[30.] Nicolás Castillo

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door Alethio »

Gratchski schreef: OF anderlecht krijgt geld als verbrekingsvergoeding
Zo haalden wij Figueras weg bij de ploeg die hem huurde
Ik denk niet dat dat nog een mogelijkheid is als ze de optie gelicht hebben. Daarom dat ik vermoed dat ze die voor de wintermercato gaan lichten, om die mogelijkheid uit te sluiten.
Laatst gewijzigd door Alethio op 07 nov 2016, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door Peet »

Sorry voor OT. Maar ze moeten toch ook akkoord hebben met speler?
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door Alethio »

Ja, uiteraard. Maar Van Holsbeek heeft al gezegd dat Teo waarschijnlijk niet lang bij anderlecht blijft. Waarom zou die speler, die sowieso tot het eind van het seizoen bij anderlecht zit, niet tekenen, tekengeld opstrijken, en alsnog vertrekken?
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door Peet »

Als Bournemouth hem 2M net belooft bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door Alethio »

Of die nu van anderlecht komt om van Kiev, maakt voor hem toch niets uit?
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door Hans1981 »

Kan nog altijd een soap worden. Geen probleem voor mij.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door zegmaardag »

BB1891 schreef:
zegmaardag schreef: Onze teodorczyk loopt in Chili:

Een beperkte voetballer die ondanks te weinig snelheid, techniek, finesse,... aan de lopende band scoort

Met het verschil dat die Pool 15 cn groter ia zeker?
Castillo wel een pak verfijnder dan die Pool hoor. En hij heeft ook een fantastisch afstandsshot.
Fantastisch is een groot woord, maar hij heeft idd een heel goed afstandschot, verfijnd zou ik hem daarentegen Niet noemen.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door BB1891 »

zegmaardag schreef:
BB1891 schreef:
zegmaardag schreef: Onze teodorczyk loopt in Chili:

Een beperkte voetballer die ondanks te weinig snelheid, techniek, finesse,... aan de lopende band scoort

Met het verschil dat die Pool 15 cn groter ia zeker?
Castillo wel een pak verfijnder dan die Pool hoor. En hij heeft ook een fantastisch afstandsshot.
Fantastisch is een groot woord, maar hij heeft idd een heel goed afstandschot, verfijnd zou ik hem daarentegen Niet noemen.
Verfijnder. Maar niet verfijnd. :mrgreen:
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door Peet »

Hij is verfijnd in zijn traptechniek (zoals Lukaku) maar in het veldspel toch wat onbeholpen. Dienen Teodorczyck is zelfs niet verfijnd in de afwerking waardoor ik denk dat dat niet meer gaat blijven duren. Is wel een goede kopper.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Peet schreef: Hij is verfijnd in zijn traptechniek (zoals Lukaku) maar in het veldspel toch wat onbeholpen. Dienen Teodorczyck is zelfs niet verfijnd in de afwerking waardoor ik denk dat dat niet meer gaat blijven duren. Is wel een goede kopper.
wacht maar tot hij een week of 5-6 na mekaar niet scoort. Maar dat mag voor mij gerust uitblijven tot na het sluiten van de wintermercato.
Nieuwe spelers in de Belgische competitie hebben het vaker van het verrassingseffect en worden dan opgehemeld (zie bv Simon twee seizoenen terug, was meteen zogezegd 20 miljoen waard).
Teodorczyk heeft dan ook nog eens ongelofelijke 'piet' gehad bij sommige goals, dus blijft echt niet duren.
Inderdaad, goed kopspel maar heel beperkte voetballer. Conclusie : tijdelijke hype die overwaait.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door Bosko »

Teodorczyck scoort wel al gans zijn carrière veel doelpunten. Hij zal ze wel blijven maken hoor.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door Gratchski »

Bosko schreef: Teodorczyck scoort wel al gans zijn carrière veel doelpunten. Hij zal ze wel blijven maken hoor.
klopt: 152 wedstrijden, 69 goals, 24 assists in zijn loopbaan ( 6 jaar, 9000 minuten ) Bron : transfermarkt
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Jack_Frost
Profvoetballer
Berichten: 392
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:03

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door Jack_Frost »

Mekkert Teodorczyck ook zoveel en laat die zich ook te makkelijk vallen als Castillo destijds? Tenzij Nicolás z'n mentaliteit serieus gewijzigd is, heb ik liever dat Club hem verpatst. Geen rotte appels meer a.u.b. ...
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door JRut »

Jack_Frost schreef: Mekkert Teodorczyck ook zoveel en laat die zich ook te makkelijk vallen als Castillo destijds? Tenzij Nicolás z'n mentaliteit serieus gewijzigd is, heb ik liever dat Club hem verpatst. Geen rotte appels meer a.u.b. ...
Was dat zo'n rotte appel? Hij kon/kan zich moeilijk vinden in de rotaties van MPH. Op zich is daar ook helemaal niet verkeerd mee.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [30.] Nicolás Castillo

Bericht door Alethio »

Dat vallen en mekkeren tijdens de wedstrijd was inderdaad wel ergerlijk. Een rotte appel op het veld was het wel wat, in de kleedkamer, dat weet ik niet.
Gesloten