[17.] Tajon Buchanan

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler

Re: [17.] Tajon Buchanan

Bericht door t4nd »

Ik denk dat je het moeilijk kan vergelijken met vorig jaar. Toen waren we enorm afhankelijk van Lang & Charles, waardoor we veel vaker in het centrum terecht kwamen. Je had daarbij dan Tajon & Skov die ook allebei graag het centrum opzochten en soms was het gewoon té vol. Ik heb het gevoel dat ons team nu een pak meer in evenwicht is en vooral de rol van Onyedika is daarin niet te onderschatten. Hij is eigenlijk een extra spelverdeler op het middenveld, waardoor alle offensieve spelers veel vaker de diepte ingestuurd worden en veel makkelijker de ruimte kunnen opzoeken.
Tiki Taka
Sleutelspeler

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 05 okt 2022, 11:32 Ik denk dat je het moeilijk kan vergelijken met vorig jaar. Toen waren we enorm afhankelijk van Lang & Charles, waardoor we veel vaker in het centrum terecht kwamen. Je had daarbij dan Tajon & Skov die ook allebei graag het centrum opzochten en soms was het gewoon té vol. Ik heb het gevoel dat ons team nu een pak meer in evenwicht is en vooral de rol van Onyedika is daarin niet te onderschatten. Hij is eigenlijk een extra spelverdeler op het middenveld, waardoor alle offensieve spelers veel vaker de diepte ingestuurd worden en veel makkelijker de ruimte kunnen opzoeken.
Correct, Onyedika is de missing link op het middenveld, een nr. 6 die ook goed kan voetballen, waar Club al vele seizoenen naar op zoek was.
Door zijn aanwezigheid, kunnen offensievere spelers zich nog meer uitleven op dat vlak.
Net als bij Jutgla, zag je vanaf de 1ste match bij Onyedika dat hij een directe impact had op het team...2 absolute TOP transfers.
Buchanan speelde trouwens gisteren een hele sterke partij, en dit na 2 maanden blessure leed.
IsO
Basisspeler

Bericht door IsO »

Buchanan zijn marktwaarde paar miljoen hoger na vanavond. Goeie match!
Tiki Taka
Sleutelspeler

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 23 nov 2022, 22:47 Buchanan zijn marktwaarde paar miljoen hoger na vanavond. Goeie match!
Ik vond hem veruit de beste bij Canada. Is zich samen met Skov echt wel in de kijker aan het spelen.
Kevinho
Profvoetballer

Bericht door Kevinho »

Veel gevaarlijker als hij hoog kan spelen en blijven. Alleen scoren blijft een heikel punt ( gisteren godzijdank niet gescoord 🤓)
Plaats reactie