wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Die eerste helft was niet goed, en ben lang niet overtuigd van Vormer op rechts. Ging beter na de rust, maar anderlecht gaat wel de echte test worden... Dost en Vanderbrempt ook opvallend slecht bij hun invalbeurt, deden niets goed.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Ik had Clement zijne nek kunnen omwringen de tweede helft. Iedereen wisselen behalve diegene die op 1 gele kaart van schorsing stond. In ieder geval als we zo plat en slecht spelen als de eerste 20 minuten van vandaag gaan we tegen de nekken wel het deksel op de neus krijgen. Hoop dat het nog eens spookt op ons veld zodanig dat we Anderslecht nog eens met 4-0 naar huis kunnen sturen 🤞
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Inderdaad, als we spelen zoals eerste 25 minuten gaan we zondag lastige match tegemoet maar als we spelen zoals het laatste uur kunnen die vuile mauves beter thuisblijven want dan zullen ze zeker niets komen rapen. Als we beginnen met dezelfde 11 als in de 2de helft in leuven en met dezelfde ingesteldheid kunnen we snel voorkomen en dan gaat anderlecht pandoering krijgen want als charles en noa in de rug van die hoedt en magallan kunnen spelen gaan we veel goals maken. onze aanvallers zijn juist op tijd in vorm
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Ik versta dus ab so luut niet dat Balanta bij een tussenstand van 0-3 niet gewisseld wordt en gewoon de match moet uitspelen,
gezien zijn gele kaart schorsing die hem boven het hoofd hangt. Overigens vond ik Balanta de beste man op het veld.
Voorts doet het deugd om te zien dat bepalende spelers (Lang, Charles, Vanaken) terug naar hun betere vorm aan het toegroeien zijn. Wát een assist van Lang en een mooie 1ste goal van Charles. Vormer op rechts is eerder een noodoplossing bij gebrek aan alternatieven voor de rechterflank. Rits speelde toch ook weer zijn match, onopvallend, maar heel nuttige speler.
Dat Sowah € 9 miljoen heeft gekost, dat zou je toch niet zeggen, die kan momenteel écht niks goed doen.
Die 12/12 zijn heel goed meegenomen, hopelijk zetten we zondag de mauve terug met hun voetjes op de grond.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Yago schreef: 15 dec 2021, 22:57 Die eerste helft was niet goed, en ben lang niet overtuigd van Vormer op rechts. Ging beter na de rust, maar anderlecht gaat wel de echte test worden... Dost en Vanderbrempt ook opvallend slecht bij hun invalbeurt, deden niets goed.
Vormer is een noodoplossing bij gebrek aan beter voor de rechterflank momenteel.
Het spreekt voor zich dat het niet zijn beste positie is, maar die zal al blij zijn dat hij er op staat.
VDB en Sowah vielen dramatisch in. Het is echt hopen dat Buchanan er direct zal staan.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Vormer begon op rechts, maar is zelf meer centraal gaanlopen. Geen idee hoe gelukkig Clement daarmee gaat zijn...

Tegen anderlecht is in elk geval sowieso een andere match. De voorbije seizoenen waren zij vaak niet geweldig bezig en was de match tegen Club hun kans om nog eens te scoren bij het thuispubliek. Nu draait het daar al een paar weken vlotter (tegen matige tegenstanders) dus de kans bestaat dat ze wat arroganter gaan zijn. Ik snap wel niet dat hun tegenstanders niet gewoon Refaelov uit de match houden. Als wij een Rits of Balanta op hem plakken raakt hij geen bal en zonder Refaelov draait anderlecht niet. Ik hoop trouwens ook dat het thuispubliek hem niet begint uit te fluiten... Ja, hij is bij anderlecht gegaan, maar hij heeft enorm veel betekend voor Club en wij hebben hém laten gaan.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 16 dec 2021, 08:40 Vormer begon op rechts, maar is zelf meer centraal gaanlopen. Geen idee hoe gelukkig Clement daarmee gaat zijn...

