JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
0
Geen stemmen
Cools
0
Geen stemmen
Engels
3
12%
Denswil
7
28%
De Bock
1
4%
Simons
0
Geen stemmen
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
0
Geen stemmen
Refaelov
0
Geen stemmen
Diaby
0
Geen stemmen
Bolingoli
8
32%
Vossen
3
12%
Gedoz
3
12%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef:
Pica schreef:
Tiki Taka schreef:
Pica schreef:

Exactly my point :mrgreen:
In een deftig draaiend FCB kan Boli te weinig bij brengen. :teach:
Dus mag hij spelen tot aan de PO's :mrgreen: en niet in de CL. Problem solved.
Ik mag hopen dat FCB iets vroeger dan in de PO`s zijn betere vorm te pakken krijgt. :dunno:
Ik hoop op veel dingen, maar gezien de apathie die er overal heerst durf ik stellen dat de CL en de PO's de piekmomenten worden en al de rest opwarming. Hoeft geen ramp te zijn natuurlijk.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Alethio »

Wel jammer voor de supporter, die iedere match winst met mooi voetbal wil zien.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Pica »

Alethio schreef: Wel jammer voor de supporter, die iedere match winst met mooi voetbal wil zien.
Een match zoals zondag zie ik liever niet, daarvoor is mijn abo te duur :mrgreen:
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Alethio »

Dus we zijn het nog maar eens eens. Nefast voor een forum, mensen die steeds overeenkomen.
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Bali Balingoli »

Goh ja, competitie in augustus is enkel een verlenging van de voorbereiding. Ik denk dat er nog veel zijn bij wie pas met de CL-loting de passie voor onze club opnieuw zal bovenkomen. Geen probleem toch om een rustige aanloop te hebben na de titelviering.
Sowieso had ik er na het slappe EK mijn buik vol van. Als club dan tegen Oostende en Lokeren gelijkaardige flauwe kost serveert trekken we collectief de schouders op. Tegen het huidige Kortrijk moeten we ook niet meteen hopen op beterschap. Wat een saaie ploeg hebben die dit seizoen.
Graag Van Rhijn en Limbombe eens in de ploeg. Gedoz, Wesley en Storm of Boli laten invallen. Als het dan toch nog voorbereiding is wil ik graag onze nieuwe spelers en de mannen uit de jeugd eens aan het werk zien.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

Dat van Izzy's blessure had ik dus gemist. Kak zeg.
Zou het eigenlijk echt wel geen slecht idee vinden om hem door Boli te vervangen. Zou het echt wel goed doen in die rol denk ik. Enfin, toch tegen een ploeg als KVK.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5334
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

Cedrinho schreef: Dat van Izzy's blessure had ik dus gemist. Kak zeg.
Zou het eigenlijk echt wel geen slecht idee vinden om hem door Boli te vervangen. Zou het echt wel goed doen in die rol denk ik. Enfin, toch tegen een ploeg als KVK.
Dan toch veel liever Limbombe zijn kans geven dan Boli hoor.
Blijkbaar nog altijd een twijfelgeval om Rafa toch te opereren aan zijn lies... :brechtje:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

Tiki Taka schreef:
Cedrinho schreef: Dat van Izzy's blessure had ik dus gemist. Kak zeg.
Zou het eigenlijk echt wel geen slecht idee vinden om hem door Boli te vervangen. Zou het echt wel goed doen in die rol denk ik. Enfin, toch tegen een ploeg als KVK.
Dan toch veel liever Limbombe zijn kans geven dan Boli hoor.
Blijkbaar nog altijd een twijfelgeval om Rafa toch te opereren aan zijn lies... :brechtje:
Zou maar na de CL of winterstop zijn dus er is echt wel nog een grote kans dat dit niet nodig is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Pica »

Is en blijft een moeilijke blessure zo'n pubalgie. Je kan Rafa opereren en dat het daarmee nog niet opgelost is ook. Dus voor we onze medische expertise boven halen, mag je zo'n zaken toch niet onderschatten.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

Cedrinho schreef: Dat van Izzy's blessure had ik dus gemist. Kak zeg.
Zou het eigenlijk echt wel geen slecht idee vinden om hem door Boli te vervangen. Zou het echt wel goed doen in die rol denk ik. Enfin, toch tegen een ploeg als KVK.
Boli?? Why the fuck Boli als je nog een Limbombe(gehaald als back up voor Izzy..) of Gedoz hebt rondlopen?
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 16 aug 2016, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Pica »

fcb 4 life schreef:
Cedrinho schreef: Dat van Izzy's blessure had ik dus gemist. Kak zeg.
Zou het eigenlijk echt wel geen slecht idee vinden om hem door Boli te vervangen. Zou het echt wel goed doen in die rol denk ik. Enfin, toch tegen een ploeg als KVK.
Boli?? Why the fuck Boli als je nog een Limbombe(gehaald als back up voor Izzy..) of Gedoz hebt rondlopen?
Boli kent het systeem, Limbombe niet. Verdedigbare stelling van onze Cé.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Alethio »

Een andere (theoretische) mogelijkheid is natuurlijk ook Vanaken wat hoger, met Timmy, Claudemir & Vormer op het middenveld, zoals we in de play-offs wel eens speelden. Natuurlijk was dat met Izzy i.p.v. Rafa op de andere flank, en Meunier i.p.v. Cools, waardoor er toch veel meer infiltratie en snelheid was dan als we nu zo zouden spelen. Ik ben er dus niet meteen voorstander van, geef Limbombe maar een kans. Al zou Boli mij ook niet verbazen.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door BB1891 »

Of je gaat 4-4-2 spelen. Wesley- Vossen voorin en dan heb je het op de middenveld keuze genoeg. Je kan voor de ruit Simons-Claudemir-Vormer-Vanaken gaan. Of plat spelen met Boli links, en Vanaken/Vormer die wat van rechts komt.

Moest het dan niet lopen kun je alsnog een Rafa, Limbombe of Diaby inbrengen en terug naar een 4-3-3 gaan.
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Bali Balingoli »

Liever geen trio Simons-Vormer-Claudemir. In een ruit zou ik Gedoz op het middenveld een kans geven.

Ik verkies echter een vast systeem. Hou het bij de 4-3-3 en geef Limbombe of Boli de kans, afhankelijk van wat Michel op training ziet.

Eigenlijk daar ook liefst Gedoz omdat ik denk dat hij matchen nodig zal hebben om zijn niveau en motivatie op te krikken. Maar Gedoz en Refaelov op de flanken zou wel is te weinig diepgang kunnen geven en elkaar in het centrum voor de voeten lopen. Op het mini-veld van Kortrijk moeten de buitenspelers het veld breed houden en een actie maken.
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Rendinho »

Graag Vossen vooraan. Goede invalbeurt gehad tegen Lokeren en het feit dat op een klein veld als dat van Kortrijk, we makkelijker in de 16 zullen geraken.
Plaats reactie