wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Als union effectief nog al zijn matchen wint, zoals er hier sommige precies denken, dan zijn ze gewoon de verdiende kampioen ook.

Of dat ze dat gaan doen is natuurlijk een hele andere zaak, hehe
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Alle matchen - nee.
Meer matchen dan de tegenstand - ik vrees ervoor, tenzij ze blessures krijgen en dat wens ik hen niet toe.

Afgelopen 4 speeldagen waren "de grote test" voor Union (Genk heeft nog 1 match tegen KVM te goed):

10 - Union vs Genk (thuis) / Club (uit) / anderlecht (thuis) / Antwerp (uit)
8 - Charleroi vs Gent (thuis) / Kortrijk (thuis) / STVV (uit) / Seraing (thuis)
7 - Antwerp vs Oostende (uit) / STVV (thuis) / Gent (uit) / Union (thuis)
6 - anderlecht vs Mechelen (uit) / Cercle (thuis) / Union (uit) / Eupen (thuis)
5 - Club vs Standard (uit) / Union (thuis) / Kortrijk (uit) / Gent (thuis)
5 - Gent vs Charleroi (uit) / Oostende (thuis) / Antwerp (thuis) / Club (uit)
3 - Genk vs Union (thuis) / Leuven (uit) / Zulte (thuis)

De andere kandidaten voor PO1 sucken gewoon al het hele jaar door, Union staat bovenaan omdat ze constant zijn - als enige ploeg.
Flexer23
Tester
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 okt 2016, 10:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Flexer23 »

Buchanan er niet bij en Dost ook niet morgen. Misschien is dat wel voordeel en goed nieuws zodat Schreuder niet kan blijven puzzelen en dus zekerheid kan geven aan de beginners. Een voorhoede Lang - De Ketelaere - Olsen graag en een goede match zodat deze enkele matchen kunnen blijven staan. Zou wel eens in lekker samenspel kunnen uitdraaien!
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Pfff wat stelt dit brugge teleur. Geen snelheid, gevaar... schreuder, hou op met ons ploeg te verkloten
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Ga ergens anders zagen, FrankFarinaII
Flexer23
Tester
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 okt 2016, 10:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Flexer23 »

Ik zie De Ketelaere wel graag als beweeglijke centrumspits. En Odoi en Nsoki durven al eens naar voor gaan om spel te versnellen. Hopen dat we nu wat kunnen terugzakken en snel tegenprikken in de omschakeling tegen een goed georganiseerd Charleroi!
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Nsoki is al stilaan publiekslieveling aan het worden
Flexer23
Tester
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 okt 2016, 10:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Flexer23 »

Die zal er inderdaad nog kunnen doorkomen. Mooi om te zien hoe publiek die ook telkens ondersteund bij goede acties! We hebben nood in dit systeel aan iemand die durft voetballen van achenteruit. Odoi doet dit ook wel goed eigenlijk…
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Heb de match helaas niet live kunnen zien, maar lijken goede en mindere periodes te zijn geweest, met uiteindelijk een goed en al bij al verdiend resultaat? Mooi dat we optimaal gebruik hebben gemaakt van puntenverlies Union.
Sanders
Supersub
Berichten: 1187
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Yago schreef: 13 feb 2022, 23:11 Heb de match helaas niet live kunnen zien, maar lijken goede en mindere periodes te zijn geweest, met uiteindelijk een goed en al bij al verdiend resultaat? Mooi dat we optimaal gebruik hebben gemaakt van puntenverlies Union.
Ik heb de match ook niet live kunnen bekijken (wel opgenomen om vanavond nog te bekijken).
Volgens de verslagen online en in de krant waren er nog wel wat kansen voor Club (Sobol, Skov Olsen) en voor Charleroi.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5334
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

3 punten ingelopen op Union, het goede voetbal zal wel volgen.
Come on Bruges !
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Jens27 »

Eerste helft was traag, onverzorgd en vooral met een karrevracht aan ballen lateraal en achteruit. Tweede helft was beter, iets meer snelheid, betere acties, meer verticaliteit. Misschien ook omdat Charleroi wat meer moest komen en hun organisatie van mindere kwaliteit was. Verdiende overwinning, we hadden er eigenlijk meer moeten maken.

Oh ja, Nsoki is een baas.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
CRS006
Tester
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door CRS006 »

Op zich blij met de opstelling en manier van spelen zoals gisteren.