Tegen anderlecht is in elk geval sowieso een andere match. De voorbije seizoenen waren zij vaak niet geweldig bezig en was de match tegen Club hun kans om nog eens te scoren bij het thuispubliek. Nu draait het daar al een paar weken vlotter (tegen matige tegenstanders) dus de kans bestaat dat ze wat arroganter gaan zijn. Ik snap wel niet dat hun tegenstanders niet gewoon Refaelov uit de match houden. Als wij een Rits of Balanta op hem plakken raakt hij geen bal en zonder Refaelov draait anderlecht niet. Ik hoop trouwens ook dat het thuispubliek hem niet begint uit te fluiten... Ja, hij is bij anderlecht gegaan, maar hij heeft enorm veel betekend voor Club en wij hebben hém laten gaan.
Rafa uitfluiten hoeft niet gezien zijn verdienste voor Club, maar hem applaus geven evenmin.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik heb ook niet gezegd dat hij applaus moet krijgen hé ;-).
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Wij hebben hem naar antwerp laten gaan en nie naar die vuile mauves...degryse en staelens hadden nog meer betekend voor club maar zijn en blijven voor altijd deserteurs
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Iemand die Rafa uitfluit is geen club supporter, zijn zeven beste jaren was in blauw zwart. De mauven boden hem twee jaar op z'n 35ste.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Bekerwinst , fusée van Rafa zalig ☺️. Nog altijd kippenvel als ik eraan terugdenk
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

ik krijg ook nog kippenvel als ik daaraan terugdenk en springen dat ik gedaan heb daar in brussel...ik ga zelfs meer zeggen...refaelov was jarenlang mijn favoriete speler bij club. Club heeft hem laten gaan en hij is naar antwerp gegaan. Dat kan ik verteren maar naar die vuile mauves dat kan je toch niet verkroppen als CLUBsupporter, dat was werkelijk een dolk door mijn blauwzwarte hart deze zomer.
Je gaat mij niet vertellen dat refaelov na al die jaren de rivaliteit tussen club en die mauves niet kent, hij wist maar al te goed hoeveel blauwzwarte supporters hij ging kwetsen met zo een transfer.
Een beetje gelijk uw lief waar ge 10 jaar mee te samen zijt en een paar schone kinderen mee hebt...ge beslist uit mekaar te gaan zonder ruzie maar 2 jaar later beslist ze dat ze haar kinderen nooit meer wil zien omdat ze nu op de grootste gangster van de straat ga kruipen.
Ik denk dat de blauwzwarte liefde van refaelov niet zo diep zit als velen hier denken...je kunt die goal in de bekerfinale TEGEN de mauves niet beschouwen als 1 van de mooiste momenten in je carrière en dan 5 jaar later BIJ de mauves gaan spelen. Dan voelde hij als speler blijkbaar niet hetzelfde als de vele blauwzwarte supporters daar in brussel, het was niet alleen de bekerwinst en een prijs na 10 jaar, het was ook vooral TEGEN die mauves (achteraf gezien het begin van de wissel aan de top van het belgisch voetbal).
De goal van refaelov met commentaar van vandenbempt was jarenlang mijn ringtone...ik heb hem deze zomer van mijn smartphone gehaald toen ik hoorde dat hij bij die mauves had getekend. Refaelov heeft voor mij het moment van de bekerfinale voor altijd naar de kloten geholpen, alleen daarom al heb ik zondag zin om hem uit te fluiten.
Refaelov kan je klasseren bij mannen als degryse, staelens en vargas...gasten die liever het paarse geld zien dan dat ze wakker liggen van hun jaren in blauwzwarte tenue en hun band toen met de supporters (ook al werden ze op handen gedragen). Dat is iets wat je van mannen als ceulemans, van der elst, simons, plovie of nu vormer en vanaken niet zou moeten verwachten...die hebben wel begrepen wat respect voor hun supporters is.
Zwak van refaelov dat hij op zijn 35ste zijn blauwzwarte jaren om zeep helpt om een fin de carrière te hebben bij die vuile mauves en dan zijn barbiepop die in de gazet komt vragen of de blauwzwarte supporters aub willen applaudisseren.
HET EERSTE WAT EEN CLUBSUPPORTER DOET IS anderlecht HATEN...ik heb hier vroeger op het forum al een keer uitgelegd waarom...de haat gaat ver terug dus automatisch moet ik ook niet weten van spelers die van club naar de mauves overgelopen zijn, ook niet van de man die vorig jaar al een applaus kreeg voor zijn gouden schoen (die hij toen trouwens niet verdiende maar wel al veel eerder moest gekregen hebben toen hij bij club speelde maar pas vorig jaar kreeg omdat er eigenlijk weer iemand van club ging winnen)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Ik haat de mauve ook, in het diepste van mijn ziel.
Desalniettemin ging Rafa niet rechtstreeks naar de mauve.
Van mij krijgt hij zeker geen applaus, maar uitfluiten ga ik hem ook niet doen,
hij was toch een belangrijke schakel in de wederopstanding van Club.
Er zijn nog weinig échte club spelers de dag van vandaag zoals Totti bijvoorbeeld was,
vandaag is voetbal meer dan ooit, pure business.
Van mij mag Rafa gerust de 5-1 scoren. :-D
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Wat Tiki Taka zegt.

