[28.] Laurens De Bock
Re: [28.] Laurens De Bock
Thx! Ik dacht eigenlijk hetzelfde.Khas schreef:Hij heeft in augustus een handvol matchen gespeeld, daarna zo goed als niks meer voor de winterstop.JRut schreef: In mijn herinnering was LDB toch vrij lang gekwetst voor Nieuwjaar?
Edit/ beter over verdergaan ik het juiste topic![]()
Ook dat is een constant niveau blijkbaar.![]()
Trap gekregen tegen Lokeren met als gevolg een zware kneuzing aan de kuit.
Wordt zondag opnieuw fit verwacht.
Wordt zondag opnieuw fit verwacht.
Succes makker! Merci voor de afgelopen vijf jaar. Kampioen, bekerwinst, 200 matchen en mooie transfer. Dan moet iedereen gewoon blij zijn met zijn tijd bij Club.
#hetishierbeter
Dat heet dan door de grote poort, wat er hier ook gezegd wordt. Bedankt!
#EveryDayWasted
'k Gaan hem nog missen, maar inderdaad door de grote poort. Ik was altijd een believer, maar dat we hem nog met winst zouden verkopen had ik nu toch ook niet verwacht. Knappe transfer na een al bij al niet slechte periode bij Club.
'k Gaan hem nog missen, maar inderdaad door de grote poort. Ik was altijd een believer, maar dat we hem nog met winst zouden verkopen had ik nu toch ook niet verwacht. Knappe transfer na een al bij al niet slechte periode bij Club.
Is er al nieuws i.v.m. de transfersom?Cedrinho schreef: #EveryDayWasted
Gehaald voor 3,5 miljoen destijds bij Lokeren.
Ik dacht dat hij gehaald werd voor 3 miljoen euro. Nu verkopen we hem voor zo'n 3 miljoen pond.
Das wat anders 3 miljoen.Bosko schreef:

-
- Sleutelspeler
Een goeie 2 milj in totaal, niet mis vind ik
JRut schreef: Succes makker! Merci voor de afgelopen vijf jaar. Kampioen, bekerwinst, 200 matchen en mooie transfer. Dan moet iedereen gewoon blij zijn met zijn tijd bij Club.

"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Bwa.... Mannaert heeft zeker kwaliteiten als manager, maar het onderste uit de kan halen bij verkoop, is daar toch geen van, hoor. Speelde toch kampioen als basisspeler (en deed dan toen echt niet slecht!).fcb 4 life schreef: Een goeie 2 milj in totaal, niet mis vind ik
-
- Sleutelspeler
Bullshit, en no way dat je daar meer voor krijgt.Rafke7 schreef:Bwa.... Mannaert heeft zeker kwaliteiten als manager, maar het onderste uit de kan halen bij verkoop, is daar toch geen van, hoor. Speelde toch kampioen als basisspeler (en deed dan toen echt niet slecht!).fcb 4 life schreef: Een goeie 2 milj in totaal, niet mis vind ik