wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Levi
A-kern
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Volgens hayen was onyedika compleet leeg na 45 minuten.
maartendr81
Belofte
Berichten: 280
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Het was inderdaad geen schietkraam maar met twee ballen van de lijn gehaald en tweemaal het doel hout geraakt is het toch niet slecht. Na de wissel was het inderdaad minder maar ik heb ook veel mooie combinaties gezien. Rekening houdend met het feit dat we sommige spelers terug moeten integreren vond ik het best ok. Enkel Romero kon mij niet overtuigen. Hij heeft duidelijk nog wat aanpassingstijd nodig.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3601
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Levi schreef: 26 jul 2024, 23:05 Volgens hayen was onyedika compleet leeg na 45 minuten.
Misschien wat ziek?
Sanders
Supersub
Berichten: 1271
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

maartendr81 schreef: 27 jul 2024, 07:51 Het was inderdaad geen schietkraam maar met twee ballen van de lijn gehaald en tweemaal het doel hout geraakt is het toch niet slecht. Na de wissel was het inderdaad minder maar ik heb ook veel mooie combinaties gezien. Rekening houdend met het feit dat we sommige spelers terug moeten integreren vond ik het best ok. Enkel Romero kon mij niet overtuigen. Hij heeft duidelijk nog wat aanpassingstijd nodig.
Het is niet slecht, maar het is niet dat we veel zelf uitgespeelde kansen hebben bij elkaar gespeeld rond hun zestien in dat laatste half uur.
Ik bleef wat op mijn honger zitten eerlijk gezegd.
En ook jammer dat we voor het zoveelste seizoen op rij niet met een goed momentum starten na onze eerste matchen.
Twee thuismatchen, twee keer met een wrang gevoel de match geëindigd.
En onze competitiestart tot de interlandbreak is al niet van de poes.

Het is natuurlijk gemakkelijker om een verdedigende organisatie te trainen en erin te slijpen op korte termijn, dan aanvallende patronen maar soms was het toch teveel nog een pasje opzij ipv voor efficiëntie te kiezen of eens te trappen op doel.
Heretic
Tester
Berichten: 34
Lid geworden op: 10 nov 2023, 17:15

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Heretic »

