[Voorzitter] Bart Verhaeghe

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

[Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door JRut »

Afbeelding

Meer supporter dan voorzitter zou je haast denken.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Gratchski »

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... ning.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door fcb 4 life »

Bart Verhaeghe komt op maandagavond om 20u in 't Verzet (adres: Duinenwater 45), spreken over Club Brugge, de Rode Duivels en de toekomstplannen in Westkapelle.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Cedrinho »

Ik zal er net niet geraken. Alvast merci om een verslagske te posten!
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Alethio »

Allez Cé, waar is je Clubliefde?
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Brechtje »

Alethio schreef: Allez Cé, waar is je Clubliefde?
In Australië.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door fcb 4 life »

Cedrinho schreef: Ik zal er net niet geraken. Alvast merci om een verslagske te posten!
Heb men best gedaan om het één en ander te onthouden :P

[spoiler]
In september krijgen we de voorlopige goedkeuring van de regering ivm ons stadion, 6 maand later de definitieve om dan eind 17 te beginnen bouwen, de tijdsduur om te bouwen zal 12/15 maanden zijn.
Er wordt sowieso verwacht dat er klagers zullen zijn die naar De Raad van State stappen maar dat komt in orde, zat daar echt niet mee in.

Met het nieuw stadion mogen we echt een Dortmund tempel verwachten, alles voor de fans en dicht bij het veld.
Gaf een steek naar Gent en ZW met hun hoge tribunes, maar had ook geen ongelijk toen die zei dat dat qua evacuatie gewoon kut is daar, mensen moeten naar boven lopen als er gevaar is terwijl er 10 000 man op het veld kunnen staan.
VIP ruimte zal voor zo'n 5000 man zijn en enkel maar in de hoofdtribune, geen loges doorheen het stadion.
Het budget zou zeker met zo'n 15/20 milj verhoogd kunnen worden maar het kan echt wel meer zijn, ze houden het voorlopig gewoon op safe en zeggen die bedragen maar dat is wel het minimum. Wat wel belangrijk is is dat we tegen dan wel blijven successen behalen, zou zeer belangrijk zijn.
Stadion zou ook op zo'n 15/20 jaar afbetaald kunnen zijn.

Gaf ook meer uitleg over die membership kaart, gaan daar de komende 4 jaar enorm in investeren, we zijn naast Real Madrid de enige die een contract met Microsoft hebben afgesloten, we mogen daar serieuze veranderingen in verwachten naar de fans toe, hebben daar zo'n 3 miljoen euro voor betaald.
Iemand stelde er de vraag nu we met die verhoogde dreiging qua terreur zitten hoe ze dat zullen oplossen in de toekomst, Verhaeghe zei gewoon, daar ga ik niet voor opdraaien of betalen. :mrgreen: Maar hij zei wel dat eens we in het nieuwe stadion(mss eerder) zitten hij perfect zal weten wie er in zen stadion binnenkomt waardoor het ook niet nodig zal zijn, vandaar die membership kaart.
Gaf een voorbeeld aan om via een vingerafdruk binnen te komen of via de smartphone.
We gaan dan ook de kans krijgen om ons abonnement voor een match door te verkopen als je niet aanwezig kan zijn, nu kan je dat geven aan wie je wil, in de toekomst is dat niet meer mogelijk. Alles zal via Club verlopen en het addertje onder het gras is dat je maar de helft van dat bedrag krijgt, Club de andere.
Er zou ook streaming beschikbaar kunnen zijn in de toekomst maar was daar allemaal nog wat vaag over.

Trainingscomplex in Westkappele dan, zal met 3 verdiepingen zijn, er zal indoor getraind en getest kunnen worden met zo'n 'slimme' grasmat en er zal een zwembad zijn, fitness,.. plus zo'n 60 kamers.
Op de gelijkvloers zal de A kern zitten samen met de beloften en de U17, waar alles open zal zijn door veel glazen wanden te plaatsen maar waardoor ze toch gesplitst zullen zitten. Voor de jongeren zou het een motivatie moeten zijn om daar bij de grote jongen te geraken.
1ste verdiep zal de technische staf enal zitten en 2de verdiep is het restaurant (en de kamers normaal maar ben niet zeker).
Er zal geen internaat voorzien worden voor de U17(of de grootste talenten), daar zijn ze bij Club vanaf gestapt van dat idee omdat het geen zo'n goed idee is volgens hen.
Gaf een aantal voorbeelden vanuit Frankrijk en Ajax bv, waar ze de grootste talenten samen plaatsten maar dat die net daardoor een dikke nek kregen en een verkeerd beeld hadden over het 'normaal' leven. Die jongens dachten dat ze er al waren terwijl ze nog niet eens in de A kern zaten.
[spoiler]
Het is de bedoeling dat de jeugd vanaf dit seizoen 2x in de week judo zal gaan volgen.
Er wordt blijkbaar verkeerd gewerkt met jongeren in België die veel meer meerdere sporten zouden moeten uitoefenen.
Dat is ook de reden waarom pubalgie veel voorkomt tegenwoordig, en dat willen ze voorkomen door ze judo aan te bieden waardoor ze andere spieren ook leren te gebruiken.

