[T1] Michel Preud'homme

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Voorkeur T1 voor volgend seizoen (2017-2018)?

Michel Preud'homme blijft nóg een jaar langer
4
7%
Philippe Clement neemt over
2
4%
Sven Vermant doorschuiven vanuit de beloftenploeg
2
4%
Yannick Ferrera
4
7%
Felice Mazzu
17
30%
Hein Vanhaezebrouck
4
7%
Peter Maes
1
2%
Franky Vercauteren
0
Geen stemmen
Franky Dury
6
11%
Zo lang het Marc Wilmots niet is ben ik al content
4
7%
iemand anders
13
23%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door DavidVM »

De beste stuurlui staan aan wal... Allemaal gemakkelijk om het WEERAL in zijn schoenen te schuiven. Ploeg stond goed, heeft onder de rust goed gewisseld, maar het is weer een dwazigheid die ons de das om doet
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Hans1981 »

Dit verhaal is op. Heeft de ploeg vorig jaar op een heel hoog niveau gekregen in de Play Offs, maar nu lijkt het toch echt wel het jaar teveel. Ook voor sommige spelers trouwens. Ik wil nu wel graag een nieuwe wind. Eerlijk is eerlijk, dit jaar was op alle vlakken niet goed genoeg. En dat is nog zwak uitgedrukt eigenlijk.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door james »

het jaar teveel voor mph
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Cedrinho »

DavidVM schreef: De beste stuurlui staan aan wal... Allemaal gemakkelijk om het WEERAL in zijn schoenen te schuiven. Ploeg stond goed, heeft onder de rust goed gewisseld, maar het is weer een dwazigheid die ons de das om doet
Het feit dat jet het woord 'weeral' kan gebruiken is voldoende bewijs dat al meermaals meerdere redenen werden bovengehaald om aan te tonen dat het genoeg geweest is met MPH. Vorig seizoen trok het ook al op geen kloten (behalve in de PO's), maar dit seizoen...
Het is gewoon doodjammer dat MPH er nog een jaar heeft bijgedaan. Hij had na vorig seizoen moeten stoppen, zoals voorzien was.

Het doet me denken aan Durygate enkele jaren terug. Toen Dury al getekend had maar de supporters "zonder Dury" zongen. Dan maar geen Dury.
Nu een beetje hetzelfde lijkt me. Supporters die verblind door die beker en titel schreeuwden dat MPH er nog een jaar zou bijdoen. Dan maar nog een jaar MPH.

Ik was en ben nog altijd geen fan van Dury, maar achteraf bekeken zou het wel kunnen dat de supporters fout waren. Net zoals ze dat nu waren.
MPH was beter vertrokken na vorig seizoen.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door BlueJedi »

Cedrinho schreef:
DavidVM schreef: De beste stuurlui staan aan wal... Allemaal gemakkelijk om het WEERAL in zijn schoenen te schuiven. Ploeg stond goed, heeft onder de rust goed gewisseld, maar het is weer een dwazigheid die ons de das om doet
Het feit dat jet het woord 'weeral' kan gebruiken is voldoende bewijs dat al meermaals meerdere redenen werden bovengehaald om aan te tonen dat het genoeg geweest is met MPH. Vorig seizoen trok het ook al op geen kloten (behalve in de PO's), maar dit seizoen...
Het is gewoon doodjammer dat MPH er nog een jaar heeft bijgedaan. Hij had na vorig seizoen moeten stoppen, zoals voorzien was.

Het doet me denken aan Durygate enkele jaren terug. Toen Dury al getekend had maar de supporters "zonder Dury" zongen. Dan maar geen Dury.
Nu een beetje hetzelfde lijkt me. Supporters die verblind door die beker en titel schreeuwden dat MPH er nog een jaar zou bijdoen. Dan maar nog een jaar MPH.

Ik was en ben nog altijd geen fan van Dury, maar achteraf bekeken zou het wel kunnen dat de supporters fout waren. Net zoals ze dat nu waren.
MPH was beter vertrokken na vorig seizoen.
Ik vond op zich logisch dat iedereen vorig jaar verder wou met MPH aangezien hij een fantastisch elftal uitgebouwd had dat op hem reageerde en waar nog veel progressie en ruimte op verbetering op zat.

