Er zijn nochtans coaches die met veel meer inspanningen van het bestuur veel slechtere resultaten hebben behaaldPeet schreef:De vraag is of een andere coach met dezelfde financiële inspanningen die geleverd zijn door bestuur, niet beter had gedaan.Pica schreef: We zullen zien, ben niet akkoord met alles van MPH maar hij behaald zijn resultaten wel met zijn systeem.
UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45
Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45
Zou al ne hele straffen moeten zijn, als je puur naar resultaten op die voorlopig beëindigde drie seizoen kijkt. In België loopt zo iemand niet rond, ben ik redelijk van overtuigd.Peet schreef:De vraag is of een andere coach met dezelfde financiële inspanningen die geleverd zijn door bestuur, niet beter had gedaan.Pica schreef: We zullen zien, ben niet akkoord met alles van MPH maar hij behaald zijn resultaten wel met zijn systeem.
#hetishierbeter
Kritische vragen vallen hier moeilijk. Was ik vergeten.
Ja HVH. En de rest moest met minder materiaal werken.JRut schreef:Zou al ne hele straffen moeten zijn, als je puur naar resultaten op die voorlopig beëindigde drie seizoen kijkt. In België loopt zo iemand niet rond, ben ik redelijk van overtuigd.Peet schreef:De vraag is of een andere coach met dezelfde financiële inspanningen die geleverd zijn door bestuur, niet beter had gedaan.Pica schreef: We zullen zien, ben niet akkoord met alles van MPH maar hij behaald zijn resultaten wel met zijn systeem.
HVH heeft in een jaar zonder Europees voetbal de titel gepakt en daarna knap gepresteerd in de CL. Al bij al 12 goede maanden. Preud'homme heeft ons op drie jaar een kwartfinale EL gegeven, een beker + 2de plaats en een titel + bekerfinale. Dat is - op andere vlakken weliswaar - wel zeker twee jaar lang succes. Zijn eerste jaar was het niet vet, maar toen is hij ook laat toegekomen (na bv de Europese uitschakeling).
Puur op resultaten bekeken dus, vind ik het zeker beter dan HVH.
Ik heb daar een andere mening over, maar is niet erg.Alethio schreef: HVH heeft in een jaar zonder Europees voetbal de titel gepakt en daarna knap gepresteerd in de CL. Al bij al 12 goede maanden. Preud'homme heeft ons op drie jaar een kwartfinale EL gegeven, een beker + 2de plaats en een titel + bekerfinale. Dat is - op andere vlakken weliswaar - wel zeker twee jaar lang succes. Zijn eerste jaar was het niet vet, maar toen is hij ook laat toegekomen (na bv de Europese uitschakeling).
Kunnen dan eigenlijk zeggen dat Hasi ook evengoed is als MPH (1e-2e-3e met anderlecht + overwinterd in CL groep + 8e finale EL + felbegeerde finaleplaats in de Crocky Cup) en met minder materiaal als MPH (dixit 4/5 forum).
Daar heb ik dan weer een andere mening over. 
Eerste seizoen kan je niet meerekenen, aangezien hij hoop en al een match of 15 gecoachet heeft. En qua kwaliteit kan je al zeker niet zeggen dat Hasi minder materiaal had dan Preud'homme. Toch zeker de eerste 11 niet.

Eerste seizoen kan je niet meerekenen, aangezien hij hoop en al een match of 15 gecoachet heeft. En qua kwaliteit kan je al zeker niet zeggen dat Hasi minder materiaal had dan Preud'homme. Toch zeker de eerste 11 niet.
Ik denk dat hij liever met gelijk aantal punten begonnen wasAlethio schreef: Daar heb ik dan weer een andere mening over.

