wedstrijden Club Brugge
-
GraspopperFCB
- Jeugdspeler
Re: wedstrijden Club Brugge
Wat een kut prestatie alweer.
Veel te jonge ploeg naar mijn mening. Forbs en diakhon, tresoldi zijn niet klaar voor dit niveau. Onbegrijpelijk dat ze niet meer ervaring hebben gehaald …
Als dan ook tzolis het zo uithangt dan stopt het !
Speel deze match 10 keer op deze manier en je wint ze nooit.
1 op 6 is gewoon te weinig. En die punten gaan we op het einde weer te kort komen.
Veel te jonge ploeg naar mijn mening. Forbs en diakhon, tresoldi zijn niet klaar voor dit niveau. Onbegrijpelijk dat ze niet meer ervaring hebben gehaald …
Als dan ook tzolis het zo uithangt dan stopt het !
Speel deze match 10 keer op deze manier en je wint ze nooit.
1 op 6 is gewoon te weinig. En die punten gaan we op het einde weer te kort komen.
Ik haal men telraam alvast boven.
Hallucinant slechte prestatie.
Hallucinant slechte prestatie.
Het begint te dagen …
Met jeugd win je geen prijzen
Met jeugd win je geen prijzen
Flater van Jackers, gemiste penalty laatste minuut
Dan kan je niet winnen é
Los daarvan, dramatische mentaliteit eerste helft, ook duidelijk waarom de invallers tweede helft niet konden starten.
Dan kan je niet winnen é
Los daarvan, dramatische mentaliteit eerste helft, ook duidelijk waarom de invallers tweede helft niet konden starten.
Wat mij het meeste stoort is de arrogantie van Club...We zullen tegen de kleine ploegjes wel winnen met Audoor, zonder Tzolis...
Op het einde van de rit kostten de verloren punten tegen de `kleine` ploegjes ons vorig seizoen de titel.
Daarenboven mag het nu wel gedaan zijn met het roteren met de keepers.
Jackers gaat op Gent en in La Louvieren (zwaar) in de fout en kost ons punten, Mingolet terug in doel.
Op het einde van de rit kostten de verloren punten tegen de `kleine` ploegjes ons vorig seizoen de titel.
Jackers gaat op Gent en in La Louvieren (zwaar) in de fout en kost ons punten, Mingolet terug in doel.
Wat we natuurlijk niet weten is de fitheid van iedereen. Vorig jaar is er sinds nieuwjaar niet geroteerd (en daarvoor ook weinig eigenlijk).Tiki Taka schreef: ↑15 sep 2025, 09:11 Wat mij het meeste stoort is de arrogantie van Club...We zullen tegen de kleine ploegjes wel winnen met Audoor, zonder Tzolis...
Mignolet kampte de afgelopen 2 jaar ook met verrekkingen in de bovenbenen etc.
Money time was augustus he en das binnen gehaald.
Nagels en koppen … dus ik herhaal ons sportief management bakt er geen hol van. We zijn gewoon verzwakt in alle linies. Alleen de goal niet maar daar staat op regelmatige basis Xavierke van de kampioen en in de goal.
Zie naar Union op alle gebied het perfecte voorbeeld. Zijn veel beter als wij met een veel kleiner budget. En we laten ze alsmaar dichterbij komen door ons gepruts
-
vanGentmaarvoorClub
- Basisspeler
Allez meneer, wij zouden eens moeten afkomen bij Club met Fedde Leysen, Rob Schoofs, Rasmussen, Kamiel Van de Perre, Marc Giger en doelman Scherpen, je zou nogal wat lawaai maken.
Terwijl zij nu op alle gebied zogezegd het perfecte voorbeeld zijn voor jou ??
Wees blij dat Union het goed doet ipv weer te sneren naar Club.
Proficiat Union, prachtprestatie !
Inderdaad een topprestatie, reclame voor het Belgisch voetbal opnieuw, goed voor de coëfficiënt en een motivator voor onze jongens (voor zover ze die nodig hebben voor de eerste thuismatch in de CL).vanGentmaarvoorClub schreef: ↑16 sep 2025, 20:51Allez meneer, wij zouden eens moeten afkomen bij Club met Fedde Leysen, Rob Schoofs, Rasmussen, Kamiel Van de Perre, Marc Giger en doelman Scherpen, je zou nogal wat lawaai maken.
