[15.] Raphael Onyedika

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3612
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [15.] Raphael Onyedika

Bericht door IsO »

Polbemol schreef: 19 sep 2024, 08:54 Is er nog wierook over om deze man nogmaals te bejubelen? Beste transfer van dit seizoen: hem behouden.
Ze gaan komen aanschuiven...
Ferme match inderdaad gisteren! Hopelijk kan hij zich ook nog motiveren in de "kleinere" matchen in de JPL. Risico bestaat denk ik wel dat hij vertrekt in de winterstop.
Sanders
Supersub
Berichten: 1280
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [15.] Raphael Onyedika

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 19 sep 2024, 09:45
Polbemol schreef: 19 sep 2024, 08:54 Is er nog wierook over om deze man nogmaals te bejubelen? Beste transfer van dit seizoen: hem behouden.
Ze gaan komen aanschuiven...
Ferme match inderdaad gisteren! Hopelijk kan hij zich ook nog motiveren in de "kleinere" matchen in de JPL. Risico bestaat denk ik wel dat hij vertrekt in de winterstop.
Goh, voorlopig kunnen we hem dit seizoen toch niet verwijten dat hij zich "inhoudt" in de JPL? Tegen Kortrijk goed ingevallen, tegen Cercle belangrijk om constant het spel van flank te wisselen,...
Maar inderdaad. Als hij dat nog 6x herhaalt voor nieuwjaar, dan vrees ik dat we de laatste twee CL-matchen zonder hem spelen. Zoals die zo speelt, kan die zo (minstens) mee bij een voetballende middenmotor in de topcompetities.
Levi
A-kern
Berichten: 595
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: [15.] Raphael Onyedika

Bericht door Levi »

En dan te denken dat deila het niet zag in deze jongen, zegt genoeg.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5374
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [15.] Raphael Onyedika

Bericht door Tiki Taka »

Wat een TOP wedstrijd speelde die tegen Dortmund ?!
Plaats reactie