Welja, dit was een interimmer hé... als je de vergelijking met de bedrijfswereld door trekt, ik heb ook ooit ergens kortstondig gewerkt om een langduring zieke te vervangen. Alleen was ik toen 22 en geen 32., nu zou ik dat niet plezant meer vinden. Perbet i.m.o. ook niet na zoveel jaren zijn vaste waarde in onze competitie te hebben bewezen.The_One schreef: Welcome to the company Club Brugge...
[OUT ON LOAN] Jeremy Perbet
Re: [43.] Jeremy Perbet
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
- Michael Jordan -
Tuurlijk, maar in de harde bedrijfswereld geven ze er niet om om wat jij er van vindt...Duffman schreef:Welja, dit was een interimmer hé... als je de vergelijking met de bedrijfswereld door trekt, ik heb ook ooit ergens kortstondig gewerkt om een langduring zieke te vervangen. Alleen was ik toen 22 en geen 32., nu zou ik dat niet plezant meer vinden. Perbet i.m.o. ook niet na zoveel jaren zijn vaste waarde in onze competitie te hebben bewezen.The_One schreef: Welcome to the company Club Brugge...
Re: RE: Re: [43.] Jeremy Perbet
Met dat verschil dat je een interim per maand/week betaalt en 2 jaar in dit geval.Duffman schreef:Welja, dit was een interimmer hé... als je de vergelijking met de bedrijfswereld door trekt, ik heb ook ooit ergens kortstondig gewerkt om een langduring zieke te vervangen. Alleen was ik toen 22 en geen 32., nu zou ik dat niet plezant meer vinden. Perbet i.m.o. ook niet na zoveel jaren zijn vaste waarde in onze competitie te hebben bewezen.The_One schreef: Welcome to the company Club Brugge...
Uitgeleend
Kwek zal lachen...

Kwek zal lachen...
- Clubpolska
- Sleutelspeler
Denk dat Gent nog spijt heeft, Belg minder en ze kunnen wel wat scorend vermogen gebruiken.
Oh Frail.
Belg?Clubpolska schreef: Denk dat Gent nog spijt heeft, Belg minder en ze kunnen wel wat scorend vermogen gebruiken.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
- Clubpolska
- Sleutelspeler
-
- Basisspeler
.. tot dat hij er een paar binnenjast in de GhelamcoRafke7 schreef: Uitgeleend![]()
Kwek zal lachen...
- Clubpolska
- Sleutelspeler
Re: [OUT ON LOAN] Jeremy Perbet
Kans is niet onbestaande dat hij er 20 inknalt dit seizoen.
Oh Frail.
is hem gegund, waarvan 6 tegen anderlecht en Gent.Clubpolska schreef: Kans is niet onbestaande dat hij er 20 inknalt dit seizoen.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
In cadeau verpakking aangeboden door Club Brugge voor onze lieve vrienden uit Kortrijk. Het mooiste is dat we hiermee ook onze lieve vrienden uit Gent hebben kunnen helpen.Clubpolska schreef: Kans is niet onbestaande dat hij er 20 inknalt dit seizoen.
Liefdadigheidsinstelling Club Brugge die de helft van de ploegen uit de pintjesliga voorziet van hun belangrijkste spelers. Ik vind dat ze een collecte zouden mogen houden voor ons tijdens de warmste week, met dat extra geld zouden we nog meer spelers kunnen kopen van andere clubs die deze kwijt willen om ze dan te verhuren aan clubs die ze nodig hebben maar niet zelf kunnen betalen. Toch echt een nobel management dat wij hebben, niet ?
Zonder aankoopoptie, dus volgend seizoen terug als opvolger voor een eventueel vertrekkende Jelle of Wesley?