[77.] Clinton Mata
Re: [77.] Clinton Mata
inderdaad, 1)Mata, 2)Mignolet, 3)Vanaken 

- Vergas Ronald
- "Moderator"
Omdat 't een verdediger is, valt minder op, verdedigers zijn zelden gouden schoen, de laatste was Kompany 17 jaar geleden ofzo. Mignolet maakt nog minder kans, laatste keeper die gouden schoen won was preud'homme in de jaren 80. Vanaken gaat gewoon zijn derde gouden schoen winnen dit jaar, terecht, overigens - Daarmee is record gouden schoen winnen vermoedelijk voor altijd van hem.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Daar zou ik zo zeker nog niet van zijn dat Vanaken zijn 3de Gouden Schoen gaat winnen.Vergas Ronald schreef: ↑26 okt 2020, 17:21Omdat 't een verdediger is, valt minder op, verdedigers zijn zelden gouden schoen, de laatste was Kompany 17 jaar geleden ofzo. Mignolet maakt nog minder kans, laatste keeper die gouden schoen won was preud'homme in de jaren 80. Vanaken gaat gewoon zijn derde gouden schoen winnen dit jaar, terecht, overigens - Daarmee is record gouden schoen winnen vermoedelijk voor altijd van hem.
Hangt er van af wat hij de komende weken en maanden zal presteren.
Knieblessure opgelopen tijdens de oefenmatch van vanavond. Hopelijk niet te erg...
Geen ideale voorbereiding op het nieuwe seizoen, verre van zelfs, met de blessures van Mignolet en Mata.
Hopelijk niet erg bij Mata...fingers crossed.
Hopelijk niet erg bij Mata...fingers crossed.
Liever nu blessures dan najaar of voorjaar...
Mata`s blessure zou meevallen. OEF !!
Wat scheelt er met Clinton Mata? Artikel in HNB:
Net zoals bij Vanaken en Mechele, is het voor Mata het seizoen te veel bij Club.
Ik vond Mata gisteren bij vlagen terug naar zijn oude niveau groeien. Deed een aantal heel goede verdedigende acties (ook een enorme blunder die gelukkig niet afgestraft werd), was ook vaak voorin te vinden en heeft een hoop afgelopen op zijn flank.
De goal tegen Union kwam er ook na een voorzet van hem, ik hoop dat hij de lijn kan doortrekken want een fitte Matta als rechterback is altijd een meerwaarde.
De goal tegen Union kwam er ook na een voorzet van hem, ik hoop dat hij de lijn kan doortrekken want een fitte Matta als rechterback is altijd een meerwaarde.
Ik wens hem alle succes bij Lyon.
Zijn laatste seizoen was hij niet meer top (nooit echt 100% fit waarschijnlijk), maar hij was "quality" om het met zijn woorden te zeggen. In zijn beste dagen was hij zelfs een verschrikking voor spelers in de CL.
Je voelt aan alles dat hij zich thuis voelde bij ons en ik vermoed dan ook dat we hem nog wel eens zullen zien. Ik denk dat hij ons altijd zal blijven volgen en steunen.
Ook een zeer mooi afscheidsfilmpje.
Zijn laatste seizoen was hij niet meer top (nooit echt 100% fit waarschijnlijk), maar hij was "quality" om het met zijn woorden te zeggen. In zijn beste dagen was hij zelfs een verschrikking voor spelers in de CL.
Je voelt aan alles dat hij zich thuis voelde bij ons en ik vermoed dan ook dat we hem nog wel eens zullen zien. Ik denk dat hij ons altijd zal blijven volgen en steunen.
Ook een zeer mooi afscheidsfilmpje.
Ik vermoed dat Mata, de man die altijd lachte, enorm zal gemist worden in de kleedkamer want ik zie droogstoppels zoals Vanaken, Mignolet, Mechele enz... die rol niet opnemen. Mata heeft alles gewonnen wat hij kon bij Club (meermaals), wordt 31 in november, die transfer is hem van harte gegund.
Het ga je goed Clinton, bedankt voor alles !
Het ga je goed Clinton, bedankt voor alles !
Heel spijtig om hem te zien gaan maar het is hem inderdaad meer dan gegund. Hopelijk doet hij het daar goed.
Meunier incoming dan zeker?
Meunier incoming dan zeker?

Ik ga hem missen maar ik gun hem zen transfer. 4 seizoenen absolute top, by far de beste rb van het land.