We speelden tegen een Mechelen dat enorm verzwakt was. Baltempo was wederom ongeloofelijk traag. Weinig beweging. Als Oyendika weggaat en we halen niks beters als wat er momenteel is op 6 en 8 zie ik het heel somber in. Vanaken ook weeral overal aan het lopen waar hij niet moet zijn . Nilsson stond wederom op een eiland met niemand in de buurt. Beetje het verhaal van vorig jaar met Thiago. Hoe komt dit Svetlesen heeft niet de fysieke présence om de duels te winnen en dan nog eens de infiltraties te doen. Was wederom grotendeels onzichtbaar. Vanaken op de 8 was ook een ramp met de tegengoal als gevolg. Zijn die bij Club nu echt stekeblind dat die niet zien dat er op 6 en 8 power moet bijkomen om een dominant middenveld te krijgen ? Vanaken zijn beste jaren liggen achter de rug vanaf heden zal die zijn actieradius alleen maar dalen, wat wil zeggen dat dat moet gecompenseerd worden door 2 toppers op 6 en 8. Geen salonvoetballers meer voor mij zoals Svetlesen en die Jashari ( ook een kleine speler ) is vergelijkbaar als ik die zijn beeldmateriaal bekijk in een minderwaardige competitie als de Zwitserse. Romero in tegenstelling tot wat anderen zeiden zag ik in de tweede helft wel waarom men hem volgens mij gehaald heeft. Is niet de sterke pure verdediger . Is iemand die graag meegaat en ook verticale passes kan geven. Naast beenhard spelen. Nu voor 6 miljoen moet je toch ook dergelijk type kunnen halen maar dan met snelheid ( voor mij toch wel heel belangrijk als je uw achterlijn hoog op het veld wilt kunnen plaatsen ). Tzolis lijkt een versterking te zijn maar is voor mij niet het juiste type. Allemaal gasten die naar binnen komen om van daaruit met hun goede voet te schieten . Aanvoer voor Nilsson ??
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3229
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Heretic schreef: 28 jul 2024, 12:19 We speelden tegen een Mechelen dat enorm verzwakt was. Baltempo was wederom ongeloofelijk traag. Weinig beweging. Als Oyendika weggaat en we halen niks beters als wat er momenteel is op 6 en 8 zie ik het heel somber in. Vanaken ook weeral overal aan het lopen waar hij niet moet zijn . Nilsson stond wederom op een eiland met niemand in de buurt. Beetje het verhaal van vorig jaar met Thiago. Hoe komt dit Svetlesen heeft niet de fysieke présence om de duels te winnen en dan nog eens de infiltraties te doen. Was wederom grotendeels onzichtbaar. Vanaken op de 8 was ook een ramp met de tegengoal als gevolg. Zijn die bij Club nu echt stekeblind dat die niet zien dat er op 6 en 8 power moet bijkomen om een dominant middenveld te krijgen ? Vanaken zijn beste jaren liggen achter de rug vanaf heden zal die zijn actieradius alleen maar dalen, wat wil zeggen dat dat moet gecompenseerd worden door 2 toppers op 6 en 8. Geen salonvoetballers meer voor mij zoals Svetlesen en die Jashari ( ook een kleine speler ) is vergelijkbaar als ik die zijn beeldmateriaal bekijk in een minderwaardige competitie als de Zwitserse. Romero in tegenstelling tot wat anderen zeiden zag ik in de tweede helft wel waarom men hem volgens mij gehaald heeft. Is niet de sterke pure verdediger . Is iemand die graag meegaat en ook verticale passes kan geven. Naast beenhard spelen. Nu voor 6 miljoen moet je toch ook dergelijk type kunnen halen maar dan met snelheid ( voor mij toch wel heel belangrijk als je uw achterlijn hoog op het veld wilt kunnen plaatsen ). Tzolis lijkt een versterking te zijn maar is voor mij niet het juiste type. Allemaal gasten die naar binnen komen om van daaruit met hun goede voet te schieten . Aanvoer voor Nilsson ??
Vetlesen*
Levi
A-kern
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Heretic schreef: 28 jul 2024, 12:19 We speelden tegen een Mechelen dat enorm verzwakt was. Baltempo was wederom ongeloofelijk traag. Weinig beweging. Als Oyendika weggaat en we halen niks beters als wat er momenteel is op 6 en 8 zie ik het heel somber in. Vanaken ook weeral overal aan het lopen waar hij niet moet zijn . Nilsson stond wederom op een eiland met niemand in de buurt. Beetje het verhaal van vorig jaar met Thiago. Hoe komt dit Svetlesen heeft niet de fysieke présence om de duels te winnen en dan nog eens de infiltraties te doen. Was wederom grotendeels onzichtbaar. Vanaken op de 8 was ook een ramp met de tegengoal als gevolg. Zijn die bij Club nu echt stekeblind dat die niet zien dat er op 6 en 8 power moet bijkomen om een dominant middenveld te krijgen ? Vanaken zijn beste jaren liggen achter de rug vanaf heden zal die zijn actieradius alleen maar dalen, wat wil zeggen dat dat moet gecompenseerd worden door 2 toppers op 6 en 8. Geen salonvoetballers meer voor mij zoals Svetlesen en die Jashari ( ook een kleine speler ) is vergelijkbaar als ik die zijn beeldmateriaal bekijk in een minderwaardige competitie als de Zwitserse. Romero in tegenstelling tot wat anderen zeiden zag ik in de tweede helft wel waarom men hem volgens mij gehaald heeft. Is niet de sterke pure verdediger . Is iemand die graag meegaat en ook verticale passes kan geven. Naast beenhard spelen. Nu voor 6 miljoen moet je toch ook dergelijk type kunnen halen maar dan met snelheid ( voor mij toch wel heel belangrijk als je uw achterlijn hoog op het veld wilt kunnen plaatsen ). Tzolis lijkt een versterking te zijn maar is voor mij niet het juiste type. Allemaal gasten die naar binnen komen om van daaruit met hun goede voet te schieten . Aanvoer voor Nilsson ??
Een speler die voor 6 miljoen naar ons komt en nog geen minuut gespeeld heeft maak jij al met de grond gelijk op basis van YouTube beelden. Laatste keer dat ik op jou gereageerd heb. Echt lachwekkend. Geef spelers een oprechte kans. Jashari heeft nog geen minuut gespeeld en is volgens jou al onvoldoende. Schei uit aub.
Heretic
Tester
Berichten: 34
Lid geworden op: 10 nov 2023, 17:15