Terwijl zij nu op alle gebied zogezegd het perfecte voorbeeld zijn voor jou ??
Wees blij dat Union het goed doet ipv weer te sneren naar Club.
Proficiat Union, prachtprestatie !
En wat de namen betreft die je opsomt: helemaal mee eens. Union voert een slim transferbeleid, ondersteund door de know-how van Brighton. Laatste jaren konden ze ook al aantal lucratieve uitgaande transfers doen (deze zomer 69 miljoen in), en toch blijven ze relatief beperkte bedragen uitgeven aan nieuwe spelers. Hun duurste deze zomer was Florucz, en die koste hen 5 miljoen. Maar als het om onze transfers gaat, wordt er gezaagd dat het inkomende geld niet voldoende wordt geherinvesteerd.
Iemand als Schoofs is een goede voetballer met veel ervaring, maar was dus geen eerste keus hé. Of waarom denk je dat ze met Audoor eerst een andere Belg probeerden te halen om pas terug te schakelen naar Schoofs wanneer die onhaalbaar bleek? Je weet wel, die Audoor die bij ons al is afgeschreven omdat hij 1A-voetbal niet zou aankunnen.
2 maten en 2 gewichten.
In tegenstelling tot het het klassieke overdreven gedramatiseer en gejank na een (wel degelijk perfect te voorkomen en doodjammer puntenverlies), vind ik dat de huidige kern voldoende gewapend is om in België voor de titel te spelen en ook Europees iets neer te zetten, zeker nu Ordoñez Spileers weer uit de ploeg kan spelen. Stankovic is een topper in wording. De flanken zijn nog ruwe diamanten, maar Club heeft er al jaren een patent op om deze te slijpen. De spitsen mogen het onder mekaar gaan uitvechten. Vermant staat voor het jaar van de waarheid, maar zijn kans is zeker verdiend.
Enkel de keeperskwestie vind ik compleet belachelijk. Waarom is het blijkbaar nu al beslist dat Mignolet na dit seizoen vertrekt? Bart, zet uw ego aan de kant (van de scheiding der machten (bestuur/kleedkamer) is de laatste tijd weer weinig sprake) en daar begin ik mij meer en meer aan te storen (spelletje is al maanden bezig). Ik ben trouwens al langer van mening dat Nordin Jackers geen eerste doelman voor Club Brugge is. Wel verdienstelijk als nummer 2 bij een topclub of voor een niveautje lager (categorie Coosemans of Roef). Als je zit welk parcours Senne Lammens dan aflegt na zijn vertrek hier 2 jaar geleden... jammer.
Enkel de keeperskwestie vind ik compleet belachelijk. Waarom is het blijkbaar nu al beslist dat Mignolet na dit seizoen vertrekt? Bart, zet uw ego aan de kant (van de scheiding der machten (bestuur/kleedkamer) is de laatste tijd weer weinig sprake) en daar begin ik mij meer en meer aan te storen (spelletje is al maanden bezig). Ik ben trouwens al langer van mening dat Nordin Jackers geen eerste doelman voor Club Brugge is. Wel verdienstelijk als nummer 2 bij een topclub of voor een niveautje lager (categorie Coosemans of Roef). Als je zit welk parcours Senne Lammens dan aflegt na zijn vertrek hier 2 jaar geleden... jammer.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
- Michael Jordan -
Nou ja, door mignolet aan ons te binden hebben we op lammens niet kunnen verdienen. Ik kan me inbeelden dat er dan bestuurlijk wel vragen worden gesteld over de juiste keuze. Waarmee ik uiteraard geen oneer wil doen aan de prestaties van mignolet.Duffman schreef: ↑17 sep 2025, 11:41 In tegenstelling tot het het klassieke overdreven gedramatiseer en gejank na een (wel degelijk perfect te voorkomen en doodjammer puntenverlies), vind ik dat de huidige kern voldoende gewapend is om in België voor de titel te spelen en ook Europees iets neer te zetten, zeker nu Ordoñez Spileers weer uit de ploeg kan spelen. Stankovic is een topper in wording. De flanken zijn nog ruwe diamanten, maar Club heeft er al jaren een patent op om deze te slijpen. De spitsen mogen het onder mekaar gaan uitvechten. Vermant staat voor het jaar van de waarheid, maar zijn kans is zeker verdiend.