Als ge ne luizak/dikzak/idioot als VDB bij de 1e 11 moet rekenen wel ja.
Ik wil maar zeggen dat het soms degene zijn die MPH zo fantastisch vinden en Hasi zo zwak, dat dat degene zijn die ook vinden dat onze spelerskern beter is.
We hebben het dan ook over goeie coaches.JRut schreef:Zou al ne hele straffen moeten zijn, als je puur naar resultaten op die voorlopig beëindigde drie seizoen kijkt. In België loopt zo iemand niet rond, ben ik redelijk van overtuigd.Peet schreef:De vraag is of een andere coach met dezelfde financiële inspanningen die geleverd zijn door bestuur, niet beter had gedaan.Pica schreef: We zullen zien, ben niet akkoord met alles van MPH maar hij behaald zijn resultaten wel met zijn systeem.
De laatste Belgische coach die iets heeft neergezet in het buitenland moet Goethals zijn.
Ik denk niet dat er een west Europees land slechter doet qua coaches.
-
- Sleutelspeler
Gererts?Flufferd schreef:We hebben het dan ook over goeie coaches.JRut schreef:Zou al ne hele straffen moeten zijn, als je puur naar resultaten op die voorlopig beëindigde drie seizoen kijkt. In België loopt zo iemand niet rond, ben ik redelijk van overtuigd.Peet schreef:De vraag is of een andere coach met dezelfde financiële inspanningen die geleverd zijn door bestuur, niet beter had gedaan.Pica schreef: We zullen zien, ben niet akkoord met alles van MPH maar hij behaald zijn resultaten wel met zijn systeem.
De laatste Belgische coach die iets heeft neergezet in het buitenland moet Goethals zijn.
Wat heeft die internationaal gepresteerd dan?fcb 4 life schreef:Gererts?Flufferd schreef:We hebben het dan ook over goeie coaches.JRut schreef:Zou al ne hele straffen moeten zijn, als je puur naar resultaten op die voorlopig beëindigde drie seizoen kijkt. In België loopt zo iemand niet rond, ben ik redelijk van overtuigd.Peet schreef:
De vraag is of een andere coach met dezelfde financiële inspanningen die geleverd zijn door bestuur, niet beter had gedaan.
-
- Sleutelspeler
Was meer een vraag dan iets anders hoorPeet schreef:Wat heeft die internationaal gepresteerd dan?fcb 4 life schreef:Gererts?Flufferd schreef:We hebben het dan ook over goeie coaches.JRut schreef:
Zou al ne hele straffen moeten zijn, als je puur naar resultaten op die voorlopig beëindigde drie seizoen kijkt. In België loopt zo iemand niet rond, ben ik redelijk van overtuigd.

Redelijk veel hoor. Kampioen in 4 landen. Wat bekers.fcb 4 life schreef:Was meer een vraag dan iets anders hoorPeet schreef:Wat heeft die internationaal gepresteerd dan?fcb 4 life schreef:Gererts?Flufferd schreef:
We hebben het dan ook over goeie coaches.
Nog even opgezocht. Maar ook met Marokko de Arab Nations Cup. Dus het equivalent van ons EK. De rij clubs getraind is ook de moeite. Kan je toch wel een grote noemen hoor.Hans1981 schreef:Redelijk veel hoor. Kampioen in 4 landen. Wat bekers.fcb 4 life schreef:Was meer een vraag dan iets anders hoorPeet schreef:Wat heeft die internationaal gepresteerd dan?fcb 4 life schreef:
Gererts?
Dit is toch ironisch hoop ik? Arab Nations Cup met recordhouder IrakHans1981 schreef:Nog even opgezocht. Maar ook met Marokko de Arab Nations Cup. Dus het equivalent van ons EK. De rij clubs getraind is ook de moeite. Kan je toch wel een grote noemen hoor.Hans1981 schreef:Redelijk veel hoor. Kampioen in 4 landen. Wat bekers.fcb 4 life schreef:Was meer een vraag dan iets anders hoorPeet schreef:
Wat heeft die internationaal gepresteerd dan?

Heeft een mooie trainersloopbaan achter de rug, maar niet de absolute top (wat Flufferd bedoelde denk ik).