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Heretic »

Levi schreef: 28 jul 2024, 23:49
Heretic schreef: 28 jul 2024, 12:19 We speelden tegen een Mechelen dat enorm verzwakt was. Baltempo was wederom ongeloofelijk traag. Weinig beweging. Als Oyendika weggaat en we halen niks beters als wat er momenteel is op 6 en 8 zie ik het heel somber in. Vanaken ook weeral overal aan het lopen waar hij niet moet zijn . Nilsson stond wederom op een eiland met niemand in de buurt. Beetje het verhaal van vorig jaar met Thiago. Hoe komt dit Svetlesen heeft niet de fysieke présence om de duels te winnen en dan nog eens de infiltraties te doen. Was wederom grotendeels onzichtbaar. Vanaken op de 8 was ook een ramp met de tegengoal als gevolg. Zijn die bij Club nu echt stekeblind dat die niet zien dat er op 6 en 8 power moet bijkomen om een dominant middenveld te krijgen ? Vanaken zijn beste jaren liggen achter de rug vanaf heden zal die zijn actieradius alleen maar dalen, wat wil zeggen dat dat moet gecompenseerd worden door 2 toppers op 6 en 8. Geen salonvoetballers meer voor mij zoals Svetlesen en die Jashari ( ook een kleine speler ) is vergelijkbaar als ik die zijn beeldmateriaal bekijk in een minderwaardige competitie als de Zwitserse. Romero in tegenstelling tot wat anderen zeiden zag ik in de tweede helft wel waarom men hem volgens mij gehaald heeft. Is niet de sterke pure verdediger . Is iemand die graag meegaat en ook verticale passes kan geven. Naast beenhard spelen. Nu voor 6 miljoen moet je toch ook dergelijk type kunnen halen maar dan met snelheid ( voor mij toch wel heel belangrijk als je uw achterlijn hoog op het veld wilt kunnen plaatsen ). Tzolis lijkt een versterking te zijn maar is voor mij niet het juiste type. Allemaal gasten die naar binnen komen om van daaruit met hun goede voet te schieten . Aanvoer voor Nilsson ??
Een speler die voor 6 miljoen naar ons komt en nog geen minuut gespeeld heeft maak jij al met de grond gelijk op basis van YouTube beelden. Laatste keer dat ik op jou gereageerd heb. Echt lachwekkend. Geef spelers een oprechte kans. Jashari heeft nog geen minuut gespeeld en is volgens jou al onvoldoende. Schei uit aub.
Iedereen krijgt zijn eerlijke kans van mij . Maar als ik mag kiezen tussen Oyendika en deze is voor mij de keuze toch wel heel duidelijk . Je zag vrijdag ook wel heel duidelijk het verschil tussen met Oyendika eerste helft en zonder ( ook al hadden ze het spelsysteem tweede helft aangepast ) . En inderdaad beelden op you tube zijn niet de juiste basis maar ik deelde enkel mijn bezorgdheid na wederom een middelmatige start van het seizoen.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1761
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Kunnen de mods die pseudo-supporter (Heretic of FrankFarina of welke naam hij ook mag hebben) niet gewoon bannen ?
Heel zielig, get a life man !
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3601
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Heretic schreef: 28 jul 2024, 12:19 We speelden tegen een Mechelen dat enorm verzwakt was. Baltempo was wederom ongeloofelijk traag. Weinig beweging. Als Oyendika weggaat en we halen niks beters als wat er momenteel is op 6 en 8 zie ik het heel somber in. Vanaken ook weeral overal aan het lopen waar hij niet moet zijn . Nilsson stond wederom op een eiland met niemand in de buurt. Beetje het verhaal van vorig jaar met Thiago. Hoe komt dit Svetlesen heeft niet de fysieke présence om de duels te winnen en dan nog eens de infiltraties te doen. Was wederom grotendeels onzichtbaar. Vanaken op de 8 was ook een ramp met de tegengoal als gevolg. Zijn die bij Club nu echt stekeblind dat die niet zien dat er op 6 en 8 power moet bijkomen om een dominant middenveld te krijgen ? Vanaken zijn beste jaren liggen achter de rug vanaf heden zal die zijn actieradius alleen maar dalen, wat wil zeggen dat dat moet gecompenseerd worden door 2 toppers op 6 en 8. Geen salonvoetballers meer voor mij zoals Svetlesen en die Jashari ( ook een kleine speler ) is vergelijkbaar als ik die zijn beeldmateriaal bekijk in een minderwaardige competitie als de Zwitserse. Romero in tegenstelling tot wat anderen zeiden zag ik in de tweede helft wel waarom men hem volgens mij gehaald heeft. Is niet de sterke pure verdediger . Is iemand die graag meegaat en ook verticale passes kan geven. Naast beenhard spelen. Nu voor 6 miljoen moet je toch ook dergelijk type kunnen halen maar dan met snelheid ( voor mij toch wel heel belangrijk als je uw achterlijn hoog op het veld wilt kunnen plaatsen ). Tzolis lijkt een versterking te zijn maar is voor mij niet het juiste type. Allemaal gasten die naar binnen komen om van daaruit met hun goede voet te schieten . Aanvoer voor Nilsson ??
Ik vind ook dat er iemand bij moet op het middenveld als Onyedika vertrekt. Dat gezegd zijnde:

