[T1] Michel Preud'homme

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Voorkeur T1 voor volgend seizoen (2017-2018)?

Michel Preud'homme blijft nóg een jaar langer
4
7%
Philippe Clement neemt over
2
4%
Sven Vermant doorschuiven vanuit de beloftenploeg
2
4%
Yannick Ferrera
4
7%
Felice Mazzu
17
30%
Hein Vanhaezebrouck
4
7%
Peter Maes
1
2%
Franky Vercauteren
0
Geen stemmen
Franky Dury
6
11%
Zo lang het Marc Wilmots niet is ben ik al content
4
7%
iemand anders
13
23%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Tiki Taka »

Cedrinho schreef:
Duffman schreef:
Cedrinho schreef:Ik hou mn hart vast voor na volgend seizoen.
In de zin van... ? Het is goed dat er meer tijd is om zijn opvolging voor te bereiden en stelselmatig te zien of Phil het echt in zich heeft om T1 te zijn.
En je weet dat indien er weer een succesvol seizoen komt er een aantal sleutelspelers een transfer gaan versieren.

Club heeft nu 12 maanden de tijd om zich daarop voor te bereiden en een scenario zoals in 2005 te voorkomen. Want ik vind dat alles toen gemakkelijk in Sollied zijn schoenen geschoven is, nadat hij voor een trainer al uitzonderlijk lang bij ons is gebleven.
Na volgend seizoen vertrekt MPH (waarschijnlijk), samen met Simons, Izquierdo, Engels, Meunier, Gedoz, Diaby, wie weet Refaelov. Enfin, misschien ook niet, maar onrealistisch is dit scenario niet.
Dan zit je serieus in de problemen en zit je met een scenario zoals na de landstitel van 2005 toen Sollied, Simons, Rozehnal, Ceh en zo vertrokken.

We zijn nu inderdaad structureler en beredeneerder bezig, het zal niet opnieuw 11 jaar gaan duren voor we de titel pakken, maar toch wel een jaar of 2-3 denk ik.
Bovendien, onze pers en supporters kennende, kun je een David Moyes scenario krijgen met Philippe Clement dan: de gedoodverfde opvolger die wordt afgebroken als "hij kan het niet" omdat te weinig mensen beseffen dat hij in erg moeilijke situatie zit om over te nemen.

Ik blijf bij wat ik eerder zei: ofwel vertrok MPH nu, ofwel blijft hij voor minstens 2 jaar. Maar slechts 1 jaar blijven en na komend seizoen vertrekken... Serieuze twijfels of dergelijke "continuïteit" goed is voor ons.
Het is een feit dat na volgend seizoen heel wat sterkhouders zullen vertrekken, en dat daarop nu best al wordt geanticipeerd, in de mate van het mogelijke. Over Clement als T1 heb ik mijn bedenkingen, of die juist zijn, zal de toekomst uitwijzen.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Bosko »

Focus & WTV @FocusWTV
#Preudhomme blijft bij #ClubBrugge. Volg #persconferentie (12u) op http://www.focus-wtv.be/live #livestream #FocusWTV
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3211
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Pica »

Clubpolska schreef:
Pica schreef:Kan de optie: content, maar er ook bij staan :mrgreen: ?

Ik ben natuurlijk content, MPH is en blijft een keigoeie trainer, maar als we ieder jaar dit soort van 'gezever' moeten doormaken zijn we ver van huis. Ik zou liefst van al hebben dat hij zegt: ik blijft voor 2 jaar, neem er misschien nog een dubbelrol bij en that's it.

Het vertrouwen in Clement is wel groot blijkbaar. Weten we ineens ook al de naam van de opvolger.
Bwa, in dit wereldje leef je vaak van transferperiode naar transferperiode, een meerjarig contract stelt niets voor. Ik ben al blij dat hij een jaar langer blijft en dat hij mee kan oogsten in de CL.

Club is niet zoals Gent, dat na een opflakkering en boerenjaar totaal wegzakt en 2 seizoenen later weer grijze middenmoot is. Het hangt in de lucht dat er een reekske aankomt, dat zal Michel ook wel voelen.
Gent nu al afschrijven na een derde plaats die veel doet denken aan onze tweede plaats van vorig jaar :lol:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Clubpolska »

Pica schreef:
Clubpolska schreef:
Pica schreef:Kan de optie: content, maar er ook bij staan :mrgreen: ?

Ik ben natuurlijk content, MPH is en blijft een keigoeie trainer, maar als we ieder jaar dit soort van 'gezever' moeten doormaken zijn we ver van huis. Ik zou liefst van al hebben dat hij zegt: ik blijft voor 2 jaar, neem er misschien nog een dubbelrol bij en that's it.

Het vertrouwen in Clement is wel groot blijkbaar. Weten we ineens ook al de naam van de opvolger.
Bwa, in dit wereldje leef je vaak van transferperiode naar transferperiode, een meerjarig contract stelt niets voor. Ik ben al blij dat hij een jaar langer blijft en dat hij mee kan oogsten in de CL.

