[Voorzitter] Bart Verhaeghe

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Peet »

Gratchski schreef:
Peet schreef:
Flufferd schreef: Dat stuk van Nainggolan toch zwak van beide.
Het zijn de prestaties op het veld die tellen, dat Nainggolan zelf zijn carriére in kort is zijn eigen probleem maar zolang hij presteert is het debiel om hem niet te gebruiken in de rode duivels.
Dat zeggen ze toch helemaal niet?
ze zeggen zelf: als ze iemand hebben die evengoed is, staat hij niet op het veld. Vind ik dan ook terecht.
Dat apprecieer ik aan Bart Verhaeghe. Dat hij het voor sportmanship heeft.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RE: Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Flufferd »

Peet schreef: Ik vind het vooral idioot dat ge als profvoetballer stomdronken in uw auto kruipt. Wat kost nen taxi voor zo iemand.
Hij zat zelf niet achter het stuur.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Peet »

Flufferd schreef:
Peet schreef: Ik vind het vooral idioot dat ge als profvoetballer stomdronken in uw auto kruipt. Wat kost nen taxi voor zo iemand.
Hij zat zelf niet achter het stuur.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Neeje. Daarom dat hij moest blazen en boete betaalde.

:brechtje:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: RE: Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door DavidVM »

Flufferd schreef:
Peet schreef: Ik vind het vooral idioot dat ge als profvoetballer stomdronken in uw auto kruipt. Wat kost nen taxi voor zo iemand.
Hij zat zelf niet achter het stuur.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Ach kom, heel die uitleg trekt toch op geen zak. Als de politie langsrijdt en jij staat op de pechstrook en je zit achter het stuur, nogal logisch dat ze denken dat jij rijdt. En als de bestuurder vertrokken is om hulp te halen, waarom ga je dan achter het stuur zitten en blijf je niet gewoon op de passagiersstoel zitten. Wat trouwens op zich ook al fout is, want in principe moet je dan uit de wagen stappen en een fluo vestje aan doen
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Cedrinho »

Ik wist niet eens dat Chris Van Puyvelde terug bij Club zat. Als TD dan nog. :mrgreen:


EDIT: Nvm. BV bedoelde met "onze TD" blijkbaar bij de PL en niet bij Club.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 27 apr 2017, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Dompelkuip
Tester
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 apr 2017, 21:02

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Dompelkuip »

sedert de komst van BV is er een schrijnend gebrek aan voetbalkennis. Dit is duidelijk geworden zowel bij de trainers, de transfers en de doorgebroken jeugd; BV heeft in de voorbije jaren de uitgaven drastisch verhoogd (hoge vaste kosten, hoge
Lonen, veel personeel). De combinatie van deze factoren heeft ertoe geleod dat de slagkracht van fcb - de ploeg met het grootste supporterspotentieel in Belgie - slecht nr. 4 meer is qua financiële mogelijkheden. En dan hebben we nog geluk gehad met de verkoop van Oulate.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door leem »

Dompelkuip schreef: sedert de komst van BV is er een schrijnend gebrek aan voetbalkennis. Dit is duidelijk geworden zowel bij de trainers, de transfers en de doorgebroken jeugd; BV heeft in de voorbije jaren de uitgaven drastisch verhoogd (hoge vaste kosten, hoge
Lonen, veel personeel). De combinatie van deze factoren heeft ertoe geleod dat de slagkracht van fcb - de ploeg met het grootste supporterspotentieel in Belgie - slecht nr. 4 meer is qua financiële mogelijkheden. En dan hebben we nog geluk gehad met de verkoop van Oulate.
Vergeet ook Peunier en Testienne niet.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Brechtje »

Dompelkuip schreef: sedert de komst van BV is er een schrijnend gebrek aan voetbalkennis. Dit is duidelijk geworden zowel bij de trainers, de transfers en de doorgebroken jeugd; BV heeft in de voorbije jaren de uitgaven drastisch verhoogd (hoge vaste kosten, hoge
Lonen, veel personeel). De combinatie van deze factoren heeft ertoe geleod dat de slagkracht van fcb - de ploeg met het grootste supporterspotentieel in Belgie - slecht nr. 4 meer is qua financiële mogelijkheden. En dan hebben we nog geluk gehad met de verkoop van Oulate.
Hallo Jan Boone.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Hans1981 »

leem schreef:
Dompelkuip schreef: sedert de komst van BV is er een schrijnend gebrek aan voetbalkennis. Dit is duidelijk geworden zowel bij de trainers, de transfers en de doorgebroken jeugd; BV heeft in de voorbije jaren de uitgaven drastisch verhoogd (hoge vaste kosten, hoge
Lonen, veel personeel). De combinatie van deze factoren heeft ertoe geleod dat de slagkracht van fcb - de ploeg met het grootste supporterspotentieel in Belgie - slecht nr. 4 meer is qua financiële mogelijkheden. En dan hebben we nog geluk gehad met de verkoop van Oulate.
Vergeet ook Peunier en Testienne niet.
En de nakende verkoop van Ipquierdo. Toske bijgenaamd. :rofl:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door IsO »

En Cabba.
Dompelkuip
Tester
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 apr 2017, 21:02

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Dompelkuip »

Peunier en testienne waren van tuc tevroe. Toske zal niet opbrengen wat ze laten uitschijnen en cabba was jammer genoeg te oud om veel voor te krijgen.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door PetjeFCB »

Ja man, in 3 posts je volledige reputatie aan de kloten helpen, faut le faire...
Dompelkuip
Tester
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 apr 2017, 21:02

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Dompelkuip »

Als je de cijfers goed bestudeert, is er een jaarlijks operationeel tekort van 10mio. Dit is ongeveer hetzelfde als rsca, maar veel meer dan gent en genk. Dit tekort moet opgevangen worden met winst op transfers (uit - in). Die ratio zit goed bij rsca maar niet bij ons. Totaal niet. Vandaar dat er geen geld is voor transfers of voor het aantrekken van een trainer. Leko verdient het voordeel van de twijfel, maar is een pure gok (nog niets bewezen). Alle inkomende spelers tot nu toe zijn goedkope gokjes, in de hoop dat er een bacca of joske zal tussen zitten. Meer is het niet en ik vrees dat het niet meer zal zijn. Er is geen budget.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door fcb 4 life »

Oh lord, smijt deze hier ook maar van ze, wrs dat typeke vanop VK die ook talloze accounts aanmaakte om maar aan te tonen hoe zwak Club ervoor staat..
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door fcb 4 life »

Dompelkuip schreef: Als je de cijfers goed bestudeert, is er een jaarlijks operationeel tekort van 10mio. Dit is ongeveer hetzelfde als rsca, maar veel meer dan gent en genk. Dit tekort moet opgevangen worden met winst op transfers (uit - in). Die ratio zit goed bij rsca maar niet bij ons. Totaal niet. Vandaar dat er geen geld is voor transfers of voor het aantrekken van een trainer. Leko verdient het voordeel van de twijfel, maar is een pure gok (nog niets bewezen). Alle inkomende spelers tot nu toe zijn goedkope gokjes, in de hoop dat er een bacca of joske zal tussen zitten. Meer is het niet en ik vrees dat het niet meer zal zijn. Er is geen budget.
Toon die cijfers dan e.
Plaats reactie