- Vetlesen is inderdaad nog niet voldoende tijdens dit seizoensbegin maar is geen salonvoetballer. Al genoeg matchen gezien waarin hij er zijn kop voor legde en (soms iets te veel) grinta toonde.

- Je stelt fysieke présence gelijk aan gestalte, maar het eerste kan ook zonder het laatste. Een aantal van de beste verdedigende middenvelders ooit waren/zijn nochtans kleine(re) mannekes. Denk Kanté (1m68), Edgar Davids (1m69), Makélélé (1m74), Gattuso (1m77), die hun ploegen ook zonder gestalte veel bij brachten. Jashari is trouwens 1m81 volgens transfermarkt; een Touré, Rodri of Vieira is hij dus niet, maar hem "klein" noemen is nogal relatief. Hij is even groot als Frenkie de Jong. Hem een salonvoetballer noemen is al helemaal belachelijk, want 1) je zag hem nog geen minuut spelen en 2) hij staat in Zwitserland te boek als een speler met grinta.

- Wat de aanvoer voor Nilsson betreft kunnen Skorás en Skov vanop rechts wel een voorzet trappen. Daarnaast moet je niet enkel naar wingers kijken, maar ook naar Hans en de backs. Als Hans "loopt waar hij niet moet zijn" zit daar misschien een idee achter dat jij niet meteen ziet. Zoals de flank opzoeken om van daar Nilsson te bedienen. En met Siquet bijvoorbeel haalden we iemand die voor extra flankvoorzetten vanop rechts zal zorgen. Op links kan Maxim dat ook. We zijn trouwens de ploeg met het meeste crosses in België, zowel vorig seizoen als tijdens dit seizoensbegin (zie FBREF, https://fbref.com/en/comps/37/2023-2024 ... ague-Stats en https://fbref.com/en/comps/37/Belgian-Pro-League-Stats).
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 915
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

vanGentmaarvoorClub schreef: 29 jul 2024, 10:15 Kunnen de mods die pseudo-supporter niet gewoon bannen ?
Dit, forums zijn een dood medium, enige wat forum nog bij brengt is dat het weinig die hier gepost komt geen onzin is. Een paar muttens die niet anders dan onzin posten halen de point van forum onderuit.