Echter ik ben mij al serieus zorgen beginnen maken in de zomer waar de focus precies was om de ploeg bij elkaar te houden en dit meer dan voldoende ging zijn om de prestatie van vorig jaar te herhalen. Simons moest perse nog een jaar erbij doen, eerst met idee van hij kan een goede invaller zijn maar hij start en speelt alles terwijl Pina eigenlijk nooit een eerlijke kans heeft gekregen. De transfers vielen ook enorm zwaar tegen desondanks dat we CL aantrekking hadden en zeker waren van 15 miljoen. Ik vond dat we op dat punt een enorme opportuniteit hebben laten liggen om de ploeg te versterken met als reden precies dat er gedacht werd dat we sterk genoeg waren en ons niet meer moesten versterken en dat vernieuwing alleen maar negatief kon zijn.

De berusting en overmoed na de titel zat er gewoon heel zwaar in en is er ook nog heel lang blijven inzitten, ik denk dat het pas nu dat we van de eerste plek gestoten zijn sinds de laatste reguliere speeldag er een beetje het besef is beginnen komen dat we helemaal niet zo goed meer zijn als verleden jaar.

Het gezever over Vossen is ook zoiets, speelt al maanden niet meer op niveau maar werd over gepraat alsof hij een van de beste in de JPL is en hij zowaar vlot scoort. MPH blijft hem opstellen desondanks dat het voor mij al lang duidelijk was dat die gewoon niet goed genoeg meer is. In de winter wordt beslist om geen nieuwe spits te halen, ook met idee van Diaby komt er ook nog door en ja kijk dit is dus compleet verkeerd uitgedraaid.

Hadden ons gewoon moeten deftig versterken, vooral voorin. En Simons had hij echt moeten vervangen in het team met een betere speler. Ik denk dat we dan gewoon los kampioen zouden gespeeld hebben. Al had ik nooit van anderlecht verwacht dat ze zo goed gingen zijn dit jaar.

In hoeverre dit allemaal aan MPH ligt weet ik ook niet maar toch wel een heel stuk.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 08 apr 2017, 23:38, 6 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door DavidVM »

ik vond het gewoon niet fair om MPH het puntenverlies van gisteren in de schoenen te schuiven. Net als in Gent stond de ploeg goed opgesteld en waren we de betere ploeg en worden we genekt door een speler bij wie het licht uit gaat. Niks frustrerender als coach, als blijkt dat je plan klopt en dat dit teniet wordt gedaan door je eigen spelers.

Ik ben het wel volkomen eens dat er fouten zijn gemaakt, zowel door MPH als door het bestuur. In de zomer hadden ze zeker meer concurrentie moeten binnen halen voor sommige spelers. Al was 85% van de supporters het er ook mee eens dat je de ploeg gewoon diende bij mekaar te houden, dat blijkt een foute inschatting. En in de winter moest er zeker een spits bij. Maar sommige dingen heb je niet in de hand. Dat Diaby, Izquierdo en Refaelov out gingen zijn was niet te voorzien. Haal bij Chelsea Hazard, Costa en Kanté weg en ze spelen ook geen kampioen.

Dus ja, er zijn fouten gemaakt, ook door MPH, maar persoonlijk vind ik dat jullie teveel in zijn schoenen schuiven. De spelers zijn blij natuurlijk, speel maar futloos en als een natte krant, ze gaan toch op de trainer schieten
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door zegmaardag »

Ik vind het persoonlijk zielig van zij die het Preud'homme allemaal gaan aanwrijven, want hij heeft de voorbije drie jaar meer gerealiseerd dan eender wie de voorbije 11 jaar. Vind ik persoonlijk ook dat het op is? ja. Ben ik (altijd) akkoord met zijn keuzes? Nee.

Echter iedereen zit hier te doen alsof Preud'homme niet weet waar hij mee bezig is dit terwijl als er in België iemand tot in de kleinste details werkt, dan is het wel Michel Preud'homme. Alles gebeurt bij hem volgens een keuze. Als je ons spel zag over de voorbije jaren & hoe we in bepaalde TOPwedstrijden tactisch gewoon superieur waren, dan is het zielig om te stellen dat hij het 'niet meer heeft' of ' het niet ziet'.

Het ganse Brodic gezeik is daar één van de mooie voorbeelden van. 95% van zijn die om hem roepen, hebben die gast (buiten op youtube fimpkes) nog geen seconde zien spelen. Maar zij weten het beter als hem hoor, Brodic speelt binnen 5 jaar bij Real Madrid!
Ik heb hem al zien spelen en vind ook dat hij een kans verdient, maar ik versta evenzeer waarom hij niet speelt.

