Polbemol schreef: ↑11 dec 2024, 12:18
Hebben LA Galaxy en NY RB al gebeld voor Hans? Jongens toch. WAT.EEN.SPELER. De derde Gouden Schoen lonkt!
zo'n speler waarvan we ook later nog gaan zeggen: ongelofelijk dat die praktisch heel zijn carrière bij Club is gebleven, zoals een Ceulemans bijvoorbeeld. Ander type natuurlijk, maar qua impact zeker vergelijkbaar. Legende van onze Club en die kan zelfs op zijn 32e nog wel een paar jaar mee. Dat het aartsmoeilijk gaat worden om hem te vervangen is denk ik een understatement.
Jashari kon me gisteren ook opnieuw bekoren (behalve dan die ene slechte pass op Seys). Ik denk dat die, mits hij met de voeten op de grond blijft en gespaard blijft van tegenslagen, een grote carrière tegemoet gaat.
Tzolis idem. Ik hoop vooral dat hij voldoende rust neemt komende dagen na die kop-tegen-kop-fase, maar die bleef ook nadien gewoon gaan, en misschien nog met meer intensiteit dan voor die botsing. No sweat no glory in de praktijk.
En ook een dikke pluim voor Hayen. Tactische bijsturingen zijn praktisch altijd spot on, wat wil zeggen dat hij het probleem niet alleen ziet, maar ook efficiënte oplossingen aanreikt. Zie gisteren bijvoorbeeld het probleem met het drukzetten waar De Mil ook al op wees, dat de tegenstander te weinig naar één kant werd geduwd. En ik zou het moeten becijferen, maar ook zijn wissels maken volgens mij vrij vaak het verschil.