wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Pica
Sleutelspeler

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

De dood van nen paus doet toch rare dingen met nen mens
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Amen
stultorum infinitus est numerus

6 keer kampioen sinds 2015 maar we zijn superslecht bezig volgens onze Limburgse ‘supporter’

Brolkern ????
Denk zelfs niet dat we zouden moeten reageren op zo’n gigantische nonsens
Laatst gewijzigd door vanGentmaarvoorClub op 27 apr 2025, 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.
macfall
Jeugdspeler

Bericht door macfall »

Heretic schreef: 26 apr 2025, 19:09 Moneytime … amper wisselmogelijkheden , geen rechtsback , geen back ups voor de flank of middenveld, ne deftige spits hebben we dat eigenlijk ? Rolluikjes nu eindelijk open bij iedereen dat onze kern alles behalve top is !! De arrogantie die in onze club kruipt alle jaren na een titel ( die we eigenlijk totaal niet verdienden ) is weer treffend. Dezelfde val jaar na jaar en telkens vallen we erin. Denken jullie ook na over volgend jaar waar de punten niet gaan gehalveerd worden en er geen play offs meer zijn waar we gaan landen met onze brolkern met amper tot geen wisselmogelijkheden! Dumb en dumber in mijn ogen of in other words Rigaux en Madou.
Met nen brolkern 8ste finale CL, je moet het maar doen. De enige verliezer in de afgelopen 6 maanden is skov.
Heretic
Tester

Bericht door Heretic »

Bij mij telt maar 1 plaats en dat is de eerste met ons budget en geld ( niet dankzij Madou en Rigaux) is gewoon slecht gewerkt. We hebben gewoon geen wisselmogelijkheden …
Peter
A-kern

Bericht door Peter »

Frustrerend tweeluik waarin - andermaal - ons gebrek aan efficiëntie ons punten kost. In dit soort wedstrijden mag je zo'n opgelegde kansen niet missen of je gaat met lege handen naar huis.

Soit, het blijft speelbaar.
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

We hebben het laten liggen, het gebrek aan topspits(en) gaat ons de titel kosten.
Ik zie Union dit niet meer uit handen geven.
Dju Talbi man toch !
Pica
Sleutelspeler

Bericht door Pica »

Is duidelijk dat in het tweeluik tegen union we wel degelijke Nillson gemist hebben, Jutgla en Vermant wegen te licht tegen die beren daar.

Ik ga wel akkoord dat ik gisteren ook dacht: wie moeten we nu brengen om aanvallend het verschil te maken. Vermant heeft goeie play offs, maar geraakte geen bal vorige match. Skoras is gewoon niet goed genoeg, kunnen niet allemaal voltreffers zijn.

Talbi mist misschien wel die kansen, maar was toch een serieuze toevoeging aan de ploeg, ik verschiet daar toch van dat hij desondanks blessureleed, die stappen gezet heeft/blijft zetten.

Bottom line: een gelijkspel en een overwinning waren billijk geweest, maar daar kopen we niets mee in de strijd om de titel.
Peter
A-kern

Bericht door Peter »

Tja, misschien had Nilsson het verschil kunnen maken maar voor hetzelfde geld wordt hij opgevreten door Burgess en co. Het is niet dat hij uitblinkt wanneer er weinig ruimte is.
maartendr81
Profvoetballer

Bericht door maartendr81 »

Naar mijn inziens hebben we het gisteren helemaal niet slecht gedaan. Tenslotte hadden we kansen genoeg om te scoren en dit tegen wat toch een zeer moeilijk te ontwringen ploeg is. Dat je niet scoort kan wel eens gebeuren. En om nu te zeggen dat we dit niet kunnen, is toch moeilijk af te leiden uit de statistieken (11 doelpunten gemaakt in de PO's en 65 in de reguliere - meer dan eendere wie). Waar we het wel hebben laten schieten is de match thuis. Je weet dat Union niet graag het spel moet maken en, toegegeven ook door mezelf, door het enthousiaste publiek zijn we thuis halsoverkop beginnen drukken. Net wat ze graag hebben. We hebben daar dan ook geen antwoorden op gevonden. Net omdat ze dan zeer compact kunnen staan. Maar net om dezelfde reden denk ik dat ze tegen nr4 tot 6 wel eens punten kunnen laten liggen. Er is dus nog kans.
Plaats reactie