De wedstrijd : KV Mechelen stond in schietkraam, Brugge was dominant, zeer veel mooie acties, speel die match 10 keer, je wint ze 9 keer. Mechelen is een puntje komen stelen, niet teveel over nadenken.

Standard stond ook in een schietkraam tegen Genk en pakte een punt, Dender idem tegen Union, dat hoort er gewoon bij soms, je kan of mag daar geen conclusies uit trekken.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5371
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 29 jul 2024, 12:20
vanGentmaarvoorClub schreef: 29 jul 2024, 10:15 Kunnen de mods die pseudo-supporter niet gewoon bannen ?
Dit, forums zijn een dood medium, enige wat forum nog bij brengt is dat het weinig die hier gepost komt geen onzin is. Een paar muttens die niet anders dan onzin posten halen de point van forum onderuit.

De wedstrijd : KV Mechelen stond in schietkraam, Brugge was dominant, zeer veel mooie acties, speel die match 10 keer, je wint ze 9 keer. Mechelen is een puntje komen stelen, niet teveel over nadenken.

Standard stond ook in een schietkraam tegen Genk en pakte een punt, Dender idem tegen Union, dat hoort er gewoon bij soms, je kan of mag daar geen conclusies uit trekken.
Is toch weer typisch dat die mauve na een absolute non-match in minuut 92 de 3 punten pakken, om je schoen van op te eten. :jenne:
Soit, Ik ben ervan overtuigd dat we momenteel de beste kern in vele jaren hebben...afwachten of Onyedika vertrekt, indien wel zou ik toch ook nog een extra middenvelder halen.
Levi
A-kern
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Voor alle duidelijkheid ik ben ook voorstander van extra middenvelder als rapha vertrekt maar het gaat me erom dat nu al oordelen over jashari ridicuul is.
Sanders
Supersub
Berichten: 1271
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Vergas Ronald schreef: 29 jul 2024, 12:20
vanGentmaarvoorClub schreef: 29 jul 2024, 10:15 Kunnen de mods die pseudo-supporter niet gewoon bannen ?
Dit, forums zijn een dood medium, enige wat forum nog bij brengt is dat het weinig die hier gepost komt geen onzin is. Een paar muttens die niet anders dan onzin posten halen de point van forum onderuit.

De wedstrijd : KV Mechelen stond in schietkraam, Brugge was dominant, zeer veel mooie acties, speel die match 10 keer, je wint ze 9 keer. Mechelen is een puntje komen stelen, niet teveel over nadenken.

Standard stond ook in een schietkraam tegen Genk en pakte een punt, Dender idem tegen Union, dat hoort er gewoon bij soms, je kan of mag daar geen conclusies uit trekken.
Afgaande op de samenvatting op Play Sports is dit Standard echt een degradatiekandidaat. Nog meer dan vorig jaar. Als je zag dat ze gestart zijn met 5 spelers die vorig seizoen met SL16 degradeerden uit 1B... Hun keeper, Epolo, lijkt mij ook geen topper en komt soms nogal ondoordacht uit. Hautekiet (onze ex-kapitein van NXT enkele seizoenen geleden) leek mij ook te zwemmen.
Die jongens speelden puur in de organisatie en vierden dat ze een punt "gewonnen" hadden op Genk.

Dus je weet nu al dat het tegen Standard wéér tegen een muur voetballen wordt. Wéér tegen een 5-3-2, waar we het telkens enorm moeilijk mee hebben om die formatie uit verband te spelen.
Sanders
Supersub
Berichten: 1271
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Deze match is ook weer niet om over naar huis te schrijven. Weinig beweging en weinig patronen. Overal afgetroefd in duel.
Plaats reactie