wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Peter
A-kern
Berichten: 522
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Ik vind het vandaag geen dag om heel negatief te zijn. Veel dingen gezien die mij konden bekoren.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Goede match op een paar fouten van Mechele na, die ons weer een doelpunt hadden kunnen kosten.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Heel veel sweat gezien maar jammer genoeg geen glory.
Peter
A-kern
Berichten: 522
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Ik heb eindelijk iets herkenbaar op het veld gezien. Hoog druk, half spaces die eindelijk benut werden, mooi uitgespeelde kansen.
Meer van dat aub.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Tja, we zijn al tevreden met dit voetbal. Ok, deugddoend in een jarenlange malaise, doch is het een eenmalige prestatie of effectief de kentering...we shall see...
Eerst bevestiging alvorens positief te zijn, alleszins een toonbeeld van (gedeeltelijke) inzet
Levi
A-kern
Berichten: 566
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

14 achter op Union en 8 op anderlecht. Laagste punten sinds mega lang. Wat een drama
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Levi schreef: 12 nov 2023, 20:59 14 achter op Union en 8 op anderlecht. Laagste punten sinds mega lang. Wat een drama

Yep.....positief = we staan nog in po2
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

51 op 108 punten in 2023, dat is de realiteit, de cijfers spreken voor zich
Peter
A-kern
Berichten: 522
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Dat zijn hallucinante cijfers. Qua return on investment is dat vrij dramatisch.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Levi schreef: 12 nov 2023, 20:59 14 achter op Union en 8 op anderlecht. Laagste punten sinds mega lang. Wat een drama
't Is niet goed - dat gaat niemand ontkennen denk ik, maar je moet niet elke keer hetzelfde blijven herhalen daarom :-).

Stel dat we nu gisteren de helft van onze grote kansen hadden gescoord en met 3-0 wonnen. Dan stonden we nog altijd 12 punten achter op Union & 6 op anderlecht - dat is nog altijd slecht en vrij problematisch om de titel te halen.

Voor dit seizoen vrees ik dat de vogel gevlogen is. Union is enorm constant en verliest bijna geen punten. Europees zijn ze bijna uitgeschakeld waardoor hun spelers wat meer rust kunnen krijgen en makkelijker kunnen recupereren van kleine blessures, ik zie ze dus met een redelijke voorsprong PO1 ingaan en dan is het afwachten hoe ze daar met de druk en de halvering omgaan.

Wat ons betreft is het simpel. Momenteel moeten we niet denken aan de titel, enkel aan winnen. Als we elke match hetzelfde op de mat kunnen brengen als tegen Cercle halen we makkelijk PO1 en dan zal het afhangen van welk team het best met de omstandigheden om kan gaan.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 151
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Peter schreef: 12 nov 2023, 16:53 Ik heb eindelijk iets herkenbaar op het veld gezien. Hoog druk, half spaces die eindelijk benut werden, mooi uitgespeelde kansen.
Meer van dat aub.
hoog druk? Ik heb een andere match gezien. Een paar keer dat Thiago ging jagen en de rest van de ploeg gewoon niet aansloot.
Peter
A-kern
Berichten: 522
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Dan hebben wij een andere wedstrijd gezien. Met name in de eerste helft deden we dat uitstekend (dus voor Thiago er op kwam).
Tweede helft was dat er minder en kwamen we de eerste 10 minuten ook in de problemen daar door.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Peter schreef: 13 nov 2023, 10:28 Dan hebben wij een andere wedstrijd gezien. Met name in de eerste helft deden we dat uitstekend (dus voor Thiago er op kwam).
Tweede helft was dat er minder en kwamen we de eerste 10 minuten ook in de problemen daar door.
Waar (of bij wie) zat het pressing probleem begin 2e helft volgens jou?
Peter
A-kern
Berichten: 522
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Ik zou de beelden opnieuw moeten zien om daar iets zinnig over te zeggen. Als er iemand weet hoe ik aan de beelden kan raken, hoor ik het graag. Ik heb een Telenet abbo met Eleven in het pakket.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 151
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Peter schreef: 13 nov 2023, 11:10 Ik zou de beelden opnieuw moeten zien om daar iets zinnig over te zeggen. Als er iemand weet hoe ik aan de beelden kan raken, hoor ik het graag. Ik heb een Telenet abbo met Eleven in het pakket.

Press doe je met het hele team, je moet eens kijken hoe vaak Thiago/Jutla de press opzet en daarna Zinck/Skov gewoon sloft naar de tegenstander en pas 2sec later de spurt inzet. Je holt gewoon achter een balletje aan, tzijn gewoon alibi inspanningen. Ik denk dat Zinck/Skov dat fysiek niet aankunnen.

Deila houdt koppig vast aan Zinck // Thiago of Jutla // Skov - waarom die nooit opteert voor Skov // Thiago of Jutla // Buchanon en dan een andere noodoplossing op de rechtsback weet ik ook niet. Er is veel te weinig drang naar voren.

Tis misschien ook een instructie maar Mignolet heeft gisteren geen enkele counter opgezet. Oeverloos veel tijd verloren bij elke uittrap.
Plaats reactie