Voetbal is business, spelers zijn werknemers. Het boterde niet tussen Rafa & Leko dus is hij naar Antwerp gegaan. Logisch - hij wou shotten en daarom ging hij naar een ploeg waar hij dat kon. Antwerp treuzelde met zijn contractverlenging dus is hij naar een andere ploeg gegaan - snap ik. Dat betekent niet dat ik het niet jammer vind dat hij bij de mauve zit, dat ik het niet enorm hard betreur - maar vanuit zijn standpunt begrijp ik het.

Tegelijk - het bewijst ook veel hé. Degryse, Staelens, die gingen naar anderlecht voor het geld en omdat anderlecht toen "de topclub en recordkampioen" was. Refaelov is niet om die reden naar ginder gegaan. Hij heeft er getekend voor "het project", omdat hij jonge spelers ging begeleiden en gewoon omdat hij er ongeveer de beste speler ging zijn. Rafa bij anderlecht is het ultieme bewijs (voor het geval dat nog nodig was) dat wij niet 1 maar meerdere stappen boven hen geraakt zijn.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

t4nd schreef: 17 dec 2021, 10:41 Wat Tiki Taka zegt.

Voetbal is business, spelers zijn werknemers. Het boterde niet tussen Rafa & Leko dus is hij naar Antwerp gegaan. Logisch - hij wou shotten en daarom ging hij naar een ploeg waar hij dat kon. Antwerp treuzelde met zijn contractverlenging dus is hij naar een andere ploeg gegaan - snap ik. Dat betekent niet dat ik het niet jammer vind dat hij bij de mauve zit, dat ik het niet enorm hard betreur - maar vanuit zijn standpunt begrijp ik het.

Tegelijk - het bewijst ook veel hé. Degryse, Staelens, die gingen naar anderlecht voor het geld en omdat anderlecht toen "de topclub en recordkampioen" was. Refaelov is niet om die reden naar ginder gegaan. Hij heeft er getekend voor "het project", omdat hij jonge spelers ging begeleiden en gewoon omdat hij er ongeveer de beste speler ging zijn. Rafa bij anderlecht is het ultieme bewijs (voor het geval dat nog nodig was) dat wij niet 1 maar meerdere stappen boven hen geraakt zijn.
2 keer 1 meter in de lucht shotten en die raakt geen bal zondag. Dat was het type van speler waar ik vroeger heel graag tegen voetbalde. De salonvoetballers. Zet daar iemand met grinta tegen en die shot gene rotte prei uit de grond.
Balanta zal wel eens keren zondag en hij mag doorkeren van mij.
Plaats reactie