N’soki komt er zeker en iedereen die wat van voetbal kent ziet dat dit een groot talent is. Heeft gwn vertrouwen en wat tijd nodig.

Was imo de enige die echt op niveau was van de verdediging.

N’soki kan echt goed ballen. Verloor praktisch geen enkel duel en is de laatste matchen echt de rots in de branding in vergelijking met onze andere verdedigers.

Enkel nog die 1 a 2 nonchalance-foutjes per match er uit en dan is hij echt een topper en is hij ook te goed voor deze competitie.

Zijn manier van spelen vind ik echt wel zalig. Wilt als verdediger echt naar voor spelen en niet constant dat pasje breed spelen. Gisteren echt enkele mooie passes en acties gezien.

Degene die zeiden dat het een prutser was en niet kan passen focussen te veel op zijn non-matchen waar niets gwn lukte en waar de media dan ook grg op springt om direct de speler als een flop te omschrijven.

- Mata vond ik wat te nonchalant

- Mechele (verdienstelijke speler maar ik blijf er bij geen verdediger voor een topploeg die het spel moet maken).

Als er dan commentaar zou gegeven worden over een speler van ons waarvan de passing rampzalig is dan is het wel Mechele.

Iedere pas die niet gwn pasje breed is is praktisch een verloren bal en ik heb het gevoel dat hij niet door heeft dat dit zo is.

Blijft soms gwn die passen geven maar leiden steeds tot een counter van de tegenstander.

Ook is hij gwn veel te traag. Wij zijn in principe de ploeg die het spel maakt waardoor we als gehele ploeg vrij hoog staan en de tegenstander moet loeren op de counter.

Als tegenstander moet je dan gwn een snelle spits tegenover Mechele uitspelen en dan krijg je per match wel een paar grote kansen.

De counters van Charleroi waren gevaarlijk doordat Mechele ieder sprintduel verloor. Ik vraag me af wat Hendry verkeerd gezegd heeft want is toch een completere en snellere voetballer dan Mechele.

Jah en Sobol ik weet het niet. Ergens vind ik dit een goeie speler die hem iedere match de volle 100 procent smijt en die gehele flank blijft afgaan. Maar maakt veel te veel de verkeerde keuze in zijn passing en/of shotpogingen en verliest toch ook regelmatIg en te makkelijk zijn bal.

Hou deze opstelling vast en wissel Mechele voor Hendry.

Sobol voor Odoi.

Balanta op de 6 en dan zijn we vertrokken.

Het liefst van al zou ik ook nog Buchanan in de ploeg zien in plaats van Rits.

Dan zou ik lang op de 10 zetten want doet de laatste tijd niet anders dan zwerven en zorgt voor te weinig diepgang op zijn flank.

Hans op de 8, balanta op de 6, Charles spits en Buchanan en Skov op de flanken.

Ik denk dat dit de best voetballende en meest snelle ploeg is die we kunnen opstellen.

Ik heb het wel voor rits maar Hans kan zeker ook box to box spelen en heeft een veel betere passing, beter speloverzicht en is tevens een beter kopper dan Rits.

Ik kan wel begrip opbrengen voor hoe schreuder wil spelen. Zit duidelijk een idee achter maar dan moet je Idd wel de juiste spelers gebruiken en de afgelopen wedstrijden was dit duidelijk niet het geval.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

vanGentmaarvoorClub schreef: 13 feb 2022, 20:00 Nsoki is al stilaan publiekslieveling aan het worden
Nsoki is Donk 2.0 - Intrinsiek de beste centerback maar soms wat nonchalant. Tegenbeeld van Mechele die het met wat minder talent moet doen maar foutloos speelt. Buchanan, Odoi, Olsen én Adamyan maken overigens een goeie indruk bij mij, we hebben met winterstop beter gekocht en minder tonnen geld uitgegeven dan vorige zomer.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3469
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 14 feb 2022, 16:46
vanGentmaarvoorClub schreef: 13 feb 2022, 20:00 Nsoki is al stilaan publiekslieveling aan het worden
Nsoki is Donk 2.0 - Intrinsiek de beste centerback maar soms wat nonchalant. Tegenbeeld van Mechele die het met wat minder talent moet doen maar foutloos speelt. Buchanan, Odoi, Olsen én Adamyan maken overigens een goeie indruk bij mij, we hebben met winterstop beter gekocht en minder tonnen geld uitgegeven dan vorige zomer.
Buchanan wel zomertransfer die pas in winter aankwam natuurlijk
Plaats reactie