[Dossier] Nieuw Stadion

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: RE: Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Gratchski »

JRut schreef:
Gratchski schreef: Voor de zomer is dus feitelijk nog deze maand?
Utopische gedachtengang is dus dat op 2 september alles goedgekeurd is door de regering :mrgreen:
Half juli lijkt mij het uiterste, dacht dan de politieke zomer ongeveer begon.
Moest de plenaire nog in juni plaatsvinden, is het openbaar onderzoek achter de rug in augustus, hopelijk zonder al te veel bezwaren. 180 dagen later moet het uitvoeringsplan definitief vastgesteld zijn, ik veronderstel dat dat de goedkeuring is waar je naar verwijst.
ze hebben 180 dagen de tijd, maar niets verbiedt hen om na 1 week definitief goed te keuren :p
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Bosko »

740275417563680768
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door fcb 4 life »

Hoeveel tijd zit er tussen het indienen van een bouwvergunning en het effectief bouwen?
dirlang
Tester
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:24

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door dirlang »

fcb 4 life schreef: Hoeveel tijd zit er tussen het indienen van een bouwvergunning en het effectief bouwen?
Uiterste termijnen, zonder dat een buur in beroep gaat, ongeveer een 4-tal maanden.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Gratchski »

dirlang schreef:
fcb 4 life schreef: Hoeveel tijd zit er tussen het indienen van een bouwvergunning en het effectief bouwen?
Uiterste termijnen, zonder dat een buur in beroep gaat, ongeveer een 4-tal maanden.
volgend jaar MOET die eerste steen er liggen :rock:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef:
dirlang schreef:
fcb 4 life schreef: Hoeveel tijd zit er tussen het indienen van een bouwvergunning en het effectief bouwen?
Uiterste termijnen, zonder dat een buur in beroep gaat, ongeveer een 4-tal maanden.
volgend jaar MOET die eerste steen er liggen :rock:
Het mag al eens, eindelijk zit er een beetje schot in dit dossier.... :nice:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door fcb 4 life »

dirlang schreef:
fcb 4 life schreef: Hoeveel tijd zit er tussen het indienen van een bouwvergunning en het effectief bouwen?
Uiterste termijnen, zonder dat een buur in beroep gaat, ongeveer een 4-tal maanden.
:nice:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door fcb 4 life »

Dan zal het wrs voor het seizoen 19/20 zijn.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Tiki Taka »

Gaat er nu een stadion van 40.000 of 44.000 plaatsen worden gebouwd?
Het Jan Breydelstadion heeft 29.000 zitplaatsen, ik zou toch gaan voor 44.000 zitplaatsen in het nieuwe stadion.
Kwestie van niet na een aantal jaren alweer te klein te zitten. (kijk maar naar gent)
Of zie ik dit verkeerd?
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Bosko »

Tiki Taka schreef: Gaat er nu een stadion van 40.000 of 44.000 plaatsen worden gebouwd?
Het Jan Breydelstadion heeft 29.000 zitplaatsen, ik zou toch gaan voor 44.000 zitplaatsen in het nieuwe stadion.
Kwestie van niet na een aantal jaren alweer te klein te zitten. (kijk maar naar gent)
Of zie ik dit verkeerd?
Ik heb liever plaatsen tekort dan teveel eerlijk gezegd.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Nergens »

44k zou echt al mooi zijn, het is idd ook beter om 1000 plaatsen te kort te hebben dan 1000 teveel. Uiteindelijk zit gent ook enkel maar vol tegen ons, de nekken en voor po's. Andere wedstrijden heel veel lege plaatsen ...
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door BB1891 »

Ik heb het al eerder gezegd, 50 000 man halen wij vlotjes. Nieuw stadion is sws al een pak nieuw volk, en ons legioen groeit al elk jaar vanzelf ook dus ver zullen we er niet af zitten.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door JRut »

BB1891 schreef: Ik heb het al eerder gezegd, 50 000 man halen wij vlotjes. Nieuw stadion is sws al een pak nieuw volk, en ons legioen groeit al elk jaar vanzelf ook dus ver zullen we er niet af zitten.
Niet doen. Aanvraag nu beperken tot 40K, met mogelijkheid tot uitbreiding, scheelt heek wat in de behandeling dan een stadion van 50K toeschouwers. Alleen al daarom zeker niet doen. En ik wil het nog wel eens zien dat wij dat gemakkelijk halen.
#hetishierbeter
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: RE: Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door BB1891 »

JRut schreef:
BB1891 schreef: Ik heb het al eerder gezegd, 50 000 man halen wij vlotjes. Nieuw stadion is sws al een pak nieuw volk, en ons legioen groeit al elk jaar vanzelf ook dus ver zullen we er niet af zitten.
Niet doen. Aanvraag nu beperken tot 40K, met mogelijkheid tot uitbreiding, scheelt heek wat in de behandeling dan een stadion van 50K toeschouwers. Alleen al daarom zeker niet doen. En ik wil het nog wel eens zien dat wij dat gemakkelijk halen.
Das een ander verhaal natuurlijk! En echt wel man, tijdens de PO's en topmatchen in het jaar 100% zeker! Tegen de kleinere ploegen wss niet, maar dat neem ik er dan wel bij. Club moet dan maar acties organiseren om die matchen aantrekkelijker te maken.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Nergens »

De prijs om die 10.000 plaatsen erbij te zetten voor enkele grote affiches (max 4 op een jaar? Kampioenenmatch, toptegenstander in CL/EL poule en eens 1/16 ronde EL. Dat zal het zijn zeker?

Europees is qua bezoekers nooit echt top, wegens tijdens de week en laat uur kan je er als club zijnde ook niet zoveel hospitality rond organiseren.
Gewoon bouwen volgens dat het altijd 85% vol zit en vanaf ietwat specialere wedstrijd 100%
Budget dat je daarmee uitspaart in beleving steken zodat de supporters een uur vroeger komen en uur langer blijven.
Plaats reactie