Gaf ook aan dat er volgens Club 12 spelers in onze jeugd zitten die ze verwachten door te breken, de toptalenten zeg maar.
Maar gaf ook aan dat dat totaal geen garantie is en dat je dan ook spelers hebt die wel doorbreken die niemand zag aankomen zoals Mechele.
Ze willen ook geen elftal met de 11 beste van hun reeks, 1/2 tot max 3/4 toppers per elftal vinden ze ideaal.
Aangevuld met jongens die natuurlijk ook best goed tegen een bal kunnen trappen.
Maar het is dus niet de bedoeling dat die mannen met hun 2 vingers in de neus kampioen spelen zonder er ooit moeite te moeten voordoen(zoals een Tielemans en co mee hebben gemaakt), liever een iets mindere ploeg die zich naar een titel knokt dan dat eerste geval(zoals onze beloften vorig seizoen).

Sprak ook over zen begin periode, waren er zeer slecht aan toe zei hij. Presteerden toen beter dan verwacht, PO1 was de doelstelling.
volgens hen hadden we maar een ploeg die voor plaats 5 en 6 kon concurreren.
De overstap van een VZW naar de NV gebeurde ook niet van dag op dag maar was echt wel noodzakelijk.
Veel te veel vriendjespolitiek in de VZW en gaf een sneer naar Jonckhere(zonder zen naam te vermelden) die vooral stemmen wou verzamelen om voorzitter te blijven, door bepaalde mensen betere plaatsen aan te bieden en zo.

Over de huidige competitie was hij ook duidelijk, geen voorstander van de PO en er kunnen volgens hem maar 18/20 profclubs bestaan.
Gaf ook aan dat we dan het geld dat de ploegen in Europa verdienen een derde of zelfs de helft ervan zouden moeten in een pot steken en onder de ploegen in België verdelen om zo verder te kunnen groeien als competitie, maar besefte ook wel dat dat niet voor meteen zou zijn :P

De opkomst van de Chinezen zal niet stoppen, gaf het blijkbaar 5 jaar geleden al aan en zou alleen maar verergeren.

Gaf ook kritiek op de pers, die veel te veel zwart wit commentaar hebben, gaf een voorbeeld aan van de RD met de zoektocht naar een nieuwe trainer, normaalste zaak van de wereld die de pers in het belachelijke trok.
De financiële wanorde bij de RD zal pas in orde zijn tegen het volgende WK, Verhaeghe heeft 6 maand nodig gehad om alles te begrijpen hoe het nu echt in elkaar zat, is samen met nog 2 andere mensen de enige binnen de bond die weet vanwaar het geld komt en gaat(FIFA, Uefa, Vlaamse afdeling, Waalse,..).
Hadden de keuze uit 40 toptrainers uit heel de wereld, Martinez krijgt hetzelfde loon als Wilmots(dat minder is of MPH).
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 09 aug 2016, 01:04, 6 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Cedrinho »

Zalig, man. Thanks! :nice:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Bosko »

Goed idee van dat judo, al wordt in praktijk niet gemakkelijk denk ik. Als je dat niet graag doet, ga je dat geen twee keer in de week willen doen denk ik.
Straf dat hij zelf voorstander is om geld van CL of EL te delen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Tiki Taka »

Bedankt voor het verslag.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Brechtje »

Merci!
Gebruikersavatar
Jack_Frost
Profvoetballer
Berichten: 392
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:03

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Jack_Frost »

Goede mix van ondernemersinstinct en gezond boerenverstand. Denk dat de KBVB nood had aan een man zoals deze.

Dat nieuw stadion doet me nu al watertanden ...
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door fcb 4 life »

Ben blij dat ik gegaan ben, was echt wel de moeite.
Dat er dan nog steeds mensen zijn die het niet voor hem en Mannaert hebben kan ik moeilijk begrijpen.
Gisteren vlak achter mij hoorde ik een gast zeggen dat hij niet op Mannaert zen smoel kan kijken, nuja die zei ook dat Leicester een haalbare ploeg is om tegen te winnen gewoon omdat dat geen 'bekende' naam is..
Na gisteren blijft mijn mening sinds dag 1 onveranderd, die man zit echt niet bij ons om miljoenen te scheppen maar om ons absolute top in België te maken.

Aja dat was ik ook nog vergeten, gaf aan dat ze zo'n 15 milj hebben geïnvesteerd in het begin en dat dat bedrag al volledig is teruggewonnen mede dankzij die CL en dat we er financieel zeer sterk voor staan.
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Gunt »

Merci man!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Cedrinho »

Bosko schreef: Goed idee van dat judo, al wordt in praktijk niet gemakkelijk denk ik. Als je dat niet graag doet, ga je dat geen twee keer in de week willen doen denk ik.
Straf dat hij zelf voorstander is om geld van CL of EL te delen.
Als ik me niet vergis heeft RSCA dat ook nog gedaan, dat judo? Herinner me vaag iets van dat Gella Vandecaveye daar eens een training gegeven heeft. Weet wel niet meer of dat iets eenmalig was of niet.
Plaats reactie