zeggen, voor één keer?)
Maar de vraag die bij mij vooral rees was: 'is de spoeling bij ons vanachter niet wat dun?' Er is mijns inziens toch alleen maar offensief geïnvesteerd...
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 636
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Hannes »

Polbemol schreef: 27 aug 2021, 17:32
Kevinho schreef: 26 aug 2021, 19:35 Ik heb een klein vermoeden dat we dit jaar niet veel gaan bijdragen aan de Belgische coëfficiënt.
Dacht ik ook, ook al was het met een groen lachje (mag ik dat zo zeggen, voor één keer?)
Maar de vraag die bij mij vooral rees was: 'is de spoeling bij ons vanachter niet wat dun?' Er is mijns inziens toch alleen maar offensief geïnvesteerd...
Ik verwacht veel van die Otasowie. YouTube-filmpjes zeggen bijlange na niet alles, maar dat leek me een heel nuttige speler. Een echte ballenafpakker met nauwelijks bij te benen offensieve impulsen. De vraag is waar ze hem willen uitspelen. In de filmpjes leek hij vooral rechts in de defensie te acteren.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

15 september: Club Brugge - Paris Saint-Germain

• 28 september: RB Leipzig - Club Brugge

• 19 oktober: Club Brugge - Manchester City

• 3 november: Manchester City - Club Brugge

• 24 november: Club Brugge - RB Leipzig

• 7 december: Paris Saint-Germain - Club Brugge


Eerste wedstrijd CL, thuis tegen PSG,
:Flag:
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

:facewall: na 14 min 2-0 achter op gent.
Schaam jullie brugge!!!
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

't Is inderdaad triestig, maar het kan op zich gebeuren. Nu is het taak om de rug te rechten en aan te vallen zodat we niet verliezen.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

na 30 min: vechtvoetbal van gent, maar ze staan wel 2-0 voor. Geen zelfde intensiteit bij FCB, vanaken steek zich weer weg.
Enkel met flanken spelen en geen spitsen leert nu dat als je de flanken blokt, FCB er niet door komt. Geen enkele kans voor brugge (mss die van sobol nog als ik vrijgevig ben)
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Sorry gasten, maar nu al 3-0 ..dit is afgang!
gewoon slecht, geen inzet, geen beleving ...een serieus zwakke prestatie, ronduit beschamend
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

De goals op zich zijn geen uitgespeelde kansen van Gent hé, maar het is wel ronduit triest dat ons middenveld gewoon onbestaande is. Ik denk niet dat Vanaken zich wegsteekt, maar zowel hij als Vormer zitten compleet niet in de match. We geven ook te veel voorzettten zonder iemand in de 16 die ze kan binnenkoppen.

Je hebt ook gelijk dat de beleving bij Gent gewoon een pak hoger is dan bij Club, waardoor ze ook gewoon blijven gaan. Ik hoop dat Clement ze tijdens de rust wakker kan schudden en dat Gent zijn energie er wat op zit zodat we nog kunnen terugkomen.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

t4nd schreef: 29 aug 2021, 14:15 De goals op zich zijn geen uitgespeelde kansen van Gent hé, maar het is wel ronduit triest dat ons middenveld gewoon onbestaande is. Ik denk niet dat Vanaken zich wegsteekt, maar zowel hij als Vormer zitten compleet niet in de match. We geven ook te veel voorzettten zonder iemand in de 16 die ze kan binnenkoppen.

Je hebt ook gelijk dat de beleving bij Gent gewoon een pak hoger is dan bij Club, waardoor ze ook gewoon blijven gaan. Ik hoop dat Clement ze tijdens de rust wakker kan schudden en dat Gent zijn energie er wat op zit zodat we nog kunnen terugkomen.
Mja, laat ons hopen inderdaad
Ik zou toch een dost, of liever perez, inbrengen om meer gevaar te krijgen. Dit is nu van ons ook onbestaande.
Ik vind onze verdediging enorm zwak vandaag
Plaats reactie