wedstrijden Club Brugge
Re: wedstrijden Club Brugge
Iedereen goedgezind opgestaan, vermoed ik 

Club speelde niet eens heel goed en won met sprekend gemak met 0-3 tegen de mauve, dat zegt genoeg over hoe zwak de tegenstander wel is/was.
Die 2 goals zullen Jutgla deugd doen en hopelijk het nodige vertrouwen geven naar de komende weken en maanden toe.
Die 2 goals zullen Jutgla deugd doen en hopelijk het nodige vertrouwen geven naar de komende weken en maanden toe.
Wat mij toch opvalt is dat er bij een 'mislukte' actie snel herpakt wordt. Men laat het niet meer lopen zoals het vroeger (te veel) gebeurde. Iedereen is fitter en gemotiveerder. Dank u trainer!
Is toch crazy dat we zakelijk 0-3 gaan winnen bij de mauve.
Gezien de opeenvolging van wedstrijden, is er bij mij wel het gevoel dat zakelijk op dit moment het verstandigste is.
Kleine smet gisteren was toch weer de wissels van Hayen, ik blijf me afvragen hoe een CM op de flank ons echt helpt om de voorsprong vast te houden
Gezien de opeenvolging van wedstrijden, is er bij mij wel het gevoel dat zakelijk op dit moment het verstandigste is.
Kleine smet gisteren was toch weer de wissels van Hayen, ik blijf me afvragen hoe een CM op de flank ons echt helpt om de voorsprong vast te houden
De wissel van Vetlesen? Was in minuut 90, lijkt me niet veel mis mee?Pica schreef: ↑13 jan 2025, 14:53 Is toch crazy dat we zakelijk 0-3 gaan winnen bij de mauve.
Vind je Hayen zijn wissels niet goed? Over het algemeen vind ik die vaak impactvol (Talbi, Skoras, Nilsson).
Over de wedstrijd: ik kan mij niet herinneren dat we het zo makkelijk gehad hebben in het duivenpark of het moet die wedstrijd in de beker onder Clement geweest zijn.
Ik ben het met je eens over de wissels van Hayen. Ik vind die ook best vaak impactvol, en ben zeker dat het inbrengen van Vetlesen op de flank niet zomaar gebeurde, maar met een duidelijke (tactische) idee. Ditmaal misschien met het (wellicht) nakende vertrek van Skov in gedachten: Vetlesen speelde bij Bodo/Glimt ook nog op die positie. Werd toen qua stijl vergeleken met Grealish. For what that's worth...Peter schreef: ↑13 jan 2025, 17:16De wissel van Vetlesen? Was in minuut 90, lijkt me niet veel mis mee?Pica schreef: ↑13 jan 2025, 14:53 Is toch crazy dat we zakelijk 0-3 gaan winnen bij de mauve.
Vind je Hayen zijn wissels niet goed? Over het algemeen vind ik die vaak impactvol (Talbi, Skoras, Nilsson).
Over de wedstrijd: ik kan mij niet herinneren dat we het zo makkelijk gehad hebben in het duivenpark of het moet die wedstrijd in de beker onder Clement geweest zijn.
hopelijk skov toch nog berschikbaar tegen juve
en daarna mag die vertrekken voor 12miljoen
en daarna mag die vertrekken voor 12miljoen

Volledig ander gevoel: voor mij is een "normale" match voor Club de laatste maanden: sterk begin, wedstrijdplan klopt, komen op voorsprong, diepen potentieel uit. Tweede helft corrigeert de tegenstander, duurt vrij lang voor wij dan opnieuw corrigeren en dan meestal niet goed, en natuurlijk de obligate wissel van Nielsen erin voor een flankspeler (ik heb al meermaals gezegd dat voor deze wissel een trainer zou mogen buitenvliegenIsO schreef: ↑14 jan 2025, 08:06Ik ben het met je eens over de wissels van Hayen. Ik vind die ook best vaak impactvol, en ben zeker dat het inbrengen van Vetlesen op de flank niet zomaar gebeurde, maar met een duidelijke (tactische) idee. Ditmaal misschien met het (wellicht) nakende vertrek van Skov in gedachten: Vetlesen speelde bij Bodo/Glimt ook nog op die positie. Werd toen qua stijl vergeleken met Grealish. For what that's worth...Peter schreef: ↑13 jan 2025, 17:16De wissel van Vetlesen? Was in minuut 90, lijkt me niet veel mis mee?Pica schreef: ↑13 jan 2025, 14:53 Is toch crazy dat we zakelijk 0-3 gaan winnen bij de mauve.

Nielsen scoorde dan wel in de CL

Toch weer gewonnen van genk. Wat gemekker over den arbiter maar kvind Visser wel goed fluiten gisteren.
Ja man, ontsnappen noemen ze dat... En die van Jutglà mocht ook wel binnen

Hoe volwassen spelen wij zulke wedstrijden uit zeg tegenwoordig!
-
- Basisspeler
Chapeau !