Club is niet zoals Gent, dat na een opflakkering en boerenjaar totaal wegzakt en 2 seizoenen later weer grijze middenmoot is. Het hangt in de lucht dat er een reekske aankomt, dat zal Michel ook wel voelen.
Gent nu al afschrijven na een derde plaats die veel doet denken aan onze tweede plaats van vorig jaar :lol:
Met hun transferbeleid en spelersmateriaal is het duidelijk dat zij de voorbije 2 jaar overpresteerden, met ons materiaal is het duidelijk dat we onderpresteerden, dat bedoel ik.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3211
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Pica »

Clubpolska schreef:
Pica schreef:
Clubpolska schreef:
Bwa, in dit wereldje leef je vaak van transferperiode naar transferperiode, een meerjarig contract stelt niets voor. Ik ben al blij dat hij een jaar langer blijft en dat hij mee kan oogsten in de CL.

Club is niet zoals Gent, dat na een opflakkering en boerenjaar totaal wegzakt en 2 seizoenen later weer grijze middenmoot is. Het hangt in de lucht dat er een reekske aankomt, dat zal Michel ook wel voelen.
Gent nu al afschrijven na een derde plaats die veel doet denken aan onze tweede plaats van vorig jaar :lol:
Met hun transferbeleid en spelersmateriaal is het duidelijk dat zij de voorbije 2 jaar overpresteerden, met ons materiaal is het duidelijk dat we onderpresteerden, dat bedoel ik.
Dan hebben we daar toch een andere kijk op :) . Ik vind alleszins niet dat Club ondergepresteerd heeft. Zeker niet zelfs. Gent overgepresteerd wel, al kan je dat nu al moeilijk zeggen. Als ze nu volgend seizoen opnieuw meedoen voor de titel is het na 3 jaar gewoon hun niveau geworden.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Clubpolska »

Rafinha, Foket, Poîtje-boemboem, Gherson, Matton, Milicevic, .... allemaal spelers die boven hun niveau speelden. Ziet er niet naar uit dat er anderen komen, zie transferbeleid en type's a la Schoofs. = Overpresteren

Feit is dat wij vorig jaar ook kampioen hadden moeten zijn. = Onderpresteren
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Khas »

Bosko schreef:Straks persconferentie met meer uitleg.
Over Forumclub?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3211
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Pica »

Clubpolska schreef:Rafinha, Foket, Poîtje-boemboem, Gherson, Matton, Milicevic, .... allemaal spelers die boven hun niveau speelden. Ziet er niet naar uit dat er anderen komen, zie transferbeleid en type's a la Schoofs. = Overpresteren

Feit is dat wij vorig jaar ook kampioen hadden moeten zijn. = Onderpresteren
Foket en Gherson zijn zeker goeie spelers, spelers als Schoofs hebben nog een marge om te groeien. Verstandig beleid noem ik dat.

Vorig seizoen was Gent gewoon terecht kampioen trouwens, wij waren ook goed, maar veel te moe. Normaal dus dat je dan er nipt niet geraakt.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door JRut »

Khas schreef:
Bosko schreef:Straks persconferentie met meer uitleg.
Over Forumclub?
Wel nogal veel delegatie in één keer daar.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Clubpolska »

Foket en Gherson zijn zeker goeie spelers, spelers als Schoofs hebben nog een marge om te groeien. Verstandig beleid noem ik dat.

Vorig seizoen was Gent gewoon terecht kampioen trouwens, wij waren ook goed, maar veel te moe. Normaal dus dat je dan er nipt niet geraakt.
Zou je 1 van hun spelers ruilen met iemand uit onze basiself?

Het is niet dat ik hoop dat ze volledig wegzakken, een eindstrijd met Gent erbij is een meerwaarde, maar ik geloof er toch niet in dat ze gaan blijven meedoen voor de knikkers.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
UnusualKid
Jeugdspeler
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:02
Locatie: Ieper

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door UnusualKid »

Iemand met een linkje nr de Livestream verdient eeuwige FC1891-roem, nu al!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Gratchski »

http://www.focus-wtv.be/live" onclick="window.open(this.href);return false;
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3211
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Pica »

Clubpolska schreef:
Foket en Gherson zijn zeker goeie spelers, spelers als Schoofs hebben nog een marge om te groeien. Verstandig beleid noem ik dat.

Vorig seizoen was Gent gewoon terecht kampioen trouwens, wij waren ook goed, maar veel te moe. Normaal dus dat je dan er nipt niet geraakt.
Zou je 1 van hun spelers ruilen met iemand uit onze basiself?

Het is niet dat ik hoop dat ze volledig wegzakken, een eindstrijd met Gent erbij is een meerwaarde, maar ik geloof er toch niet in dat ze gaan blijven meedoen voor de knikkers.
Kums, Asare, Dejaegere, Depoitre
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door Gratchski »

UnusualKid schreef:Iemand met een linkje nr de Livestream verdient eeuwige FC1891-roem, nu al!
Kijk hierboven voor de link.
Phone wilt blijk enkel in lege post pasten
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: [T1] Michel Preud'homme

Bericht door WesthoekUnited »

super content op het moment zelf, maar na het uur het te laten bezinken vraag ik me vooral af wat hij gaat doen als Wilmots zijn valies mag pakken bij de bond.. Enfin, ik denk niet dat hij ons zomaar in de steek zal laten. Maar na dit jaar is hij weg naar de bond vermoed ik. (als ze daar geen waardige vervanger vinden tussen het einde van het EK en einde van ons seizoen.)

Maar toch, Merci Michel!
Gesloten