[84.] Shandre Campbell

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Plaats reactie
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

[84.] Shandre Campbell

Bericht door IsO »

Wat her en der al te lezen viel, wordt nu ook bevestigd op de website van onze Club: Shandre Campbell wordt overgeheveld van NXT naar de A-kern.

Is natuurlijk nog jong (net als Talbi van 2005), maar wel een getalenteerde kerel die zich al bij al vrij snel aan het toch wel fysieke voetbal in 1B heeft aangepast (6 goals en 1 assist in 880 minuten), nadat hij eerder al wat minuten maakte in de Zuid-Afrikaanse eerste klasse en de CAF Confederation Cup (min of meer de Afrikaanse Europa League). En een linksvoetige winger, een profiel dat we na het vertrek van Skovke niet meer hadden in onze kern, of je moet Seys of De Cuyper meerekenen.

Niet helemaal hetzelfde type als Skov, lijkt me, maar een goed schot met links heeft hij in elk geval:
https://x.com/i/status/1850573889551626407

https://x.com/i/status/1829984691216097329

In Zuid-Afrika worden ze in elk geval opnieuw een beetje gek...

Good luck Shandre!
[spoiler]
ook aan de mensen die onze socials moeten beheren :mrgreen:
maartendr81
A-kern
Berichten: 483
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: [84.] Shandre Campbell

Bericht door maartendr81 »

Ik heb hem al verschillende keren bezig gezien in de NXT wedstrijden en het doet mij toch deugd dat hij zijn kans krijgt. Dit wil niet zeggen dat hij er onmiddellijk zal staan. Maar met alle commentaar over het vertrek van Skov was ik wel wat angstig dat, met Talbi die er toch door komt en 2 NXT flankspelers die hun kans verdienen, we enkele van onze spelers zou blokkeren door een externe aan te kopen. Zien wat de rest van het seizoen brengt...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5819
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [84.] Shandre Campbell

Bericht door Tiki Taka »

maartendr81 schreef: 05 feb 2025, 11:44 Ik heb hem al verschillende keren bezig gezien in de NXT wedstrijden en het doet mij toch deugd dat hij zijn kans krijgt. Dit wil niet zeggen dat hij er onmiddellijk zal staan. Maar met alle commentaar over het vertrek van Skov was ik wel wat angstig dat, met Talbi die er toch door komt en 2 NXT flankspelers die hun kans verdienen, we enkele van onze spelers zou blokkeren door een externe aan te kopen. Zien wat de rest van het seizoen brengt...
Dus jij vindt dat Club met youngsters zoals Talbi, Campell enz... de titelstrijd moet aangaan ?
Sorry, maar die gastjes gaan (nu nog) niet het verschil maken in de topwedstrijden.
Er is simpelweg onvoldoende kwaliteit aanwezig in de breedte, zowel op de flanken als in de spitspositie.
maartendr81
A-kern
Berichten: 483
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: [84.] Shandre Campbell

Bericht door maartendr81 »

Wat betreft Cambell en Lund Jensen zie ik voornamelijk een rol om na minuut 60 wat jong enthousiasme aan de match toe te voegen. Wat betreft Talbi lijkt me dat wel ja. Moest hij niet met die kwetsuren gehinderd zijn, zou hij al zeker klaar geweest zijn. Wat mij betreft heeft leeftijd niet zo'n impact. je moet geen 11 tieners opstellen (enige maturiteit is noodzakelijk in een ploeg) maar zolang dat er genoeg ervaring aanwezig is (mignolet, mechelen, vanaken, ...) moeten die "youngsters" zeker mee kunnen.
En zoals gezegd. Leeftijd is niet van belang, wel ervaring. Kijk maar naar Seys (even oud als cambell en chemsdine) of ordonez (slechts 1 jaartje ouder). Of nog meer... Katetsas (eergisteren nog een gesel voor ons middenveld) die zelfs 2 jaar jonger is.
Hoe dan ook zijn we het er over eens dat we momenteel niet voldoende scoren. maar of dit nu aan kwaliteit te wijten is dan wel andere zaken. Daar laat ik mij niet over uit. Maar één ding is zeker. Als het niet lukt om tijdens de winter een speler te vinden die onmiddellijk inzetbaar is (en dus onze competitie kent) en beter is dan de huidige keuzes, dan lijkt het mij beter om onze "youngsters" een kans te geven. Tenslotte, sinds de invoering van NXT in 1B hebben we gezien dat die stap naar 1A toch een stuk kleiner is geworden.
HeervanBiesen
Invaller
Berichten: 803
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [84.] Shandre Campbell

