[T1] Ivan Leko
Re: [T1] Ivan Leko
als anderlecht nog tweede wordt geef ik TT-gewijs een vat.
Jazeker. Wat die doen interesseert me niet.The_One schreef: ↑13 feb 2019, 14:01Ben je nog altijd liever 3de als anderlecht dit seizoen nog 2de zou worden?Khas schreef: ↑13 feb 2019, 13:25Ik ben veel liever derde dan tweede. Doe maar volle bak voor de titel, en als dat niet meer kan heb ik liever een maand extra tijd om te bouwen.kingpietro105 schreef: ↑13 feb 2019, 13:09Je hebt gelijk verkeert verwoord:
Ik vind dat we minimum plaats 2 moeten halen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
-
- Profvoetballer
Ajax heeft zich geplaatst voor de champions league door 2des te worden en via de voorrondes van de champions league kwalificatie af te dwingen. wie zegt er dat FCB dit niet kan met goede versterkingen en een goed team?Khas schreef: ↑13 feb 2019, 13:25Ik ben veel liever derde dan tweede. Doe maar volle bak voor de titel, en als dat niet meer kan heb ik liever een maand extra tijd om te bouwen.kingpietro105 schreef: ↑13 feb 2019, 13:09Je hebt gelijk verkeert verwoord:leem schreef: ↑13 feb 2019, 13:01Wow. 4 keer herlezen en ik weet nog altijd niet wat je nu juist vindt.kingpietro105 schreef: ↑13 feb 2019, 12:52 Dit is mijn mening over onze trainer:
Ik vind naargelang het seizoen vind ik dat we op zen minst 2des moeten worden en minimum 3des.
Eke plaats minder is slecht gepresteerd. ik vind eigenlijk dat je minimum 2de moet worden maar je kan altijd ongeluk hebben in de play offs dus ik zeg minimum 3de plaats.
Ik vind dat we minimum plaats 2 moeten halen.
Mochten wij trouwens 1-1 gespeeld hebben in old trafford in de play offs paar seizoenen geleden zou de match op het jan breydel ero ok anders uit gezien hebben daar ben ik van overtuigd. Alles kan in voetbal je hebt altijd een kans en zolang je kans maakt om champions league te spelen moet je die grijpen.
Jeugdscheidsrechter
Context is alles. Die situaties gaan vergelijken heeft weinig zin.kingpietro105 schreef: ↑13 feb 2019, 23:55
Ajax heeft zich geplaatst voor de champions league door 2des te worden en via de voorrondes van de champions league kwalificatie af te dwingen. wie zegt er dat FCB dit niet kan met goede versterkingen en een goed team?
Mochten wij trouwens 1-1 gespeeld hebben in old trafford in de play offs paar seizoenen geleden zou de match op het jan breydel ero ok anders uit gezien hebben daar ben ik van overtuigd. Alles kan in voetbal je hebt altijd een kans en zolang je kans maakt om champions league te spelen moet je die grijpen.
Ik heb liever een maand meer om te bouwen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Hmm. Dacht ik al.
Zou Storck niets zijn als eventuele opvolger? Die 18 op 18 was geen toeval denk ik, hoe ze nu ook weer gaan spelen op standard, Awoniyi die plots openbloeit,.. en die kan dan direct ook meekomen.
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Geef deze held een nieuw contract aub!
Bizar hé, echt bizar.
En dat Propere Handen er voor iets tussen zit is quatsch hé: elke Belg doet zaken in het zwart. Bij hem zal het voor een bovengemiddeld bedrag zijn waarschijnlijk, dat wel. Maar hem daarvoor afschieten is pure hypocrisie.
Tenzij er dingen spelen die we niet weten.
Maar ik zou hem op mijn blote knieën smeken om te blijven: zelden zo'n wervelend Club gezien. Topsysteem!
En dat Propere Handen er voor iets tussen zit is quatsch hé: elke Belg doet zaken in het zwart. Bij hem zal het voor een bovengemiddeld bedrag zijn waarschijnlijk, dat wel. Maar hem daarvoor afschieten is pure hypocrisie.
Tenzij er dingen spelen die we niet weten.
Maar ik zou hem op mijn blote knieën smeken om te blijven: zelden zo'n wervelend Club gezien. Topsysteem!
Salut hé
-
- Invaller
Als je hem dan toch één ding moet verwijten, dan is het een gebrek aan tactische flexibiliteit. We hebben tegen de ploegen waar we tegen vastliepen, geen grote wijzigingen in ons spel kunnen brengen.
Ik denk dat het niet slecht zou zijn om in schoonheid te eindigen, al vind ik het nog altijd ontzettend indrukwekkend wat hij gerealiseerd heeft.
Danku Ivan.
Ik denk dat het niet slecht zou zijn om in schoonheid te eindigen, al vind ik het nog altijd ontzettend indrukwekkend wat hij gerealiseerd heeft.
Danku Ivan.