wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Sanders
Supersub

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Iedereen goedgezind opgestaan, vermoed ik :D
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

Club speelde niet eens heel goed en won met sprekend gemak met 0-3 tegen de mauve, dat zegt genoeg over hoe zwak de tegenstander wel is/was.
Die 2 goals zullen Jutgla deugd doen en hopelijk het nodige vertrouwen geven naar de komende weken en maanden toe.
Polbemol
Jeugdspeler

Bericht door Polbemol »

Wat mij toch opvalt is dat er bij een 'mislukte' actie snel herpakt wordt. Men laat het niet meer lopen zoals het vroeger (te veel) gebeurde. Iedereen is fitter en gemotiveerder. Dank u trainer!
Pica
Sleutelspeler

Bericht door Pica »

Is toch crazy dat we zakelijk 0-3 gaan winnen bij de mauve.

Gezien de opeenvolging van wedstrijden, is er bij mij wel het gevoel dat zakelijk op dit moment het verstandigste is.

Kleine smet gisteren was toch weer de wissels van Hayen, ik blijf me afvragen hoe een CM op de flank ons echt helpt om de voorsprong vast te houden
Peter
A-kern

Bericht door Peter »

Pica schreef: 13 jan 2025, 14:53 Is toch crazy dat we zakelijk 0-3 gaan winnen bij de mauve.

Gezien de opeenvolging van wedstrijden, is er bij mij wel het gevoel dat zakelijk op dit moment het verstandigste is.

Kleine smet gisteren was toch weer de wissels van Hayen, ik blijf me afvragen hoe een CM op de flank ons echt helpt om de voorsprong vast te houden
De wissel van Vetlesen? Was in minuut 90, lijkt me niet veel mis mee?

Vind je Hayen zijn wissels niet goed? Over het algemeen vind ik die vaak impactvol (Talbi, Skoras, Nilsson).

Over de wedstrijd: ik kan mij niet herinneren dat we het zo makkelijk gehad hebben in het duivenpark of het moet die wedstrijd in de beker onder Clement geweest zijn.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Peter schreef: 13 jan 2025, 17:16
Pica schreef: 13 jan 2025, 14:53 Is toch crazy dat we zakelijk 0-3 gaan winnen bij de mauve.

Vind je Hayen zijn wissels niet goed? Over het algemeen vind ik die vaak impactvol (Talbi, Skoras, Nilsson).

Over de wedstrijd: ik kan mij niet herinneren dat we het zo makkelijk gehad hebben in het duivenpark of het moet die wedstrijd in de beker onder Clement geweest zijn.
Ik ben het met je eens over de wissels van Hayen. Ik vind die ook best vaak impactvol, en ben zeker dat het inbrengen van Vetlesen op de flank niet zomaar gebeurde, maar met een duidelijke (tactische) idee. Ditmaal misschien met het (wellicht) nakende vertrek van Skov in gedachten: Vetlesen speelde bij Bodo/Glimt ook nog op die positie. Werd toen qua stijl vergeleken met Grealish. For what that's worth...
macfall
Jeugdspeler

Bericht door macfall »

hopelijk skov toch nog berschikbaar tegen juve

en daarna mag die vertrekken voor 12miljoen :-)
Peter
A-kern

Bericht door Peter »

macfall schreef: 14 jan 2025, 16:45 hopelijk skov toch nog berschikbaar tegen juve

en daarna mag die vertrekken voor 12miljoen :-)
Ik zou er niet op hopen. Ik denk niet dat we Skov nog te zien krijgen.
Pica
Sleutelspeler

Bericht door Pica »

IsO schreef: 14 jan 2025, 08:06
Peter schreef: 13 jan 2025, 17:16

Ik ben het met je eens over de wissels van Hayen. Ik vind die ook best vaak impactvol, en ben zeker dat het inbrengen van Vetlesen op de flank niet zomaar gebeurde, maar met een duidelijke (tactische) idee. Ditmaal misschien met het (wellicht) nakende vertrek van Skov in gedachten: Vetlesen speelde bij Bodo/Glimt ook nog op die positie. Werd toen qua stijl vergeleken met Grealish. For what that's worth...
Volledig ander gevoel: voor mij is een "normale" match voor Club de laatste maanden: sterk begin, wedstrijdplan klopt, komen op voorsprong, diepen potentieel uit. Tweede helft corrigeert de tegenstander, duurt vrij lang voor wij dan opnieuw corrigeren en dan meestal niet goed, en natuurlijk de obligate wissel van Nielsen erin voor een flankspeler (ik heb al meermaals gezegd dat voor deze wissel een trainer zou mogen buitenvliegen :mrgreen: ), was tegen de mauve dan Vetlesen.

Nielsen scoorde dan wel in de CL :mrgreen: en Talbi zit al aan 5 doelpunten (allemaal als wisselspeler denk ik). Kijk hier dan ook niet enkel naar de score, maar eerder naar het wedstrijdverloop. Ben getraumatiseerd door Deila peisk. Doet er me soms aan terugdenken met zijn wissels.
macfall
Jeugdspeler

Bericht door macfall »

Toch weer gewonnen van genk. Wat gemekker over den arbiter maar kvind Visser wel goed fluiten gisteren.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Ja man, ontsnappen noemen ze dat... En die van Jutglà mocht ook wel binnen
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

:wave: Trots op m'n Club!
The_One
Basisspeler

Bericht door The_One »

Hoe volwassen spelen wij zulke wedstrijden uit zeg tegenwoordig!
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Chapeau !
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

The_One schreef: 21 jan 2025, 23:31 Hoe volwassen spelen wij zulke wedstrijden uit zeg tegenwoordig!
En vooral ook: met zoveel jonge mannen op het veld. Ferm.
Plaats reactie