Bericht door HeervanBiesen »

Campbell moet echt wel een zot talent zijn kwa potentieel.
In de aflevering van MidMid met Hugo Broos, vertelt hij dat Cambell bij Club zit, dat hij hem heeft getipt aan Club🙂
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [84.] Shandre Campbell

Bericht door IsO »

https://x.com/UnplayableZA/status/19567 ... 41521?s=19

Nog eentje zoals hij er al een paar scoorde bij NXT. Meer van dat graag!

Edit: Die domme kaarten moeten er wel nog uit, maar we zullen het op jeugdig enthousiasme steken.
maartendr81
A-kern
Berichten: 483
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: [84.] Shandre Campbell

Bericht door maartendr81 »

het kan aan mij liggen maar ik vond die kaart nogal gratuit. Net alsof hij die jeugdigheid eens wilde laten zien dat ze zich moeten koest houden. maar het feit dat er met de voet over de bal gegaan wordt (ben even kwijt wie het was) dat laat hij rustig passseren. Voglens mij heeft vanaken daar zelfs rood voor gekregen.
Voor de rest wel OK gefloten BTW.
HeervanBiesen
Invaller
Berichten: 803
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [84.] Shandre Campbell

Bericht door HeervanBiesen »

Hij zit in de selectie voor de africa cup.

Hoop toch ergens matchen te volgen als hij in actie komt🙂
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [84.] Shandre Campbell

Bericht door IsO »

Mooi voor hem! Reden temeer om extra winger te halen in de winter.
macfall
A-kern
Berichten: 515
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: [84.] Shandre Campbell

Bericht door macfall »

IsO schreef: 03 dec 2025, 19:42 Mooi voor hem! Reden temeer om extra winger te halen in de winter.
Voor 2 matchen? Transfers met dat doel draaien op niks uit
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [84.] Shandre Campbell

Bericht door IsO »

macfall schreef: 03 dec 2025, 21:27
IsO schreef: 03 dec 2025, 19:42 Mooi voor hem! Reden temeer om extra winger te halen in de winter.
Voor 2 matchen? Transfers met dat doel draaien op niks uit
Vooral omdat Tzolis wellicht gaat vertrekken na dit seizoen natuurlijk. Dacht dat het potentieel meer matchen waren trouwens, maar kan me vergissen

Edit: dacht dus dat de Africa cup pas ergens mid januari startte maar blijkt op 21 december te starten. Zou dus max drie matchen 'missen' (voor zover hij al zou spelen), waarvan 2 voor de winterstop. I stand corrected.
HeervanBiesen
Invaller
Berichten: 803
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [84.] Shandre Campbell

Bericht door HeervanBiesen »

IsO schreef: 03 dec 2025, 19:42 Mooi voor hem! Reden temeer om extra winger te halen in de winter.
Broos wil hem al heel lang definitief bij de selectie.
Hij kreeg te weinig minuten in Brugge.

Doordat hij nu in de selectie voor de Africa cup zit, gaat hij waarschijnlijk ook deze zomer mee naar het WK.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [84.] Shandre Campbell

Bericht door IsO »

Ondertussen bij NXT: Shandre met z'n slechte voet: https://x.com/DAZN_BENL/status/1997390903107797470?s=19
Plaats reactie