Abonnementen 2016 - 2017

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Abonnement

Ik verleng gewoon
17
74%
Ik verleng, maar verander van plaats
0
Geen stemmen
Ik neem voor het eerst een abo
4
17%
Ik verleng niet
2
9%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Abonnementen 2016 - 2017

Bericht door VingtCinq »

Afbeelding

Toch een mooi compliment me dunkt
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Abonnementen 2016 - 2017

Bericht door Fire »

Inderdaad, leuk om lezen zo over Club.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
VdM
Tester
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:55

Re: Abonnementen 2016 - 2017

Bericht door VdM »

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik vond geen topic ivm losse tickets.

Is er ergens de mogelijkheid om tickets te kopen zonder dat je eerst die bullshit fee van 25€ moet betalen om member te worden?
Ik kom zelden naar het stadion, maar voor mijn petekindje zijn verjaardag had ik hem graag eens meegenomen en hopelijk er een nieuwe supporter voor het leven van gemaakt :)
Op de ticketing site van club brugge kon je vroeger losse tickets kopen maar nu kan ik daar alleen een "membership" kopen.
Vind dat er toch wat los over om 25€ te betalen om éénmalig matchke mee te pikken :dunno:
Laatst gewijzigd door VdM op 02 sep 2016, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Abonnementen 2016 - 2017

Bericht door Bosko »

VdM schreef: Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik vond geen topic ivm losse tickets.

Is er ergens de mogelijkheid om tickets te kopen zonder dat je eerst die bullshit fee van 25€ moet betalen om member te worden?
Ik kom zelden naar het stadion, maar voor mijn petekindje zijn verjaardag had ik hem graag eens meegenomen naar en hopelijk er een nieuwe supporter voor het leven van gemaakt :)
Op de ticketing site van club brugge kon je vroeger losse tickets kopen maar nu kan ik daar alleen een "membership" kopen.
Vind dat er toch wat los over om 25€ te betalen om éénmalig matchke mee te pikken :dunno:
Normaal zou dat mogelijk moeten zijn in vak 426.
VdM
Tester
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:55

Re: Abonnementen 2016 - 2017

Bericht door VdM »

Bosko schreef:
VdM schreef: Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik vond geen topic ivm losse tickets.

Is er ergens de mogelijkheid om tickets te kopen zonder dat je eerst die bullshit fee van 25€ moet betalen om member te worden?
Ik kom zelden naar het stadion, maar voor mijn petekindje zijn verjaardag had ik hem graag eens meegenomen naar en hopelijk er een nieuwe supporter voor het leven van gemaakt :)
Op de ticketing site van club brugge kon je vroeger losse tickets kopen maar nu kan ik daar alleen een "membership" kopen.
Vind dat er toch wat los over om 25€ te betalen om éénmalig matchke mee te pikken :dunno:
Normaal zou dat mogelijk moeten zijn in vak 426.
Moet je daar dan voor naar het loket gaan want online zie ik alvast niets :geenhup:
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 806
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Abonnementen 2016 - 2017

Bericht door Duffman »

Bosko schreef:
VdM schreef: Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik vond geen topic ivm losse tickets.

Is er ergens de mogelijkheid om tickets te kopen zonder dat je eerst die bullshit fee van 25€ moet betalen om member te worden?
Ik kom zelden naar het stadion, maar voor mijn petekindje zijn verjaardag had ik hem graag eens meegenomen naar en hopelijk er een nieuwe supporter voor het leven van gemaakt :)
Op de ticketing site van club brugge kon je vroeger losse tickets kopen maar nu kan ik daar alleen een "membership" kopen.
Vind dat er toch wat los over om 25€ te betalen om éénmalig matchke mee te pikken :dunno:
Normaal zou dat mogelijk moeten zijn in vak 426.
Inderdaad, maar i.t.t. vroeger toen men al 2 maanden ofzo voor een match tickets verkocht komen ze sedert dit seizoen pas een 2-tal weken op voorhand vrij en gezien het geringe aantal vrije plaatsen (in een door regen en wind geteisterde hoek) vliegen ze er vervolgens op gelijk vliegen op een stront. In de oost boven (kant bezoekersvak) zijn er normaal ook altijd nog redelijk wat plaatsen, een stuk duurder maar beter zicht en droog. Rap zijn is de boodschap....
Laatst gewijzigd door Duffman op 02 sep 2016, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: Abonnementen 2016 - 2017

Bericht door Rendinho »

Jammer van die verhalen die ik hoor van abonnees die abo kochten voor de CL, alles betalen en pas dag er achter mail krijgen met de mededeling dat hun plaats is gereserveerd door de Uefa, en dat ze op een andere plaats worden gedropt zonder te kunnen kiezen. Ze krijgen dan 15€ op hun kaart. Die mensen kunnen nu zelf geen andere plaats meer kiezen. Ze hadden hier beter vooraf over gecommuniceerd. Moest dit bij mij gebeuren, ik zou boos zijn en mijn geld terugeisen. Laat ze dan tenminste zelf een nieuwe plaats kiezen.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Abonnementen 2016 - 2017

Bericht door Bosko »

Zoveel plaatsen kunnen ze niet kiezen hé. Kunnen na de voorrangsperiode misschien wel een betere plaats vragen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Abonnementen 2016 - 2017

Bericht door Gratchski »

Rendinho schreef: Jammer van die verhalen die ik hoor van abonnees die abo kochten voor de CL, alles betalen en pas dag er achter mail krijgen met de mededeling dat hun plaats is gereserveerd door de Uefa, en dat ze op een andere plaats worden gedropt zonder te kunnen kiezen. Ze krijgen dan 15€ op hun kaart. Die mensen kunnen nu zelf geen andere plaats meer kiezen. Ze hadden hier beter vooraf over gecommuniceerd. Moest dit bij mij gebeuren, ik zou boos zijn en mijn geld terugeisen. Laat ze dan tenminste zelf een nieuwe plaats kiezen.
Inderdaad schandalig.
De Uefe plekken moesten ze maar blokkeren.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: Abonnementen 2016 - 2017

Bericht door BinonFCB »

VdM schreef: Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik vond geen topic ivm losse tickets.

Is er ergens de mogelijkheid om tickets te kopen zonder dat je eerst die bullshit fee van 25€ moet betalen om member te worden?
Ik kom zelden naar het stadion, maar voor mijn petekindje zijn verjaardag had ik hem graag eens meegenomen en hopelijk er een nieuwe supporter voor het leven van gemaakt :)
Op de ticketing site van club brugge kon je vroeger losse tickets kopen maar nu kan ik daar alleen een "membership" kopen.
Vind dat er toch wat los over om 25€ te betalen om éénmalig matchke mee te pikken :dunno:
Mss eens contact opnemen met een supporters club. Die verkopen soms abonnementen van leden die die wedstrijd niet kunnen aanwezig zijn.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Abonnementen 2016 - 2017

Bericht door BinonFCB »

Weten er hier soms hoe je een ticket kan kopen voor het thuisvak van Porto-Club? Ik vind er niets van terug op hun website...
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Plaats reactie