Het grootste probleem voor mij is dat we op Izquierdo & Limbombe (en Diaby) niemand hebben die een man op snelheid voorbij kan. (Ook Rafa is niet explosief genoeg meer). Ik zeg al van begin vorig jaar dat we eigenlijk te weinig diversiteit hebben in onze kern & te weinig echte voetballers. Dat is iets dat je hem zou kunnen aanwrijven inderdaad...

Conclusie: Het is misschien het jaar te veel, maar je kan niet mei 2016 'Allez Michel reste avec nous' scanderen om in april 2017 hem buiten te pushen. Respect voor alles wat Preud'homme gedaan heeft voor ons, volgend jaar een nieuwe start. Dit jaar krijgt hij tot de allerlaatste seconde mijn steun, zelfs al grijpen we naast Europees voetbal.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1333
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door PetjeFCB »

zegmaardag schreef: Ik vind het persoonlijk zielig van zij die het Preud'homme allemaal gaan aanwrijven, want hij heeft de voorbije drie jaar meer gerealiseerd dan eender wie de voorbije 11 jaar. Vind ik persoonlijk ook dat het op is? ja. Ben ik (altijd) akkoord met zijn keuzes? Nee.

Echter iedereen zit hier te doen alsof Preud'homme niet weet waar hij mee bezig is dit terwijl als er in België iemand tot in de kleinste details werkt, dan is het wel Michel Preud'homme. Alles gebeurt bij hem volgens een keuze. Als je ons spel zag over de voorbije jaren & hoe we in bepaalde TOPwedstrijden tactisch gewoon superieur waren, dan is het zielig om te stellen dat hij het 'niet meer heeft' of ' het niet ziet'.

Het ganse Brodic gezeik is daar één van de mooie voorbeelden van. 95% van zijn die om hem roepen, hebben die gast (buiten op youtube fimpkes) nog geen seconde zien spelen. Maar zij weten het beter als hem hoor, Brodic speelt binnen 5 jaar bij Real Madrid!
Ik heb hem al zien spelen en vind ook dat hij een kans verdient, maar ik versta evenzeer waarom hij niet speelt.

Het grootste probleem voor mij is dat we op Izquierdo & Limbombe (en Diaby) niemand hebben die een man op snelheid voorbij kan. (Ook Rafa is niet explosief genoeg meer). Ik zeg al van begin vorig jaar dat we eigenlijk te weinig diversiteit hebben in onze kern & te weinig echte voetballers. Dat is iets dat je hem zou kunnen aanwrijven inderdaad...

Conclusie: Het is misschien het jaar te veel, maar je kan niet mei 2016 'Allez Michel reste avec nous' scanderen om in april 2017 hem buiten te pushen. Respect voor alles wat Preud'homme gedaan heeft voor ons, volgend jaar een nieuwe start. Dit jaar krijgt hij tot de allerlaatste seconde mijn steun, zelfs al grijpen we naast Europees voetbal.

:bow:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Fire »

mooi gezegd zegmaardag.


De enige mensen die op MPH mogen schieten zijn de mensen die hem vorig jaar al wouden zien vertrekken.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 636
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Hannes »

Zaterdag was de fout vd spelers, niet van Preud'homme.
Ze genoten (zoals iedereen) van het zonnetje, en gingen er van uit dat het wel zou lukken. Te weinig het mes tussen de tanden.
Als je in Europa met zo'n ingesteldheid aan een match begint, dan sta je tegen de rust 3 doelpunten in het krijt. Dat moet er uit.

Ik begrijp trouwens helemaal niet wat iedereen ziet in Mazzu. From zero to hero, akkoord.
Maar is dat genoeg om een team als Club te leiden? Hij speelt defensief betonvoetbal en daar heb ik absoluut geen zin in!
Matthijsen kwam ook van Charleroi en die was zogezegd óók de coming man.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Fire »

Dat stukje over Jacky is zeker waar Hannes
Laatst gewijzigd door Fire op 10 apr 2017, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door felix da housecat »

Zeer goede trainer. Waar ik mij wel echt enorm aan stoor is zijn calimero-gedrag. Hoe die met de pers omgaat.. verschrikkelijk zeg. Vaak plaatsvervangende schaamte (heb ik hier al eerder gepost).

maar voor de rest heel goede trainer die schitterende resultaten behaald heeft.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Bosko »

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3510
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door IsO »

Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Alethio »

Even Copy-Pasten voor de niet-abonnees?
Gesloten